2017-10-01, 16:25
Medlem
Vivaruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Vivarus verkade känna honom och skrev för några minuter sen: "han (Öberg) vill dock se blodet av de landsförrädare som ljugit och sveket sitt egna land och folk i decennier."

Det tolkar jag som att han tycker det är helt ok att mörda folk han inte gillar.

Som sagt, han har ju inga som helst skäl till dessa åsikter.

För övrigt, tror du Per Öberg är själv om dessa åsikter? Då har du inte träffat många svenskar, för de jag pratar med ( många främmande ) så vill de se krafttag och politiker och journalistföraktet är rekordhögt. Att prägla en och annan tvivlar jag på att de skulle lyfta på ögonlocken med tanke på all skit det svenska folket fått betala för de senaste 30 åren. Det är väl det minsta att de äckliga landsförrädare som tvingar andra att leva i misär självklart ska få den betalning de förtjänar, är det för mycket begärt?
Citera
2017-10-01, 16:27
Medlem
Vivaruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Det är väl också Pär som står i den video från den 18:e och säger att "Jag vet inte hur lyktstolparna ska räcka till".

Så ja han, eller åtminstone organisationen han står bakom är definitivt för folkmord.

I samma veva skrattade de också. Ta inte allt så hårt, livet är inte en kuk.

De har faktiskt mycket humor, som t.ex en kläckte ur sig när AFA ( eller vänstern i alla fall ) satt i luckorna på P-huset och en sade "kolla, kommunistisk julkalender". Får man inte ha lite humor, eller ska allt tas rakt av, även om de skrattar om säger sekunden efter att så klart det inte ska gå till?
Citera
2017-10-01, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Det där bevisar ju bara att en massa WT var ute och bråkade i Gbg igår. Inget annat.

Om du tror att de där uselt filmade snuttarna ger någon sida rätt bör du nog kolla upp vad "källkritik" betyder.

Det faktum att tjugotvå personer ur WT-ligan NMR sitter anhållna, talar sitt tydliga språk.
WT?
Din syn är verkligen bedrövlig...

Vad är det för "bevis" du vill ha för att vänsterextremisterna begick en massa olika brott igår?
Citera
2017-10-01, 16:31
Medlem
Citat:
Det är väl också Pär som står i den video från den 18:e och säger att "Jag vet inte hur lyktstolparna ska räcka till".

Så ja han, eller åtminstone organisationen han står bakom är definitivt för folkmord.

Personer som suttit och sitter i riksdagen sedan mitten på 70-talet är inte ett folk. Lär dig att ha två tankar i huvudet samtidigt. Rasfrämlingarna ska deporteras och förrädarna ska hängas, ingen ska förföljas eller diskrimineras. Åt var och en vad de förtjänar.
Citera
2017-10-01, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Vad anser dom är vägen till framgång?
Mvh

Hannell: Att NMR ska tagga ner lite i sin attityd mot polisen. Att helt enkelt acceptera att det är dom som bestämmer. Gilla läget även om det svider.

Söderman: Att man jobba mer med alternativa grejer ist. för demonstrationer. Poddar, bokförlag, små demon, flygblad, nätaktivism, humor, etc...
Citera
2017-10-01, 16:36
Medlem
DoktorEbbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli
Varför anser du det vara rätt att tusentals människor skulle ha stoppat en lagligt ansökt och tillåten demonstration? Av vilken anledning anser du det vara rätt att tysta yttrandefrihet? Är du medveten om att det kanske är du som tystas nästa gång?

Det har jag inte sagt.

Dom misskötte sig.
Dom bröt mot polisens regler.
Citera
2017-10-01, 16:38
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Varför får man inte ha sköldar och fanbärare?

Det kan räknas som hets mot folkgrupp. Det är vad förarbetena till den lagen kallar för ett uniformt beteende.
Citera
2017-10-01, 16:45
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Vivarus verkade känna honom och skrev för några minuter sen: "han (Öberg) vill dock se blodet av de landsförrädare som ljugit och sveket sitt egna land och folk i decennier."

Det tolkar jag som att han tycker det är helt ok att mörda folk han inte gillar.

Jaha, utkräva straff och ansvar av korrupta förbrytare. Det tycker jag låter helt rimligt.
Citera
2017-10-01, 17:13
Medlem
Skuggjags avatar
Citat:
Yep, jag vet vad du är ute efter, har vi inga absoluta bevis så har det inte hänt. Det är gott så.

Vad tokigt att västerländska rättsprinciper (som t.ex. att man är oskyldig tills motsatsen bevisas) står i vägen för ditt tyckande, men normkritiken kanske lyckas ändra på det i sin jakt efter att inskränka andras rättigheter till fördel för dina "känslor"...

Men för all del, fortsätt åberopa en falsk sensibilitet till försvar av en tid full av snusk och degeneration. Det får bara vita människor att vilja distansera sig från er.

--
Den repressiva ordningsmakten bör ta sig en ordentlig funderare över sitt fortsatta agerande. Att med batong slå mot huvudet på svenska medborgare med anledning av att dessa utövar sin grundlagsstadgade rättighet att demonstrera är inte bara moraliskt förkastligt utan även efterblivet på långsikt. Det kommer framleddes skapa människor med ett enormt förakt för polisväsendet som visat att de redan är villiga uttrycka sitt förakt i en fysisk handling.

Nästa gång kanske NMR demonstranterna möter upp kravallpolisen med en varsin antänd molotovcocktail i handen som i Behrain där den repressiva ordningsmakten både skjuter, slår och torterar politiska dissidenter.

https://www.youtube.com/watch?v=64x9KxlZKtM

https://www.youtube.com/watch?v=AWieU4h2UKs

--

Till alla cuckolds som är så bekymrade över vad notan för demonstrationen kommer gå på har två saker att fundera över.

Är man intellektuellt lagd bör man fundera över om det är rimligt att rättigheter så som rätten att kunna avsätta regimer bör begränsas för att de kostar x många miljoner per tillfälle.

Är du en materiell bugman helt utan kulturell och etnisk identitet bör du fundera över vart pengarna annars hade gått till. Det hade knappast använts till att rusta upp lekplatsen i bostadsområdet där du bor du vet den som redan ansats av brunt slödder och zigenarskit.

-"Älsklig, jag tar med mig Alfred och Frida ut till sandlådan!"
-"Okej! Glöm inte stelkrampssprutorna! "
Citera
2017-10-01, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Brott mot hitte-på paragrafen hmf går inte ta på allvar. Alla som följt den här demonstrationen och upptakten till den kan se hur systemet vill tysta sann opposition och uppvigla avskrädesvänstern.

Det vanligaste är väl misshandel och brott mot knivlagen. Det är inga hittepå-paragrafer.
Citera
2017-10-01, 17:22
Moderator
-Info-s avatar
Beträffande Bechir Rabani. En känd veteran från den yttersta vänsterkanten / AFA säger följande:

Citat:
Mathias Wåg:

"Rabani har gått maskerad bland svartklädda och filmat/fotat, sökt sig dit det varit konfrontationer. För att outa folk."

"Men det innebär inte att det finns en strategi av att skapa kaos i vårt namn. Tro mig, jag har ju sett nära hur de jobbar."

https://twitter.com/guldfiske/status/914479921724051457
Citera
2017-10-01, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorEbba
Det har jag inte sagt.

Dom misskötte sig.
Dom bröt mot polisens regler.

Tänk nu efter.
Misskötte sig? Enligt vem?
Polisens regler? Hur vore det att polisen följde den LAG som gäller allmänheten, den som de också lyder under? Heter också GRUNDLAG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in