2017-10-01, 22:41
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Polsen och Antifa är alltså synkroniserade mot folket.

NMR har en tillståndsgiven demonstration (där man för övrigt decimerat demonstration ENORMT mot vad den ursprungligen var när man från början kom överens om rutt och tid med polisen och göteborgstad)

NMR tillåts inte att gå en meter, demonstrationen får aldrig påbörjas.

NMR och andra demonstrationsdeltagare blir inspärrade i fyra timmar.

NMR och andra demonstrationsdeltagare misshandlas grovt av polisen.

NMR får 20-talet gripna, trots att inget brott har begåtts. Antifa får 9 gripna efter att ha kravallat hela dagen.

Slutsats = Polisen är som vanligt på Antifas sida, men i Göteborg är polisen lite mer judiska än vanligt och är totala motståndare till demokrati, yttrandefrihet och mötesfrihet. Polisen i Göteborg är bland de mest anti-vita judesvinen i landet.
Citera
2017-10-01, 22:42
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNPROFOR
NMR har en tillståndsgiven demonstration (där man för övrigt decimerat demonstration ENORMT mot vad den ursprungligen var när man från början kom överens om rutt och tid med polisen och göteborgstad)

NMR får 20-talet gripna, trots att inget brott har begåtts. Antifa får 9 gripna efter att ha kravallat hela dagen.

Slutsats = Polisen är som vanligt på Antifas sida, men i Göteborg är polisen lite mer judiska än vanligt och är totala motståndare till demokrati, yttrandefrihet och mötesfrihet. Polisen i Göteborg är bland de mest anti-vita judesvinen i landet.

Källa på det fetade ! Nej, polisen är i statens tjänst och på ingens sida. Polisen i Göteborg räddade nazisternas rövar.
Citera
2017-10-01, 22:42
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNPROFOR

Du glömde nämna det faktum att NMR attackerade polisen.

https://youtu.be/4TLx2L8gTLY
https://vimeo.com/236205167

(FB) NMR anordnar demonstration i Göteborg lördag 30 september
Citera
2017-10-01, 22:43
Medlem
Sperssons avatar
.
Att söka tillstånd för att demonstrera i Sverige är bevisligen meningslöst.
Tillståndsgivna demonstrationer slutar nästan alltid med konflikter.
Oannonserade demonstrationer ger oftast allmänheten en större chans att ta del av budskapen.
Citera
2017-10-01, 22:44
Medlem
Lyssnande på radio nordfront allt var tydligen polisens fel. Allt var planerat av polisen fast NMR valde att bryta sin färdväg.
Det finns inga som ljuger så mycket och förvränger och hittar på lögner hela tiden som NMR. De hjärntvättar bokstavligen varandra.
De blev rövknullade av polisen för att de trampade i klaveret punkt Slut. ..
Citera
2017-10-01, 22:45
Medlem
Florerar rykten på facebook om att minst en av vänsterextremisterna i den här gruppen https://www.youtube.com/watch?v=IxD5pV6dVs8 i själva verket är med i NMR. Finns det andra sådana uppgifter?
Citera
2017-10-01, 22:46
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strugatski
Florerar rykten på facebook om att minst en av vänsterextremisterna i den här gruppen https://www.youtube.com/watch?v=IxD5pV6dVs8 i själva verket är med i NMR. Finns det andra sådana uppgifter?
Vem av dem? Är ju inte en liten grupp.
Citera
2017-10-01, 22:47
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Polisen verkar snarare återställt en hel del av sin heder igår. Att det ska vara så svårt att begripa; normalt funtade svenskar sympatiserar inte med blekfeta, arbetslösa nazzar. Sen kan dom få göra hur fina maskeraddräkter och leksakssköldar som helst.

Du har aldrig funderat på varför Sverige inte har krigat på 200 år? Svenskar gillar politisk stabilitet och lugn. NMR påminner om hysteriska bibelkäringar.

Stackars liten och totalt förvirrad. Din analys är helt, helt felaktig.

Polisen har inte återställt sin heder för fem öre, utan snarare gjort exakt tvärtom.

1. Göteborg har plågats av grov kriminalitet i många år, organiserad brottslighet växer hela tiden, det sker upplopp varannan dag i invandrarghetton, gängkrigen pågår för fullt och det skjuts och kastas handgranater varje månad, där oskyldiga civila ofta blir drabbade. Massvåldtäkterna och sexövergreppen från blattarna mot Göteborgs kvinnor ökar enormt. Polisen gör ingenting och hävdar att det inte finns resurser.

2. NMR hade demonstrationstillstånd och polisen tillät dem inte ens att påbörja demonstrationen. Således anser alla oppositionella och yttrandefrihetsförespråkare att polisen inte gjort sitt jobb alls. Antifa hade inget demonstrationstillstånd, tilläts ändå uppehålla centrala platser för att slå sönder lokala butiker och kasta sten och knallskott.

3. Sverige har inte politisk stabilitet och lugn. Är du så otroligt jävla efterbliven att du inte märkt att landet är översvept av kaos och elände, med grov kriminalitet, kollapsad välfärd, organiserad brottslighet, kollapsat rättsväsende, terrordåd och så vidare, så får du nog ta och sluta knarka.
Citera
2017-10-01, 22:47
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Haha, men nu var det ju inte detta som hände Så låt oss hålla oss till verkligheten. NMR attackerade organiserat och på mycket tydligt kommando polisen.

Video finns! Flera! Har du sett? Kan länka om du vill se?

Jag förstår att du vill att det ska framstå som det (syftar på Simon Lindbergs citat),

Jag tror inte du fattar. Jag skiter i både nazister, kommunister, fascister och alla satans buddister. Jag vill leva mitt liv och se till att mina barn kan leva sina liv efter mitt. Lite bättre än mig, varför jag skiter i att slösa på mig själv för att istället bygga upp något åt dom. Om jag själv fick välja skulle dom leva sina liv i ett land med låga skatter; där gott uppförande och moral spelade roll; där ansvar är mer än ett tråkigt ord; där man hjälper andra för att man vill istället som affärsmodell; där staten är en stödfunktion för infrastruktur. Ingen av dessa organisationer, eller nuvarande styre vill se den världen. Så har vi klarat av det.

Det som gör mig förbannad är att vi hade ett avtal staten och jag. Det finstilta finns reglerat i lagboken. Jag jobbar 5 timmar varje dag och skänker dom pengarna till staten, så får jag behålla lönen för dom 3 timmar jag jobbar efter det. En ganska pissig deal förvisso, men dom ska å andra sidan hålla mig och min familj trygg och lova mig att jag har rätt att säga vad jag tycker, och även göra detta utanför mitt eget hem. Helst utan att spöa mig på kuppen. Det avtalet verkar inte fungera jättebra om jag tittar på vad som händer. Dom sa att demonstrationsrätten fanns reglerad som en av de första punkterna i grundlagen. Sen gjordes det ett tillägg som sa att polisen har rätt att vidta åtgärder för främja säkerheten - men, och detta är rätt tydligt. Dessa åtgärder skall verkligen vägas på guldvåg för att inte trampa på grundlagen.
Såg vi gigantiska bodybuildernazister som jonglerade med poliser? Nej. Såg vi yxbeväpnade fradgatuggande vikingar som i linjeformation sprang över polisen? Nej. Såg vi nazister utrustade med slungor, slungandes sten mot polisen? Nej.
Jag såg en rätt stark poliskår som stod i vägen för en demonstration som hade fått tillstånd. Förvisso en demonstration jag ogillar, men so what, jag ogillar pride också och säger inget om det.

Så denna gång var det nazister och alla är glada att dom fick skit. Visst, kanske om man tänker lika långt som näsan. Men, vad kommer sen? Vilka symboler kan vi förbjuda efter hakkorset? Korset kanske? Vad sägs om anarkist A:et. Det finns inget stopp när man vandrar ner för den fascistiska stigen. Som någon skrev - The Road to hell is Paved with Good Intentions.

Till alla som tjafsar här - vi blir överkörda av en fiende betydligt större än AFA eller NMR, och vi kommer alla få sota för det om vi inte fattar det. När vi vunnit den striden kan vi fightas sinsemellan.
Citera
2017-10-01, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Jag har sett den. Jättebra!

Som jag sa, polisen och folket vann stort. Extremisterna fick sig ett rejält misslyckande.

Ja nu kan folket återgå till att bli i minoritet och bokstavligt rövknullade av alla illegala ockupanter, knarklagande blattegäng och återvändande isis-veteraner i götet. Att slå tebax några hundra nationalister som de inte vet ett skit om utöver det dom matats med från aftonhoran gör verkligen framtiden ohotad.

Är det en slump att tamefan samtliga motdemonstrater som itne är afa antingen är gamla 40-talist rävar som ätit sig igenom rikedomen efter ww2 och nu agerar köttberg, eller unga personer alltid klädda i hipsterstuk med sina jävla trackpants och adidas sporttröjor från 90talet som de bär mitt på dagen helt oironiskt?
Citera
2017-10-01, 22:49
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
Jag tror inte du fattar. Jag skiter i både nazister, kommunister, fascister och alla satans buddister. Jag vill leva mitt liv och se till att mina barn kan leva sina liv efter mitt. Lite bättre än mig, varför jag skiter i att slösa på mig själv för att istället bygga upp något åt dom. Om jag själv fick välja skulle dom leva sina liv i ett land med låga skatter; där gott uppförande och moral spelade roll; där ansvar är mer än ett tråkigt ord; där man hjälper andra för att man vill istället som affärsmodell; där staten är en stödfunktion för infrastruktur. Ingen av dessa organisationer, eller nuvarande styre vill se den världen. Så har vi klarat av det.

Det som gör mig förbannad är att vi hade ett avtal staten och jag. Det finstilta finns reglerat i lagboken. Jag jobbar 5 timmar varje dag och skänker dom pengarna till staten, så får jag behålla lönen för dom 3 timmar jag jobbar efter det. En ganska pissig deal förvisso, men dom ska å andra sidan hålla mig och min familj trygg och lova mig att jag har rätt att säga vad jag tycker, och även göra detta utanför mitt eget hem. Helst utan att spöa mig på kuppen. Det avtalet verkar inte fungera jättebra om jag tittar på vad som händer. Dom sa att demonstrationsrätten fanns reglerad som en av de första punkterna i grundlagen. Sen gjordes det ett tillägg som sa att polisen har rätt att vidta åtgärder för främja säkerheten - men, och detta är rätt tydligt. Dessa åtgärder skall verkligen vägas på guldvåg för att inte trampa på grundlagen.
Såg vi gigantiska bodybuildernazister som jonglerade med poliser? Nej. Såg vi yxbeväpnade fradgatuggande vikingar som i linjeformation sprang över polisen? Nej. Såg vi nazister utrustade med slungor, slungandes sten mot polisen? Nej.
Jag såg en rätt stark poliskår som stod i vägen för en demonstration som hade fått tillstånd. Förvisso en demonstration jag ogillar, men so what, jag ogillar pride också och säger inget om det.

Så denna gång var det nazister och alla är glada att dom fick skit. Visst, kanske om man tänker lika långt som näsan. Men, vad kommer sen? Vilka symboler kan vi förbjuda efter hakkorset? Korset kanske? Vad sägs om anarkist A:et. Det finns inget stopp när man vandrar ner för den fascistiska stigen. Som någon skrev - The Road to hell is Paved with Good Intentions.

Till alla som tjafsar här - vi blir överkörda av en fiende betydligt större än AFA eller NMR, och vi kommer alla få sota för det om vi inte fattar det. När vi vunnit den striden kan vi fightas sinsemellan.
Försök att inte attackera inte polisen om du håller en demonstration så kommer du förmodligen att få genomföra den.

Nazisterna hade all rätt att genomföra sin demonstration mot demokrati. Men de valde att attackera polisen istället.

Eftersom de attackerade polisen vars uppgift var att skydda dem så borde de vara glada att de ens fick fortsätta.
Senast redigerad av Mia-Rovy 2017-10-01 kl. 22:52.
Citera
2017-10-01, 22:49
Medlem
Hur man än vänder och vrider på saken kvarstår faktum. NMR blev knullade av
polisen och totalt bortgjorda. Hur mycket svammel som ni än presterar ändras
inte detta. Nu är det bara att invänta de rättsliga konsekvenserna för nazzarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in