Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Så Per Öberg är en rätt trevlig snubbe som bara råkar ha den något pikanta åsikten och det är helt ok att mörda folk man inte tycker om?
Tycker om? Så du menar att folkförrädarna, som exempelvis Jan Helin, Stefan löfven o.s.v, inte ska stå till svars för propagandan och förringningen av folkmordet på det svenska folket? Misshandlat, mördade, våldtagna, rånade och i många fall lemlästade - polisen har inte ens resurser att ta itu med många av fallen.
Tror du Pär Öberg har dessa åsikter för att de trampade honom på tårna? Klart som fan inte, han ser dock förräderiet mot sitt egna folk - där de vaggar in det svenska folket i sitt egna förfall, och ska jag verkligen behöva intyga det eller räcker det med att BB'n slår igen, sjukhus kan inte ta emot folk, skolan sjunker som en sten och att ringa ut en polis utanför storstäderna kan ta timmar.
Det är rätt och slätt, folkförräderi.
Citat:
Polisens uppgift är att upprätthålla lag och ordning. Hur tror du Göteborg hade sett ut i dag om de inte stoppat demon i ett tidigt skede? Jag tror att till och med nazister föredrar några blåmärken framför en nerbränd stad...
Jag gick i tåget, var hur lugnt som helst fram till vänstern kom. Sen kan du ju alltid titta tillbaka till deras blixtdemonstration, den gick hur lugnt som helst till. Så bevisligen så kan det gå lugnt och fint till, dessutom vill du ha fler exempel så kolla Finland där de har tagit mycket mark. Hur lugnt och fint som helst.
Påtal om det, antar att hålla "lugn och ro" och ingår att dunka folk blodiga ( de slog en fotograf så blodig att han låg på backen och sprattla ), när de står och har allsång. Du verkar vara den farliga och äckliga människan i denna situation, som tillåter det svenska folket med all laglig rätt att demonstrera bli slagna blodiga av de som enligt lagen ska skydda de. Gillar du Nord Korea mån tro?