Citat:
Ursprungligen postat av
magiciadehex
Ja, vi har ju sökt efter olösta styckmord, sadistiska strypmord m.m i "hans område" men det går ju inte att komma vidare i detta. Men, polisen måste ju ha kollat upp allt sådant med hjälp av DNA-spår m.m.
Sedan, så är det inte heller omöjligt att han gjort något liknande innan med någon kvinna som kanske inte saknas direkt och inte heller eftersöks i någon vidare omfattning, tyvärr, som t.ex drogberoende prostituerade.
Han påminner om sadisten Nerijus (ej sperma på/i offret). Sen beror det ju på när han var i farten.
Beträffande äldre fall är det lite si och så med sparade persedlar. Sen fanns ju inte DNA analys öht förrän runt 1985 i Storbritannien och krävde en stor mängd för analys, sen är nästa milstolpe sent 80-tal, den sorts analys man kan se idag (första fällande dom är 1989).
Prov skickades till Storbritannien, främst våldtäktsärenden och i Sverige är det analysdebut 1991.
Citat:
Samtidigt så tänker jag att han varit så besatt av sina ubåtar och raketer, njutit så av all uppmärksamhet han fått, så länge som allt gick bra. Han har levt ett promiskuöst liv, sprungit på diverse BDSM-klubbar o.dyl, haft älskarinnor inom "BDSM-genren", där jag tror att alla eskapader inte framkommit.
Om nu Freya hade en speciell heligt plats som strippan vidrört så har jag funderat på om han haft trosor under golvplattorna i denna också. Eller kan det röra sig om bindning i mässen?
Maj är födelsedag och sjösättning för Nautilus och Freya.
I maj sjösätts Nautilus igen efter att han varit på land sen 2010.
Han inhandlar skruvmejsen i maj.
Han kontaktar alla kvinnorna för ubåtsutflykt första gången i maj.
Han skickar sms om att utflykten är en tur till Flakefortet.
Han ligger på som en iller igen den 8 augusti till kvinnorna och Kim mördas den 10 augusti.
Den 10 augusti 2008 bogseras Freya av Nautilus för begravning vid Flakefortet.
Vad sysslar han med och varför?