2021-11-04, 06:00
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Håller med, SS priser är svårslagna.
Det var ju bara hans sämsta sorter (Borneo och ev en sort till) som kostade så billigt? Alla andra bra sorter som är slut var ju mycket dyrare?
Citera
2021-11-04, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evve82
Det var ju bara hans sämsta sorter (Borneo och ev en sort till) som kostade så billigt? Alla andra bra sorter som är slut var ju mycket dyrare?

Jag har druckit över 15 kg kratom de sista tre åren, och har mest erfarenhet av GMD. Green Borneo från SS är nästan lika bra, men en hel del billigare.

Om man inte är riktigt ekonomisk och vill beställa från andra EU-länder (ska gå att kapa priset avsevärt även från SS då) så är nog just SS bäst. Snabba och pålitliga. Jag beställde ett kilo frön Borneo sent i måndags, och fick precis SMS att det går att hämta idag. ALdrig strul med dem heller.

Kan uppdatera tråden senare idag/imorgon med en kort, kort rusrapport
Citera
2021-11-04, 14:09
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5
FÅr jag fråga varför? 929 spänn för 500g ju. Du får ett kilo grön Borneo från SS för 900, och det är en bra sort.

Jag säger ju att det är dyrt med Kratom

Har inget vidare tålamod vid såna här köp, efter en dålig kontakt ratar jag leverantören. KS har däremot alltid varit förnämliga även när jag behövt maila och det betalar jag gärna mer för. Jag läser att det är många med goda erfarenheter av SS.

KE skickade min leverans till ett utlämningsställe i en nogo-zon, uppskattningsvis har jag 30 närmre ombud. Jag ringde till Abdullahkiosken i Nogo-land för att höra om de kunde sända paketet vidare till mitt ombud. Abdullah lyfte på luren, lyssnade, lade på... ringde upp mig, lyssnade på mig fråga efter DHL-ombudet, höjde sen sin karaktärstypiska musik varav jag lade på.

Så, den här leveransen ser jag som förlorad och från nu ratar jag därför KE.
Nej, jag åker inte dit.

Citat:
Ursprungligen postat av Lastreck
Skulle säga att den är i klass med super green, fast lite mer lugn i denna

Ok. Vi har haft samma uppfattning hittills. Inte exakt det jag söker då.
Senast redigerad av FedupFlorence 2021-11-04 kl. 14:24.
Citera
2021-11-04, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence

Har inget vidare tålamod vid såna här köp, efter en dålig kontakt ratar jag leverantören. KS har däremot alltid varit förnämliga även när jag behövt maila och det betalar jag gärna mer för. Jag läser att det är många med goda erfarenheter av SS.

KE skickade min leverans till ett utlämningsställe i en nogo-zon, uppskattningsvis har jag 30 närmre ombud. Jag ringde till Abdullahkiosken i Nogo-land för att höra om de kunde sända paketet vidare till mitt ombud. Abdullah lyfte på luren, lyssnade, lade på... ringde upp mig, lyssnade på mig fråga efter DHL-ombudet, höjde sen sin karaktärstypiska musik varav jag lade på.

Nej, jag åker inte dit.

Tog 4,25 g. Noll tolerans. Mild eufori, lätt stimulerande, OERHÖRT kli i näsan. Hade inte gett 1250 för det här kilot (som jag gjort tidigare), men för det faktiska priset av 900 är det här en av de mer prisvärda sorterna för er som letar efter bra grönt kratom. Jag är ingen större fan av vit, gul eller röd.
Citera
2021-11-04, 22:04
Medlem
Nu har jag käkat Kratom i drygt 2 månader tar ungefär 5g dvs 1 väldigt rågad tesked ej teskeds mått utan en riktig tesked.

Dricker denna fantastiska smoothie 1h innan läggdags och sover sedan som en sten tills jag vaknar helt utvilad.

Jag har haft stora sömnproblem i ca 6 år där jag vaknar ofrivilligt efter 2-3h varje natt. Men nu med kratom sover jag hela nätter dvs detta är första gången på 6 år jag sover hela nätter förutom när man druckit eller tagit andra substanser såklart.

Inga ATs eller abstinens symtom förmodligen då jag bara tar det innan läggdags har även provat några nätter utan och direkt har jag vaknat mitt på natten som förut. Nu experimenterar jag hur hög dos jag verkligen behöver kanske räcker det med en 2g bara för sömnen.
Citera
2021-11-05, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dicates
Nu har jag käkat Kratom i drygt 2 månader tar ungefär 5g dvs 1 väldigt rågad tesked ej teskeds mått utan en riktig tesked.

Dricker denna fantastiska smoothie 1h innan läggdags och sover sedan som en sten tills jag vaknar helt utvilad.

Jag har haft stora sömnproblem i ca 6 år där jag vaknar ofrivilligt efter 2-3h varje natt. Men nu med kratom sover jag hela nätter dvs detta är första gången på 6 år jag sover hela nätter förutom när man druckit eller tagit andra substanser såklart.

Inga ATs eller abstinens symtom förmodligen då jag bara tar det innan läggdags har även provat några nätter utan och direkt har jag vaknat mitt på natten som förut. Nu experimenterar jag hur hög dos jag verkligen behöver kanske räcker det med en 2g bara för sömnen.

Vilken sort och var köper du från? Behöver något som e bra mot sömnen.
Citera
2021-11-05, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Vilken sort och var köper du från? Behöver något som e bra mot sömnen.

Red Borneo från SS men ska prova Red maeng da från KS nästa
Citera
2021-11-05, 15:31
Citat:

Nej, jag åker inte dit.

Beställde av KE idag och såg visst att det fanns postnord som alternativ.
Citera
2021-11-05, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LevisKron89
Beställde av KE idag och såg visst att det fanns postnord som alternativ.

Såg att dem har en billigare nu också, green kapuas och har även PostNord. Ska testa KEs royal green senare ikväll, får se om den är värd sitt pris.
Citera
2021-11-05, 18:21
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Tog 4,25 g. Noll tolerans. Mild eufori, lätt stimulerande, OERHÖRT kli i näsan. Hade inte gett 1250 för det här kilot (som jag gjort tidigare), men för det faktiska priset av 900 är det här en av de mer prisvärda sorterna för er som letar efter bra grönt kratom. Jag är ingen större fan av vit, gul eller röd.

Är inte heller något fan av något annat än det som säljs som grönt. Då pratar du om Green Borneo från SS om jag förstår? Prisvärt är tacksamt men det skall vara bra, levereras i lådan och inte kräva parallell antihistaminkur. Inget annat är aktuellt.
Citera
2021-11-05, 18:24
Medlem
Citat:
Är inte heller något fan av något annat än det som säljs som grönt. Då pratar du om Green Borneo från SS om jag förstår? Prisvärt är tacksamt men det skall vara bra, levereras i lådan och inte kräva parallell antihistaminkur. Inget annat är aktuellt.

Avsev'rt mindre kli på samma dos idag. Även om just snoken ofta kliar när jag tar kratom så var igår något extremt.

Vill man ha bäst kvalitet kontra pris så är nog GMD för 1250(?)/kilot från SS det bästa jag provat. Egentligen borde man beställa från något EU-land, för då kna man få samma kvalitet till halva priset, men jag är dömd sedan tidigare och allt jag beställer fastnar av någon anledning i tullen.
Citera
2021-11-05, 20:29
Medlem
Citat:
Avsev'rt mindre kli på samma dos idag. Även om just snoken ofta kliar när jag tar kratom så var igår något extremt.

Vill man ha bäst kvalitet kontra pris så är nog GMD för 1250(?)/kilot från SS det bästa jag provat. Egentligen borde man beställa från något EU-land, för då kna man få samma kvalitet till halva priset, men jag är dömd sedan tidigare och allt jag beställer fastnar av någon anledning i tullen.

SS har ju inte haft GMD inne på över ett halvår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in