2009-09-23, 17:22
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Drogromantiskt? Det är ju sant allt det du säger.

Man blir lyckligare, lugnare, och tar tag i saker som annars aldrig skulle ha blivit gjorda.

Det är för jävla trist att man inte kan må så bra på naturlig väg. Jag har funderat på att börja med yoga och meditiation, och se om det kan ge något. För det absolut sista jag vill är att genomlida en AT på Krypton igen.

Hur länge hade du gått på Krypton för att få AT?
Citera
2009-09-23, 17:22
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Och en annan kan tycka att man har tagit alldeles lagom mycket när man har problem med att pissa.

Fan, att inte kunna pissa är ju standard när man mår bra
Citera
2009-09-23, 17:43
Medlem
Med tanke på den nya 18-års regeln så kan man alltså räkna med att kryptonet alltid måste hämtas ut på posten och inte skickas direkt till brevlådan? Någon som har beställt med förskottsbetalning och fått sin beställning nu i veckan som kan berätta?
Citera
2009-09-23, 17:48
Medlem
Str8flushs avatar
ska hämta mitt ikväll så jag kan berätta lite senare.. beställde i måndags kväll tror jag och fick det idag. =)
Citera
2009-09-23, 17:51
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Hur länge har du varit utan krypton nu? Hur tycker du att det går?

Det är rätt längesedan jag var torsk på Krypton. Det har väl gått ganska bra faktiskt. Men då käkar jag ju också Sertralin varje dag, och Imovane för att få sova.

Jag kan fortfarande känna mig rätt nervös och obekväm i sociala sammanhang, så det är väl det värsta.
Citera
2009-09-23, 17:51
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Hur länge hade du gått på Krypton för att få AT?

Dagligen i fyra månader.
Citera
2009-09-23, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korrekt
Med tanke på den nya 18-års regeln så kan man alltså räkna med att kryptonet alltid måste hämtas ut på posten och inte skickas direkt till brevlådan? Någon som har beställt med förskottsbetalning och fått sin beställning nu i veckan som kan berätta?

Vilken ny 18års-regel pratar du om? Förstår inte hur varför en sådan regel skulle spela någon roll. Förklara.

Nu betalade jag inte med förskott, men visst stod det klart och tydligt på paketet att det bara fick hämtas ut av 18+ samt leg kontroll, killen i kassan var själv lite förvånad då det inte är vanligt med sådana paket.
Citera
2009-09-23, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuyrents
Jag beställde ett paket från Spice nordic i söndags, förde över pengar måndag, fick brevet tisdag. Inga problem där.
Men jag är rätt besviken över att jag verkar ha en skyhög naturlig tolerans. Tog mig ungefär halva påsen för att få ett nice, men ordentligt svagt, buzz.
Började med uppvägt 0,3 g, fyllde sen på eftersom jag inte fick nån effekt på mer än en timme av det.
Riktigt behagligt och mjukt, men det blir nog inget jag gör till en vana med tanke på priset, hade det varit en tiondel av vad det kostar nu på rea, så kanske.

Vad gäller ryktena om 0-desmethyltramadol så tror jag inte en sekund på att det stämmer, finns ingen förklaring för så ojämna reaktioner på doser ifall det vore sant.

Okej, tillägg på det där är att helt oväntat så övergick det där svaga, sköna buzzet till att dessutom vara ett starkt, speedat buzz en sådär tre timmar efter intag, vilket höll sig i ungefär 1,5 - 2 h, för att sen gå tillbaka till ungefär samma känsla som innan när speedningen klingade av. Men det tog fortfarande lite för mycket material för att komma dit.
Citera
2009-09-23, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sistaversen
Jag har en teori, det kan ju vara så att Henke har kommit överens med prylshoppen om en rea, bara för att fler människor ska köpa och testa det, och få upp ögonen för det. det har ju faktiskt alltid blivit överskuggat av rökmixarna, och de vill väl helt enkelt att krypton ska få lite mer status.
Jag tycker det låter rimligt. Konspirationer finns, bara det att man inte vet om dem.
Angåënde substansen, så har jag bara testat kratom, och det var för många år sedan, inga direkta effekter mer än koffein, så jag har inga direkta personliga erfaraenheter.

Borde gå att kolla med andra EU sajter, ifall det vore så som TS säger.
Senast redigerad av RockUlla 2009-09-23 kl. 19:07.
Citera
2009-09-23, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Vilken ny 18års-regel pratar du om? Förstår inte hur varför en sådan regel skulle spela någon roll. Förklara.

Nu betalade jag inte med förskott, men visst stod det klart och tydligt på paketet att det bara fick hämtas ut av 18+ samt leg kontroll, killen i kassan var själv lite förvånad då det inte är vanligt med sådana paket.

Jag glömde nämna att jag syftar på spicenordic.com. Läs deras översta nyhet. Jag undrar helt enkelt om detta innebär att även om man betalar med förskottsbetalning så måste det hämtas ut på posten, eftersom man vill verifiera åldern hos köparna. Vanligtvis så skickas paketet hem i brevlådan vid förskottsbetalning.
Citera
2009-09-23, 18:39
Medlem
Adks avatar
Verkar som att alla får väldigt olika effekt av krypton och även reagerar olika på olika doser. Själv blir jag ofta sjuukt speedad på 0,5 gram. Nästan värre än på tjack faktiskt och kan nästan inte sitta stilla, dock brukar känslan lägga sig efter några timmar och övergå i ett mildare, softare rus, inte helt olikt tram.

Personligen har jag testat både vanligt kratom premium och 25x extrakt och visst, man blir lite halvskön på dom men inte i närheten av krypton. Min första tanke efter att ha testat krypton var som för många andra att det måste vara spetsat med någon syntetisk substans precis som spice.

Nu när jag tänkt efter närmare så t om antyds det faktiskt på förpackningen om man läser mellan raderna. Eller så tolkar iaf jag det. Döm själva:

"Made with premium, finely powdered Indonesian Kratom leaf, carefully fortified with a generous helping of fragrant, pure Kratom extract, its excellent aroma lasts for hours, and brings forth the very best essence of Kratom"
Citera
2009-09-23, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korrekt
Jag glömde nämna att jag syftar på spicenordic.com. Läs deras översta nyhet. Jag undrar helt enkelt om detta innebär att även om man betalar med förskottsbetalning så måste det hämtas ut på posten, eftersom man vill verifiera åldern hos köparna. Vanligtvis så skickas paketet hem i brevlådan vid förskottsbetalning.

Ok, jag har faktiskt ingen aning om även förskottsbetalade försändelser kommer kvitteras ut hos ombud, känns inte speciellt troligt dock då posten tar extra avgifter för sådant och de betalar du inte för med förskott.

Tror faktiskt Henke tänkt till så till vida att kidsen inte lär våga beställa hem drogerna direkt i brevlådan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in