2021-08-10, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Kan rekommendera en riktigt bra shop från Nederländerna.

Gopure.shop

Tar 5 arbetsdagar innan det anländer till postombud.

Kan rekommendera alla hans gröna sorter och vita.

Betala inte skit som finns i sverige, lägg lite extra pengar och få kvalitet istället.

Har det gott!
Majoriteten av produkterna där är dock olagliga i Sverige eftersom det inte för säljas doserat, som extrakt, eller för konsumtion.
Citera
2021-08-10, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhyAreWeHere
Majoriteten av produkterna där är dock olagliga i Sverige eftersom det inte för säljas doserat, som extrakt, eller för konsumtion.

Konstigt, tullen har kikat genom ett av mina 20 paket och gjort hål i en av påsarna och kontrollerat det men släppt det vidare , de la tejp och ett blå färgat litet kort som står att tullen har rätt att kontrollera paketet bla bla och att de inte tagit nått i beslag för att dom inte hittade något olagligt.

Kratom i kapslar eller tabbletter är olagligt att ha men inte ha i en påse.

Har bildbevis om det önskas.

Aldrig haft problem att köpa i EU men köper du direkt från indonesien så kan dom beslag ta det och säga att det kan finnas kryp eller annat skadligt för ekosystemet. Du får aldrig skit ändå.

Har det gott!
Senast redigerad av doktorspice 2021-08-10 kl. 16:59.
Citera
2021-08-10, 19:24
Medlem
Någon som beställt från KS innan och kan säga ungefär hur lång tid det tog för er att få hem paketet. Beställde för några dar sedan och inte fått hem det ännu, Inne på postnord appen kan jag inte spåra paketet heller för att det står att dom inte fått dit paketet ännu.
Citera
2021-08-10, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z3ckl1z
Någon som beställt från KS innan och kan säga ungefär hur lång tid det tog för er att få hem paketet. Beställde för några dar sedan och inte fått hem det ännu, Inne på postnord appen kan jag inte spåra paketet heller för att det står att dom inte fått dit paketet ännu.
Skumt, har beställt 5-6 gånger och har alltid fått det på 24h. Mejla och kolla med dom.
Citera
2021-08-10, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ddoft
Skumt, har beställt 5-6 gånger och har alltid fått det på 24h. Mejla och kolla med dom.

Skrivit till dom redan, första mailet svara dom på men inte det andra som jag skrev igår.
Citera
2021-08-10, 22:48
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:

Om du beställt till brevlåda från KS så får du inget REK-nummer att följa ordern. Skickas det till ombud så ska du få REK att följa ordern.

Har du fått alla mail att ordern är genomförd? Annars kolla så det dragits pengar. Jag fick göra om swish betalning tre gånger för att det skulle dras pengar från kontot.

Maila dom Annars. Snabba på svara och hjälpsamma till sina kunder.

EDIT: Alltid tagit ett dygn cirka efter beställning till leverans från KS. Beställt 5~ gånger från KS
Citera
2021-08-10, 22:55
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LyingInADitch
5 gram? Helt galet.

Jag tog 2g igår av röd kapuas, på helt tom mage.

Käkade mat cirka 20 min efter intag, och det var då effekterna började komma.

Första känslan var nice, kände mig bäng, tung i kroppen, fastna i soffan känsla. Såg lite suddigt.
Några minuter senare vart det "för mycket", jag blev trött som fan. La mig i sängen och mådde ändå helt ok, ville bara blunda och vila. Det var ganska skönt.

Kanske 30-40 min efter det började jag vakna till lite, kollade på tv och snackade lite men det var då saker började kännas lite obehagliga.
Som ett illamående i bakgrunden. Lite konstigt. Det kom i vågor, ibland mådde jag skönt, och sedan var jag illamående/spyfärdig.
Hela tiden kom det i vågor, och det höll i sig ända tills jag somnade några timmar senare. Kanske 2 timmar.

Tillägg: Var väldigt varm i kroppen dessutom. Svettades.

Konstig upplevelse. Jag tog bara 2G och du säger att jag ska ta 5g? Kan tänka mig att jag skulle spy som en gris om jag tog så mycket.

Jag tror jag fick i mig "för mycket för mig" för att vara första gången. Ska testa ta 1g nästa gång och se om jag endast får den sköna känslan.
Spykänslor/illamåendet var jävligt jobbigt.

Ska även testa White borneo och se om det är behagligare.

Är du van brukare/missbrukare med andra droger? Eller är kratom ish det första du använder? Är du färsk och inte varit fast i missbruk. Då kan jag tänka mig att du fått bra effekt som du beskriver.
Om jag tar kratom brukar en dos vara 5-8g. Då känner jag av det du beskriver. Men är även van missbrukare blandmissbrukare innan jag rörde kratom.

Senaste jag använde var samma som dig, red kapuas. Gillade den rätt bra. Favoriten är givet red maeng da från SS
Citera
2021-08-10, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Om du beställt till brevlåda från KS så får du inget REK-nummer att följa ordern. Skickas det till ombud så ska du få REK att följa ordern.

Har du fått alla mail att ordern är genomförd? Annars kolla så det dragits pengar. Jag fick göra om swish betalning tre gånger för att det skulle dras pengar från kontot.

Maila dom Annars. Snabba på svara och hjälpsamma till sina kunder.

EDIT: Alltid tagit ett dygn cirka efter beställning till leverans från KS. Beställt 5~ gånger från KS

Det ska skickas till brevlådan, pengarna har dragits det står på hemsidan att ordern är behandlad, jag fick 2 mail, 1 att jag beställt från dom och sen 1 att beställningen är genomförd. Pengarna har dragits och jag har mailat dom inte fått något svar på det senaste dock men får vänta och se. Det borde ju komma till veckan iallafall
Citera
2021-08-11, 07:01
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Det ska skickas till brevlådan, pengarna har dragits det står på hemsidan att ordern är behandlad, jag fick 2 mail, 1 att jag beställt från dom och sen 1 att beställningen är genomförd. Pengarna har dragits och jag har mailat dom inte fått något svar på det senaste dock men får vänta och se. Det borde ju komma till veckan iallafall

Ah okej förstår. Tar jag brevlådan från KS får jag inget kollinr att följa. Vilket jag får från tex SS.

Har du kollat så du mailat till rätt mail? Så du inte svarat på den mailen orderbekräftelsen kom med. Jag har fått mailsvar inom någon timma när jag mailat. Rätt mail bör finnas på KS hemsida.

99% chans att du har det senast till fredag. Annars hade jag nog legat på en del via mailen. Då har något blev missat från KS. Hoppas det löser dig för dig
Citera
2021-08-11, 11:58
Medlem
goin-xxxls avatar
Tyckte RMD från ks var skräp..
Tycker hittils ss haft bäst men hyllorna står ju tomma.
Citera
2021-08-11, 12:40
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
Tyckte RMD från ks var skräp..
Tycker hittils ss haft bäst men hyllorna står ju tomma.

Instämmer till 100%. SS maeng da utklassar alla andra butikers maeng da IMO

SS skulle väl få påfyllning av lagret i augusti. Tror jag läste att att någon i tråden hade frågat SS när nytt kommer. Så snart finns det bra kvalitét igen, förhoppningsvis.
Senast redigerad av YeahBuddy3000 2021-08-11 kl. 12:42.
Citera
2021-08-11, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Instämmer till 100%. SS maeng da utklassar alla andra butikers maeng da IMO

SS skulle väl få påfyllning av lagret i augusti. Tror jag läste att att någon i tråden hade frågat SS när nytt kommer. Så snart finns det bra kvalitét igen, förhoppningsvis.

Håller med så här varit bäst av dom jag provat. Kör på red kaupas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in