2021-04-11, 14:05
Medlem
Nån mer än jag som tror att E-type är Mumien i Masked Singer?
Citera
2021-04-11, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Nån mer än jag som tror att E-type är Mumien i Masked Singer?

Jag är övertygad om att E-type är voododockan, som du nog syftar på. Även en i panelen nämnde hans namn, men det sopades av någon anledning snabbt under mattan...

Martin har ju en del personligt utmärkande sätt att sjunga som jag tyckte hördes även med en massa ljudförvrängningar.
Senast redigerad av Ville815 2021-04-11 kl. 14:15.
Citera
2021-04-11, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Ser du lättklädda tjejer som uppträder på svensk mark?
Det händer, brukade Nana Hedin vara lättklädd?
Citera
2021-04-11, 16:20
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Jag är övertygad om att E-type är voododockan, som du nog syftar på. Även en i panelen nämnde hans namn, men det sopades av någon anledning snabbt under mattan...

Martin har ju en del personligt utmärkande sätt att sjunga som jag tyckte hördes även med en massa ljudförvrängningar.

Indeed. Han behöver ju synas igen, och det vore smart att tacka ja när han blir tillfrågad.
Citera
2021-04-11, 19:05
Moderator
Schlesiens avatar
I Hundåren-podden berättar Martin att han sa till de andra deltagarna i tv4-Såmycketbättre att det var stressigt att skapa att coverlåtar på två veckor inför inspelningen. Då möttes han av svaret att de haft ett halvår på sig. Martin fattade plötsligt då att han fått erbjudandet pga ett sent avhopp, men han var nöjd och tacksam i alla fall.
Citera
2021-04-11, 19:39
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av modigamats

he he he he ja hon brukade vara lättklädd, väldigt lättklädd ibland. SEX image säljer och hon var grann då!!
Citera
2021-04-11, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modigamats

Om du googlar henne under hennes tid sådär 2002 och se hur hon dansar, det där ser man aldrig idag på svenska mark.

Jävla va tjock och äcklig Nana har blivit förresten
Citera
2021-04-11, 21:03
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
he he he he ja hon brukade vara lättklädd, väldigt lättklädd ibland. SEX image säljer och hon var grann då!!

Citat:
Om du googlar henne under hennes tid sådär 2002 och se hur hon dansar, det där ser man aldrig idag på svenska mark.

Jävla va tjock och äcklig Nana har blivit förresten
Ni tänker på Dee Demirbag era nötter. Inte Nana, som var den som sjöng på riktigt. Dee dansade och mimade.
Citera
2021-04-11, 21:17
Medlem
Citat:
E-type verkar ha många fanns i Ryssland baserad på youtube kommentarerna.

Nana Hedins kläder för 20 år sedan hade aldrig någonsin accepterats i dagens media.

Det var bättre förr minsann.

Han är jättepopulär i Ryssland ända sedan han släppte Russian Lullaby. Det ryktas att han legat med hundratals kvinnor.
Citera
2021-04-11, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Han är jättepopulär i Ryssland ända sedan han släppte Russian Lullaby. Det ryktas att han legat med hundratals kvinnor.

En av dessa borde ju vara med de tjejer som dansar år honom.

Går ju lätt ligga med 100 tjejer minst om man släpper lite på kraven och ökar ålderspannet
Citera
2021-04-11, 22:56
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Ni tänker på Dee Demirbag era nötter. Inte Nana, som var den som sjöng på riktigt. Dee dansade och mimade.

Helt rätt. Nana var för fet redan då för att vara med.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ynas-pa-scenen
Citera
2021-04-12, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Korrekt.

Och den som har gått upp i vikt är inte Dee Demirbag utan hennes syster Dilba. De andra två systrarna ser ut som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in