Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Har du otur så kommer ångesten tillbaka med dubbel kraft när Kryptonet har gått ur kroppen.
Det måste inte bli så, men för mig blir det så.
Om jag hade möjligheten att vara påverkad av Krypton för resten av mitt liv, så skulle jag helt klart vara det. Det finns inget annat som hjälper så bra mot nedstämdhet och ångest. Det får mig att känna mig "hel", i brist på andra uttryck. När jag inte är påverkad av någonting alls så känns allting grått och sorgligt. Fy fan vad jag hatar den känslan.
det låter ju inte helt gutt... men faktum är att jag redan efter första gången känner igen mig lite i det du säger. det med att känna sig hel då.
jag har fan gjort så mycket saker idag som jag aldrig gör annars, har dammsugit hela huset, drog in till skolan och gjorde ett perfekt engelska prov, som jag var nervös över, och tänkte skolka ifrån. har startat konversationer med okända människor på skolan, och och funnit dem givande. på mig så har krypton både en upp och down effekt, om än inte så starkt, men precis lagom
mina känslor hittills för krypton, är att det känns mer som Felix Felicis brygden i harry potter

har vart en skitbra dag än så länge! Och nu blir det en kopp till
Nu jävlar blev det drogromantiskt som bara fan!