2009-09-24, 17:45
Medlem
gurrahhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
I fredags intog jag 3g krypton under dagen/kvällen blandat med en hel del alkohol. Mådde kanon men dagen efter var verkligen inte rolig. Kaskad-kräktes i timtals och låg i sängen i princip hela dagen.

Någon mer som blandat krypton med alkohol? Vad har ni för erfarenheter av det?
Jag gjorde samma igår, drog 1g och sen ut på fest, drack kanske 9 starköl, kom hem och drog 1g till. Mådde kanon hela gårdagen, men i morse spydde jag en hel del och sov till kl 16. Fast nu mår jag bra igen.
Citera
2009-09-24, 17:49
Medlem
bluetech123s avatar
Det är inte bra att blanda med stora mängder alkohol. Några bärs är OK men större mängder är en väldigt onödig risk.
Citera
2009-09-24, 18:44
Medlem
theyheards avatar
Hur vet man hur mycket man ska ta om man inte har någon våg hemma? hur mycket väger det på en tesked?
Citera
2009-09-24, 18:51
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theyheard
Hur vet man hur mycket man ska ta om man inte har någon våg hemma? hur mycket väger det på en tesked?
Ett kryddmått är ca 0,4 g. Men det varierar mycket beroende på hur packat det blir. Det bästa är att hälla ut allt pulver och göra 6 lika stora högar så har du 6 x 0,5g.
Citera
2009-09-24, 19:07
Medlem
longmanns avatar
Senaste gångerna jag tagit Krypton så är det som om det hettar i ansiktet, tycker mig även se lite röd ut. Känns inget vidare. Kan det vara att blodtrycket höjs som fan tro? Nån som har dessa "problem" ?
Citera
2009-09-24, 19:16
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longmann
Senaste gångerna jag tagit Krypton så är det som om det hettar i ansiktet, tycker mig även se lite röd ut. Känns inget vidare. Kan det vara att blodtrycket höjs som fan tro? Nån som har dessa "problem" ?

Om det fungerar opiatliknande kan det stimulera histaminproduktionen, vilket kan vara förklarningen på allergiliknande reaktioner. Kliar det på kroppen också?

Kodein fick mig att bli lite röd och varm, samt att jag satt och kliade mig som en tok. (Tycker Kodein har hög ratio bieffekter:önskade effekter)
Citera
2009-09-24, 19:16
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrahh
Jag gjorde samma igår, drog 1g och sen ut på fest, drack kanske 9 starköl, kom hem och drog 1g till. Mådde kanon hela gårdagen, men i morse spydde jag en hel del och sov till kl 16. Fast nu mår jag bra igen.
Ahh lite riskabelt är det alltså med andra ord. Hade tänkt köra på den blandningen imorrn med. Får ta det lite lugnare så lär det antagligen gå bra
Citera
2009-09-24, 19:22
Medlem
longmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Om det fungerar opiatliknande kan det stimulera histaminproduktionen, vilket kan vara förklarningen på allergiliknande reaktioner. Kliar det på kroppen också?

Kodein fick mig att bli lite röd och varm, samt att jag satt och kliade mig som en tok. (Tycker Kodein har hög ratio bieffekter:önskade effekter)

Det kliar inte på kroppen nämnvärt. Varken Kodein eller Tramadol har gett mig denna ansiktes hetta så jag blir lite nojig.
Citera
2009-09-24, 19:23
Medlem
Zickan_s avatar
Hej, orkar inte leta i tråden, men kommer Spicenordic sluta sälja krypton helt?
Citera
2009-09-24, 19:46
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zickan_
Hej, orkar inte leta i tråden, men kommer Spicenordic sluta sälja krypton helt?

Ne detta är bara en tillfällig rea verkar det som, fasst man vet ju aldrig.
Citera
2009-09-24, 20:27
Medlem
theyheards avatar
går det bra att röka en fet när man har tagit krypton? eller försvinner kryptonruset?
Citera
2009-09-24, 20:29
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theyheard
går det bra att röka en fet när man har tagit krypton? eller försvinner kryptonruset?
Det går bra men jag tycker själv att det klingar av de euforiska och stimulerande delarna av ruset så att det blir mera noddigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in