2024-11-25, 20:41
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dettablevskumt
Hittar ingenting om detta. Kan du länka? Det finns åtminstone tre inrikesbutiker med Speciosa i namnet.
Måste vara detta dom menar.
https://indosp*ciosa.se/
*-e
Citera
2024-11-25, 21:10
Medlem
fd-svenssons avatar
Tack, stämmer bra det 👍
Om de har funnits tidigare så är det ett nytt bolag nu. https://se.all-url.info/se/indosp*ciosa.se
Angående tjommen så hittar jag inte honom nu. Jag sökte enbart åt mig själv.
Senast redigerad av fd-svensson 2024-11-25 kl. 22:06.
Citera
2024-11-25, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fd-svensson
Tack, stämmer bra det 👍
Om de har funnits tidigare så är det ett nytt bolag nu. https://se.all-url.info/se/indosp*ciosa.se

Hört av en bekants vän samma sak, verkar vara någon ny sida som haft ett litet lagret och när det tagit slut och inte kunnat köpa nytt (på grund av pågående utredning) säljer de på utan att skicka varan, det är det jag misstänker.
Citera
2024-11-26, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacknatta
Hört av en bekants vän samma sak, verkar vara någon ny sida som haft ett litet lagret och när det tagit slut och inte kunnat köpa nytt (på grund av pågående utredning) säljer de på utan att skicka varan, det är det jag misstänker.

Kan det vara så att något har hänt och de inte har pausat verksamheten? Behöver inte vara lurendrejeri även om man bör undvika butiken.

Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Måste vara detta dom menar.
https://indosp*ciosa.se/
*-e
Tack Timothy.

Har aldrig handlat där men tror att supreme är den första butiken med speciosa i namnet om jag inte missminner mig. De gör även reklam här senaste tiden. Har inte sett någon anledning att handla från någon annan säljare.

Citat:
Tack, stämmer bra det 👍

Ojdå. Läste inte ordentligt. Så de har tagit bort kommentaren?

Undrar vem som har sitt namn bakom detta om det är en scam. Dumt gjort om de inte är dolda och har en målvakt som inte går att koppla. Äckligt beteende.
Citera
2024-11-26, 01:42
Citat:
Tack, stämmer bra det 👍

Hallå. Jag trodde du mena SS. Mupp e du ta mig fan du utvecklar inte dina inlägg och ger oss inte nog med information. Dessutom felaktig, ingen som är i kratom Sverige skulle tro att du mena den hemsidan.

Googla på speciosa så kommer inte ens den sidan upp. Hemsidan är sketchy och helt ny, hur dum får man vara? Vad stod det när du swishade? Finns en uppsjö av hemsidor INGEN skulle fatta att du mena "indospeciosa" förutom de som blivit blåsa de med.

Varför inte handla hos pålitliga vendors med flera stadiga år i branchen?

Skitsamma, bra att du delar med dig av upplevelsen iaf. Det uppskattas.

tjo
Senast redigerad av ruttenfimp 2024-11-26 kl. 01:50.
Citera
2024-11-26, 08:25
Medlem
fd-svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Hallå. Jag trodde du mena SS. Mupp e du ta mig fan du utvecklar inte dina inlägg och ger oss inte nog med information. Dessutom felaktig, ingen som är i kratom Sverige skulle tro att du mena den hemsidan.

Googla på speciosa så kommer inte ens den sidan upp. Hemsidan är sketchy och helt ny, hur dum får man vara? Vad stod det när du swishade? Finns en uppsjö av hemsidor INGEN skulle fatta att du mena "indospeciosa" förutom de som blivit blåsa de med.

Varför inte handla hos pålitliga vendors med flera stadiga år i branchen?

Skitsamma, bra att du delar med dig av upplevelsen iaf. Det uppskattas.

tjo
Som sagt så var det en tjomme som köpt och inte fått grejerna. Jag söker på alla för mig okända butiker och det verkar vara för bra för att vara sant.
Ny på Kratom så jag sökte på just det. Kratom.
Citera
2024-11-26, 10:03
Citat:
Som sagt så var det en tjomme som köpt och inte fått grejerna. Jag söker på alla för mig okända butiker och det verkar vara för bra för att vara sant.
Ny på Kratom så jag sökte på just det. Kratom.

Vad stod det efter betalning? Bara ett namn eller är det på ett företag? Känns som det bara är ett namn.
Citera
2024-11-26, 10:11
Apropå kratom, det är ju rena rävgift! Jag var nyfiken och ville testa om det stämde att det var så bra som alla sa.
Alltså hur kan man använda det, månad efter månad och år efter år?
Ja visst funkar det och man mår toppen av det, men till vilket pris ?? Det är inte något man ta varje dag och flera gånger om dagen. Hur kan vanliga folk som inte ens har problem med opiater ta det ? Varför ?

Jag slängde all skitet igår efter 2 veckors användning, och har ingen lust att pröva det igen.

Ps: vara försiktig med förstoppning och kratom. Drick hemmagjord koreansk te av jujube med ingefär och kanel för att motverka det. Snälla vara försiktig med det där "shrek dricka", (som ett barn sa till mig) hehe .
Senast redigerad av Blackrose23 2024-11-26 kl. 10:44.
Citera
2024-11-26, 11:50
Medlem
fd-svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Vad stod det efter betalning? Bara ett namn eller är det på ett företag? Känns som det bara är ett namn.
Men snälla?!
Jag har inte handlat där. När jag sökte på butiken kom det upp en tjomme som hade polisanmält dem för att han inte fått sina varor. Du får läsa om igen. Jag är ny på Kratom men inte ny på nätet.
Citera
2024-11-26, 12:04
Medlem
fd-svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Apropå kratom, det är ju rena rävgift! Jag var nyfiken och ville testa om det stämde att det var så bra som alla sa.
Alltså hur kan man använda det, månad efter månad och år efter år?
Ja visst funkar det och man mår toppen av det, men till vilket pris ?? Det är inte något man ta varje dag och flera gånger om dagen. Hur kan vanliga folk som inte ens har problem med opiater ta det ? Varför ?

Jag slängde all skitet igår efter 2 veckors användning, och har ingen lust att pröva det igen.

Ps: vara försiktig med förstoppning och kratom. Drick hemmagjord koreansk te av jujube med ingefär och kanel för att motverka det. Snälla vara försiktig med det där "shrek dricka", (som ett barn sa till mig) hehe .
Alla använder inte det varje dag som går att läsa i tråden. Gör som jag och börja från början, hoppa ett gäng sidor åt gången. Man får väldigt mycket information.
Sedan säljer apoteken laxermedel, så det ordnar sig ska du se.
Till vilket pris? Priset blir att man slipper mycket av smärtan, man kan somna samt bli väldigt pigg när det behövs.

Men som det mesta, det är inte allas kopp Of te
Citera
2024-11-26, 12:13
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Alla använder inte det varje dag som går att läsa i tråden. Gör som jag och börja från början, hoppa ett gäng sidor åt gången. Man får väldigt mycket information.
Sedan säljer apoteken laxermedel, så det ordnar sig ska du se.
Till vilket pris? Priset blir att man slipper mycket av smärtan, man kan somna samt bli väldigt pigg när det behövs.

Men som det mesta, det är inte allas kopp Of te
Jag har aldrig blivit hård i magen av Kratom, däremot har jag fått en mild opiatklåda, någon som vet hur man motverkar det och är jag ensam om detta?
Citera
2024-11-26, 12:16
Medlem
fd-svenssons avatar
Jag har läst att många har problem med just intaget. Upptäckte att avslagen cola funkar jättebra, med kolsyra blir det däremot totalt fel. Du slipper den äckliga smaken just när du svept det. T.o.m gumman kan dricka det då.

Om någon annan redan berättat det, ber jag om ursäkt. Läste 10 - 15 sidor i slutet av tråden innan jag öppnade käften.
Senast redigerad av fd-svensson 2024-11-26 kl. 12:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in