2023-03-10, 16:14
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Inte så roligt utan mer taskigt. E-type är ju i Sverige känd och kunde väl ha behandlats så. Typiskt vakter med mindervärdeskomplex att behöva fitta sig så.

Nu räknas E-type som en föredetting hade varit annorlunda för 20 år sedan. Lite som att Lena PH ska ha VIP-acess idag.
Citera
2023-03-10, 16:17
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Nu räknas E-type som en föredetting hade varit annorlunda för 20 år sedan. Lite som att Lena PH ska ha VIP-acess idag.
Får random ny rapartist VIP så tycker jag Lena och Martin ska få det då de är uppskattade av svenska folket och mer kända än random ny artist av svenska folket.
Citera
2023-03-14, 18:37
Medlem
E -type har köpt ett eget hus , 300 meter från Izadora .
Jag är inte förvånad hade svårt att se att han skulle trivas med att bo med en jättefamilj . Har för mig att han tyckte det var lite småtrassligt att bo i ihop med en person bara , som inte hade massa barn .
Han är nog lite av en social ensamvarg . Som ett tag bosatte sig på en ö .
Men undra om Melinda är lika nöjd med hans mancave https://www.svenskdam.se/noje/etype-...ryktet/9278962
Var inte så länge sedan hon pratade om ett nytt och större hus ..
Senast redigerad av Tezz-l 2023-03-14 kl. 18:39.
Citera
2023-03-15, 21:56
Medlem
Kan det vara ” the ” Martin som annonserat om hemhjälp ? https://www.landlantbruk.se/jobb/mar...ena-med-omnejd

Edit : ser ut att vara han ja
Senast redigerad av Tezz-l 2023-03-15 kl. 22:32.
Citera
2023-03-18, 03:08
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
han fyller 58 i sommar men ändå.
Håller med.
han kommer va 70 år när hans barn går i sexan, medans hans klasskamrater kommer ha mor och farföräldrar som är i den åldern.

Och som du säger, en 70 åring har ju oftast inte samma energi som en 45 åring.
Någon träning med barnet blir det knappast.
Snarare blir det väl så att barnet får hälsa på honom på sjukhuset.

Man får också fråga sig vad i helvette mamman tänker med?
Smart att som 38 åring skaffa barn med en som är 57.
Barnet kommer säkert va föräldralös när han är 30 då båda har dött.
Äsch, jag är 31 och min pappa är 87. Har funkat bra för oss
Citera
2023-08-22, 07:05
Medlem
I dagarna köpte E-Type ett nytt vrålåk, nämligen en Porsche. Nyheter24 har tagit reda på vad en Porsche Panamera 4 E-hybrid Sport Turismo egentligen kostar.
https://www.msn.com/sv-se/noje/kandi...111f98631&ei=7

789 000 kronor
Citera
2023-08-22, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovethesong
I dagarna köpte E-Type ett nytt vrålåk, nämligen en Porsche. Nyheter24 har tagit reda på vad en Porsche Panamera 4 E-hybrid Sport Turismo egentligen kostar.
https://www.msn.com/sv-se/noje/kandi...111f98631&ei=7

789 000 kronor

Martin "sprattlar" väl lite i den "äktenskapliga snaran".
Vill väl känna sig lite fri och oberoende....
Han har ju enligt egen utsago längtat efter barn och familj......men snart slår "fällan" igen.
Citera
2023-08-27, 06:31
Medlem
Arne Bajses avatar
Idag den 27/8 fyller E-typen hela 58 år. Tidigare popstjärna, stor utomlands. Martin har fått ligga mycket genom åren, det får alla popstjärnor.

Nu har den 1.93m långe vikingen gått och blivit pappa på gamla dar. Som rik och känd blev han snärjd av en uppmärksamhetstörstande famljehemsmamma med rosa hår. Tillsammans har de slagit ner bopålarna i den sömniga småstaden Vadstena av alla ställen.

Kommer E type att trivas i sin nya roll som småbarnsförälder i småstaden?

Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Han har ju enligt egen utsago längtat efter barn och familj......men snart slår "fällan" igen.

Tror också att Martin kommer att tröttna ganska snart. När huset är fixat och alla grejorna på plats blir det trist med småstadens långsamma tempo, byskvaller och folk som glor. Han drar nog tillbaka till Stockholm.
Citera
2023-09-11, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Idag den 27/8 fyller E-typen hela 58 år. Tidigare popstjärna, stor utomlands. Martin har fått ligga mycket genom åren, det får alla popstjärnor.

Nu har den 1.93m långe vikingen gått och blivit pappa på gamla dar. Som rik och känd blev han snärjd av en uppmärksamhetstörstande famljehemsmamma med rosa hår. Tillsammans har de slagit ner bopålarna i den sömniga småstaden Vadstena av alla ställen.

Kommer E type att trivas i sin nya roll som småbarnsförälder i småstaden?

Tror också att Martin kommer att tröttna ganska snart. När huset är fixat och alla grejorna på plats blir det trist med småstadens långsamma tempo, byskvaller och folk som glor. Han drar nog tillbaka till Stockholm.

Att han fått ligga kan jag skriva under på. Jobbade på ett hotell där han hade haft ett gig på sommaren. Efter giget skulle jag upp till hans rum med mat/dryck enligt önskemål. Kommer upp till rätt våning och ser 4 kvinnor stå på rad och köa. Ser att alla köar till samma rum. Rummet är Martins. Frågar dom vad som försigår så säger en av dom som är något berusad "vi vill rida, vill se om ryktet stämmer att han har en riktig porrkuk".

Kvinnorna var förövrigt jäkligt fina allihop, måste ha handplockats av porrkuken själv tänker jag...

Detta var tre år sen.
Citera
2023-09-15, 13:03
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dfokkr
Att han fått ligga kan jag skriva under på. Jobbade på ett hotell där han hade haft ett gig på sommaren. Efter giget skulle jag upp till hans rum med mat/dryck enligt önskemål. Kommer upp till rätt våning och ser 4 kvinnor stå på rad och köa. Ser att alla köar till samma rum. Rummet är Martins. Frågar dom vad som försigår så säger en av dom som är något berusad "vi vill rida, vill se om ryktet stämmer att han har en riktig porrkuk".

Kvinnorna var förövrigt jäkligt fina allihop, måste ha handplockats av porrkuken själv tänker jag...

Detta var tre år sen.

Livet är inte rättvist. Rik rockstjärna har ett följe med fräscha tjejer efter sig.

Vanlig anonym Svensson-knegare blir utan.

Nu ska eurodiscokungen E-type gifta sig med sin uppmärksamhetstörstande lycksökerska på Vadstena slott. 200 gäster inbjudna. Vår riktige kung kunde tyvärr inte komma.
Citera
2023-09-18, 12:44
Medlem
HemmaRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania

Han köpte ju kombin?
Citera
2023-10-09, 21:12
Medlem
Men helvete vad gammal han blivit, ser ut som en 75 åring adel bög med puder från 1600-talet på omslaget till svtplay serien så här vill jag leva. Fan karln måste ju till gymmet, ser ut som en kärring i kroppen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in