2021-05-14, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadHombres
Brukar dra ner 3-10gram i en 50cl-flaska som är halvfull med vatten, skaka tills det blandat sig och sen hälla i mig. Effekt kommer väl efter 1-2 timmar.

Edit: Allt detta när jag är utrikes såklart, i Sverige använder jag bara Kratom i tvål

Provat det, får ingen effekt.
Citera
2021-05-14, 09:56
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Sötisar kan ni vara av hjälp?

Har en period experimenterat med kratom.

Ofta med en veckas tid mellanrum för att få bättre koll på effekten. Provat några olika märken och vit, röd samt maeng da. 2-10 gram på tom mage. Provat kväll, provat morgon. Blandar i vatten eller kaffe och häller i mig.

Long story short: hur får man någon effekt överhuvudtaget?

Du menar alltså att du inte känner nånting? Det låter märkligt.

Det är ju inte så värst svårt att inta denna drog på rätt sätt (blanda i vatten, drick). Och har du inte fått nån effekt alls har du antingen tolerans pga att du brukar andra opiater, eller biter det helt enkelt inte på dig.

Vit, grön, röd spelar ingen roll då färgerna är en marknadsföringsbluff. Snarare rör det som olika batcher och därmed potens, och har du provet massa olika borde du stött på nån som funkar. Alla jag provat (från olika leverantörer) har funkat, även om vissa varit bättre än andra.

Sist men inte minst, förvänta dig inte att flyga bland molnen. Det är en mild drog.
Citera
2021-05-14, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Du menar alltså att du inte känner nånting? Det låter märkligt.

Det är ju inte så värst svårt att inta denna drog på rätt sätt (blanda i vatten, drick). Och har du inte fått nån effekt alls har du antingen tolerans pga att du brukar andra opiater, eller biter det helt enkelt inte på dig.

Vit, grön, röd spelar ingen roll då färgerna är en marknadsföringsbluff. Snarare rör det som olika batcher och därmed potens, och har du provet massa olika borde du stött på nån som funkar. Alla jag provat (från olika leverantörer) har funkat, även om vissa varit bättre än andra.

Sist men inte minst, förvänta dig inte att flyga bland molnen. Det är en mild drog.

Tack för gott svar.

Inget tidigare opiatbruk förutom en tablett kodein 20 år sen.

Förväntar mig inte flyga moln, nej. Har provat en 7-8 olika från diverse butiker och webstores. Är nog tyvärr mest för mig att lägga ner just det projektet
Citera
2021-05-16, 14:51
Medlem
Till er som säger att man inte kan få en avtändning från kratom är så roliga asså..
tog kratom i 1vecka och 5 dagar, första veckan på doser från 4-6g men i slutet 2-3g max!
Sitter här nu på andra dagen utan kratom och har ont i halsen, jätte nedstämd, trött, ångest som är ganska mild men ändå kännbar.
Såklart är allting från person till person men hade inte jag fått den här informationen tidigare om att man kan bruka i ungefär 1-2 veckor MAX utan några AT symptom så hade jag vart fast i skiten, eller haft en jävligt jobbig avtändning från de.
Jag vill bara varna er som tror att man inte kan få AT eller bli beroende av de att man faktiskt kan få biverkningar redan efter 1-2 veckors bruk. Som sagt så är alla olika, de är alltid från person till person men jag fick AT nu redan efter 1 vecka och 5 dagars bruk och jag tar inte så mycket som vissa tar här i fb som tar upp emot 10-30g om dagen!
Ta de lugnt där ute!
Senast redigerad av AnonymGrabb663 2021-05-16 kl. 14:53.
Citera
2021-05-16, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymGrabb663
Till er som säger att man inte kan få en avtändning från kratom är så roliga asså..
tog kratom i 1vecka och 5 dagar, första veckan på doser från 4-6g men i slutet 2-3g max!
Sitter här nu på andra dagen utan kratom och har ont i halsen, jätte nedstämd, trött, ångest som är ganska mild men ändå kännbar.
Såklart är allting från person till person men hade inte jag fått den här informationen tidigare om att man kan bruka i ungefär 1-2 veckor MAX utan några AT symptom så hade jag vart fast i skiten, eller haft en jävligt jobbig avtändning från de.
Jag vill bara varna er som tror att man inte kan få AT eller bli beroende av de att man faktiskt kan få biverkningar redan efter 1-2 veckors bruk. Som sagt så är alla olika, de är alltid från person till person men jag fick AT nu redan efter 1 vecka och 5 dagars bruk och jag tar inte så mycket som vissa tar här i fb som tar upp emot 10-30g om dagen!
Ta de lugnt där ute!

Kan skriva under på detta. Tar större doser och kan känna nedstämdhet i upp till en vecka efter en-två veckors användning. Verkar vara väldigt personligt.
Citera
2021-05-17, 01:07
Medlem
Tjena!

Vilken sida köper ni erat Kratom från? Finns ju några olika, TT, KS, SS & samotai vad jag känner till.... Vilken rekommenderar ni? (har endast handlat 1 gång av KS, köpte då en grön strain)
Citera
2021-05-17, 10:20
Medlem
MelissaSweets avatar
Hejsan! Fick precis hem min beställning från tt, har ni varit med om att dom skickar en relativt generös gåva med?
Fick en söt notering på order sedeln med. Klart man som tjej blir glad! Gjorde min dag lite faktiskt!
Men började undra om fler fått sånt?
Citera
2021-05-17, 10:33
Medlem
MelissaSweets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymGrabb663
Ta de lugnt där ute!

Såå sant!! Kännbart väldigt snabbt för mig.
Efter ca 1v kände jag av just ångest på morgonen när de började närma sig lite över 24h sen tidigare dusch. Den ångesten va inte rolig att vakna med! Låg då ändå på runt 10g om dagen bara. Så att man inte skulle få at är skit snack o är det verkligen nån som inte skulle känna va nåt sånt så har du sjuk tur! Men detta bör alla ha i åtanke när man börjar med detta.
Citera
2021-05-17, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MelissaSweet
Hejsan! Fick precis hem min beställning från tt, har ni varit med om att dom skickar en relativt generös gåva med?
Fick en söt notering på order sedeln med. Klart man som tjej blir glad! Gjorde min dag lite faktiskt!
Men började undra om fler fått sånt?

Jodå, flera ggr. TT är alltid generösa 😊
Citera
2021-05-17, 13:03
Medlem
Skruttolfs avatar
Brukar tvätta mig med kratom varje dag. Kör med Röd Maeng Da från SS. Nu var det slut o jag köpte det billigare Gold Maeng Da. Är det stor skillnad? Brukar ta 2 matskedar i var tvål o duschar 2 ggr om dagen.
Citera
2021-05-17, 13:05
Medlem
st33rs avatar
Du behöver inte köra tvål-tramset på Flashback. Polisen kommer inte ta dig.

Jag köpte en med samma namn som du från KS. Den var ok. Har inte märkt nån stor skillnad från den gröna .
Citera
2021-05-17, 13:31
Medlem
Skruttolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Du behöver inte köra tvål-tramset på Flashback. Polisen kommer inte ta dig.

Jag köpte en med samma namn som du från KS. Den var ok. Har inte märkt nån stor skillnad från den gröna .
Toppen!

(Tvåltramset låter så roligt, givetvis käkar jag det)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in