2007-10-13, 18:56
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Mitt skvaller består i att varje gång han gör en intervju framstår han som efterbliven & lite oskydligt korkad
Citera
2007-10-13, 23:20
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Mitt skvaller består i att varje gång han gör en intervju framstår han som efterbliven & lite oskydligt korkad

Nej, han är rätt skärpt, och kommer från en bildad, högborgerlig bakgrund... även om det inte ser så ut. Trevlig kille, åtminstone förr i tiden.

- F.G
Citera
2007-10-14, 10:56
Medlem
Byfånens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg

Han är väldigt begåvad, det han kan om vikingar och birka så karln ett levande uppslagsverk.

Efterbliven ?? .... skulle inte tro det, jag tror hans IQ är högre än gemene medel-svensson.
Citera
2007-10-14, 13:25
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Nej, han är rätt skärpt, och kommer från en bildad, högborgerlig bakgrund... även om det inte ser så ut. Trevlig kille, åtminstone förr i tiden.

- F.G

Precis, väldigt social och trevlig person. En av dom få "kändisar" vi har kvar som man fortfarande bara kan prata om ingenting med, trots att man inte är världens tightaste med honom. Vi har gemensamma bekanta och har träffats ett antal gånger. Fötterna på jorden helt enkelt, och en jävel på att dricka
Citera
2007-10-14, 14:14
Medlem
AT4s avatar
Nog bland den trevligaste kändis jag träffat, inte ett dugg dryg. Har träffat de flesta genom jobbet.
Citera
2007-10-14, 14:35
Medlem
herdens avatar
Dels är han en trevlig prick och dessutom jägare...
Citera
2007-10-14, 16:27
Medlem
Nu blev ni besvikna va..?
Har inte ekonomen Petter(Även hip hoppare) någon tråd..??
Citera
2007-10-14, 16:41
Medlem
theKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Nu blev ni besvikna va..?
Har inte ekonomen Petter(Även hip hoppare) någon tråd..??

Denna går väl att fylla på...
http://www.flashback.org/showthread.php?t=294811
Citera
2007-10-15, 00:41
Medlem
När han bodde på fleminggatan skulle han ha födelsedagsfest och bjöd helt enkelt in varenda kotte i huset.
Väl i hallen stod söta tjejer och fyllde upp rejäla glas med tequila och whiskey som man var tvungen att svepa innan man fick komma in på festen och stuffa loss till countrybandet som spelade e-type covers.
Citera
2007-10-15, 13:04
Medlem
ACELadys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaedecke
Jag känner en kille som har jobbar som dörrvakt på någon av stureplans krogarna och han säger att E-type jobbar sent om nätterna och kommer alltid ditt tidigt på morgonen och varje gång så drar han med sig någon ny brud hem. Visst det här är inget skvaller...det är bara det att det är ganska konstigt, killen är faktiskt inte direkt snygg, men vadå...jag förstår liksom inte.

En av mina bästa vänner är en av de där brudarna...hon vittnar om att det "var mest hår" när man frågar om hur E-type var. För övrigt behöver man väl inte heta E-Type för att få med sig brudar hem från krogen??
Citera
2007-10-15, 13:57
Medlem
RaydeCacas avatar
Har några polare som är med i vikingasvängen och alla säger samma sak: Martin är otroligt påläst och skarp men vill göra vikingagrejen till ett nytt Disneyland. Därför finns det väldigt få seriösa som vill ha med honom att göra.
Jag vet också att han blev medlem i en bikerklubb (inga gangsters) men blev utkickad för att han vägrade göra skit jobb, som att städa klubblokalen och sånt.
Sen vet jag också att han är förtjust i en kvinna som inte alls följer stereotypen av vad man kan tänka sig att en discokändis som han har...
Citera
2007-10-15, 16:44
Medlem
[quote=RaydeCaca]
Jag vet också att han blev medlem i en bikerklubb (inga gangsters) men blev utkickad för att han vägrade göra skit jobb, som att städa klubblokalen och sånt.

Det var den här klubben det handlade om. Tidigare presidenten för klubben, J. Dereborn, lirade bas i E-Types kompband The Frying demons. Huruvida han fortfarande gör det förtäljer inte historien. Verkar tveksamt med tanke på ovan nämnda fakta kring städning o dyl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in