2023-01-24, 08:07
Medlem
Cyprezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Att skaffa barn är ALLTID själviskt oavsett ålder. E-type är i bättre form och har bättre förutsättningar att vara en närvarande pappa än många snubbar i 25-års åldern.
Det kanske inte är "så kul" med en pappa på 70 men det ÄR en pappa och ser man till genetiska faktorer så har E-type många pigga och friska år även efter 70.
70 år i dag motsvarar 50 på 70-talet rent fysiskt och hälsomässigt. Min mormor var 45 när jag föddes 1973 och hon var betydligt skröppligare än E-type är nu.
Killar runt 25-35 i dag vill inte ha barn, de lägger benen på ryggen om kvinnor runt dem signalerar att de vill skaffa barn, fler och fler kvinnor skaffar barn på egen hand på olika vis
Han blir bättre farsa än snittet är min gissning

Håller med.

En fördel med äldre föräldrar är att de har livserfarenhet. E-type vet betydligt mer om världen än en 30-åring. Frågan är väl snarare om förhållandet med hans fru håller i längden..
Citera
2023-02-16, 10:02
Medlem
Sladdersnoks avatar
Hörde e-type i en intervju på radio nyss. Fan va han hackar då han pratar, nästan stamning ibland. Hörde han vid ett annat tillfälle med nånstans å tänkte på det då med. Som att han har svårt att hitta orden eller nåt. Blir inget flyt i meningarna utan ett hackigt prat. Hördes väldigt tydligt.
Minns inte att jag hört det då han var ung, kan det bero på hans tinnitus tro
Citera
2023-02-16, 20:49
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdersnok
Hörde e-type i en intervju på radio nyss. Fan va han hackar då han pratar, nästan stamning ibland. Hörde han vid ett annat tillfälle med nånstans å tänkte på det då med. Som att han har svårt att hitta orden eller nåt. Blir inget flyt i meningarna utan ett hackigt prat. Hördes väldigt tydligt.
Minns inte att jag hört det då han var ung, kan det bero på hans tinnitus tro

Han är en tänkande människa som inte bara rapar svar som är innan skrivna. Ibland blir man då lite ställd och inte så versatil.

Att folk upskattar snabba svar på redan skrivna frågor är ett jäkla problem i dagens samhälle. För det finns så många som du som inte förstår att allt annat är överenskommet.

Att folk stammar och inte säger dom rätta saker är inget problem. Det är en jävla garanti för att det är äkta. När en intervju går helt utan problem är den till 90 procent helt scriptat. Alla parter har pratat igenom det hela långt innan.

Sen finns det naturligtvis många som är så jäkla bra på att fejka naturlighet. Men du verkar inte ens förstå fenomenet.
Nåja det har väl bara varit en sak för gemene man sedan 50-talet. Politiker har såklart gjort det i fyra tusen år åtminstone.

Men kanske är idag dagen då du och dina likar äntligen kan acceptera och kanske till och med förstå detta.
Citera
2023-02-17, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Han är en tänkande människa som inte bara rapar svar som är innan skrivna. Ibland blir man då lite ställd och inte så versatil.

Att folk upskattar snabba svar på redan skrivna frågor är ett jäkla problem i dagens samhälle. För det finns så många som du som inte förstår att allt annat är överenskommet.

Att folk stammar och inte säger dom rätta saker är inget problem. Det är en jävla garanti för att det är äkta. När en intervju går helt utan problem är den till 90 procent helt scriptat. Alla parter har pratat igenom det hela långt innan.

Sen finns det naturligtvis många som är så jäkla bra på att fejka naturlighet. Men du verkar inte ens förstå fenomenet.
Nåja det har väl bara varit en sak för gemene man sedan 50-talet. Politiker har såklart gjort det i fyra tusen år åtminstone.

Men kanske är idag dagen då du och dina likar äntligen kan acceptera och kanske till och med förstå detta.

Precis så tror jag också är fallet med Martin E. Så bra du formulerade det.
Citera
2023-02-20, 01:33
Medlem
Träffade på honom när Sabaton spelade i Motala igår. En dryg jävel, speedad och full som ett ägg. Han och hans kompis trängde sig fram minst två gånger och Martin tjatade att han skulle ta tag i kravallstaketet medan en äldre tant som blev bortknuffad blev vansinnig och började skrika. Martin skällde på henne att hon minsann stått långt framme tillräckligt länge och när publiken noterade att det var han så smet han iväg. Hans kompis blev ivägburen av ordningsvakter eftersom han trängde sig och betedde sig illa mot tanten som bad dem dra åt helvete.

Jag fick inget vidare bra intryck av honom och hans vän.
Citera
2023-02-20, 18:45
Medlem
Mer.info.007s avatar
Martin ser extremt sliten och nedgången ut
Citera
2023-02-20, 20:56
Medlem
Lepekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Martin ser extremt sliten och nedgången ut

Ja och varför är det så då? Ganska självklart tycker jag.
Citera
2023-02-21, 18:56
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lepeka
Ja och varför är det så då? Ganska självklart tycker jag.
Ser ju inte ut att kunna ta hans om sig själv inte.
Citera
2023-02-21, 19:55
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Ser ju inte ut att kunna ta hans om sig själv inte.
Han lever hårt helt enkelt. Spelar på festivaler på sommaren, jobbar med sina vikingakrogar på vintern. Däremellan blir det några groggar, slitsamt när han snart är 60.
Citera
2023-03-02, 15:55
Medlem
Är Martin fortfarande sambo med Melinda .. ? Har inte sett en enda bild på bara han o bebisen . Och hon som verkar så på med lägga ut bilder på ” lyckliga familjen ” annars .
Citera
2023-03-10, 16:09
Medlem
-Gustavssons avatar
Fick höra av en vän som extra jobbade som ordningsvakt på swedenrock tror jag det var för några somrar sedan. Fanns tydligen något VIP-ställe för stora artister tror ifall jag minns rätt att guns and roses var där samt flera andra kändisband. Får dubbelkolla ifall det stämmer, hursom så ville E-type in där på vipstället haha och ja han blev nekad pch han sa jag är ju E-type jag ska in här! men Icke Så han fick vända med svansen mellan benen.
Citera
2023-03-10, 16:12
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Fick höra av en vän som extra jobbade som ordningsvakt på swedenrock tror jag det var för några somrar sedan. Fanns tydligen något VIP-ställe för stora artister tror ifall jag minns rätt att guns and roses var där samt flera andra kändisband. Får dubbelkolla ifall det stämmer, hursom så ville E-type in där på vipstället haha och ja han blev nekad pch han sa jag är ju E-type jag ska in här! men Icke Så han fick vända med svansen mellan benen.
Inte så roligt utan mer taskigt. E-type är ju i Sverige känd och kunde väl ha behandlats så. Typiskt vakter med mindervärdeskomplex att behöva fitta sig så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in