Citat:
Ursprungligen postat av
Varulv
Yep, jag vet vad du är ute efter, har vi inga absoluta bevis så har det inte hänt. Det är gott så.
Vad tokigt att västerländska rättsprinciper (som t.ex. att man är oskyldig tills motsatsen bevisas) står i vägen för ditt tyckande, men normkritiken kanske lyckas ändra på det i sin jakt efter att inskränka andras rättigheter till fördel för dina "känslor"...
Men för all del, fortsätt åberopa en falsk sensibilitet till försvar av en tid full av snusk och degeneration. Det får bara vita människor att vilja distansera sig från er.
--
Den repressiva ordningsmakten bör ta sig en ordentlig funderare över sitt fortsatta agerande. Att med batong slå mot huvudet på svenska medborgare med anledning av att dessa utövar sin grundlagsstadgade rättighet att demonstrera är inte bara moraliskt förkastligt utan även efterblivet på långsikt. Det kommer framleddes skapa människor med ett enormt förakt för polisväsendet som visat att de redan är villiga uttrycka sitt förakt i en fysisk handling.
Nästa gång kanske NMR demonstranterna möter upp kravallpolisen med en varsin antänd molotovcocktail i handen som i Behrain där den repressiva ordningsmakten både skjuter, slår och torterar politiska dissidenter.
https://www.youtube.com/watch?v=64x9KxlZKtM
https://www.youtube.com/watch?v=AWieU4h2UKs
--
Till alla cuckolds som är så bekymrade över vad notan för demonstrationen kommer gå på har två saker att fundera över.
Är man intellektuellt lagd bör man fundera över om det är rimligt att rättigheter så som rätten att kunna avsätta regimer bör begränsas för att de kostar x många miljoner per tillfälle.
Är du en materiell bugman helt utan kulturell och etnisk identitet bör du fundera över vart pengarna annars hade gått till. Det hade knappast använts till att rusta upp lekplatsen i bostadsområdet där du bor du vet den som redan ansats av brunt slödder och zigenarskit.
-"Älsklig, jag tar med mig Alfred och Frida ut till sandlådan!"
-"Okej! Glöm inte stelkrampssprutorna!

"