2020-07-27, 13:05
Medlem
Myra var faktiskt kär i Henrik under en period och hoppades att han skulle lämna sina sambo och adoptivbarn för henne men så skedde inte. Han ville bara doppa sin kuk.

Alla i den dalarna-baserade klanen kring haveristerna (eller snarare "henkofalangen") är glada i både sprit och tillfälliga sexkontakter. Sannas man Tim givetvis buksvåger med båda två, mer behöver man inte säga.
Citera
2020-07-27, 13:06
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myrasklitta
Myra var faktiskt kär i Henrik under en period och hoppades att han skulle lämna sina sambo och adoptivbarn för henne men så skedde inte. Han ville bara doppa sin kuk.

Alla i den dalarna-baserade klanen kring haveristerna (eller snarare "henkofalangen") är glada i både sprit och tillfälliga sexkontakter. Sannas man Tim givetvis buksvåger med båda två, mer behöver man inte säga.
Buksvåger med Axel och Henko? Fattar inte.
Citera
2020-07-27, 14:03
Medlem
G-Leifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Buksvåger med Axel och Henko? Fattar inte.

+1, detta är nyheter för både mig och min fru, Myrasklitta får nog berätta mer om allt detta spännande som har hänt.
Citera
2020-07-27, 16:20
Medlem
Sanna och Axel har tidigare varit i en relation. Tim var helt okej med detta då han är en cuck.

Henrik brukar ha "hemmafest" på godset i utkanten av Avesta varje år med boxning och bastubad. Sista gången var Myra inte bjuden pga. en konflikt med Henrik om innehållet i podden samt missnöje från Henriks sambo vilket bidragit till att Myra lämnade podden. Senast skojade han om hästtjejen Sanna är "bra på att rida" vilket får alla utom hans och Axels bästa vän (och den ökända tafsar-sadisten) Martik Freriksson (AFA/SÄPO) att känna sig obekvämliga. Han är så där obehaglig mot kvinnor.

Henrik och Sanna har ridintresset tillsammans, nu är dock Henriks vänsterprassel/"ridlärare" en annan kvinna (Henrik har alltid minst ett vänsterprassel, så har han haft sedan tonåren, detta kan vara en del i en dominans-lek mot smabon som är sjukskriven från tidigare abusive relationship med Babben och helt beroende av Henriks inkomst).

Tusen spänn på att Sanna kommer lämna podden inom ett lår.
Citera
2020-07-27, 18:27
Medlem
G-Leifs avatar
Det låter som ett gäng intressanta karaktärer du har en början på där, ge dom lite mer bakgrund och kanske en verklig motivering eller två så kan det nog bli en riktigt het novell av allt detta.
Citera
2020-07-28, 09:29
Medlem
saltazars avatar
den här tråden blir bara sjukare oc sjukare. tydligt de som faktiskt vet nåt vill inte snacka
Citera
2020-08-01, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myrasklitta
detta kan vara en del i en dominans-lek mot smabon som är sjukskriven från tidigare abusive relationship med Babben och helt beroende av Henriks inkomst).

Henriks sambo är alltså tidigare lesbo-partner med Babben Larsson som dessutom misshandlade eller på annat sätt förnedrade henne? Eller vilken Babben är det som menas?
Citera
2020-08-02, 00:01
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Henriks sambo är alltså tidigare lesbo-partner med Babben Larsson som dessutom misshandlade eller på annat sätt förnedrade henne? Eller vilken Babben är det som menas?
Jag blev också förvirrad, men jag tror att "Babben" i det här sammanhanget åsyftar babben/blatten.
Citera
2020-08-02, 00:50
Medlem
Efter att ha läst de senaste trollen i tråden så måste jag fråga
Hur kan man ha sådan insikt i haveristernas liv? Och hur många jävla rullar folie köper du i veckan? Måste väl åtminstone vara ett gäng? Antar att du sover med foliehatten på under natten oxå för att hålla gastarna borta.

Men skit åt sidan
vem tror ni blir nästa intresse för den brokiga grupp vi alla älskar att lyssna på?
Tänker, vem är mest klandervärd horunge just nu i offentligheten?
Lite synd att Henko är sådan jävla sosse-Barron, annars hade de nog gjort som många andra och sågat Utrikesministern. eller vafan vet jag

Sug på något hårt
GO helg
Citera
2020-08-02, 00:59
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grefen
Men skit åt sidan
vem tror ni blir nästa intresse för den brokiga grupp vi alla älskar att lyssna på?
På sistone har de ju fiskat i så ofantligt obskyra vatten, så jag tror inte att någon av oss sitter säker.

Sanna är, efter två-tre offentliga gratisavsnitt, redan mest likeable i gänget. De övriga fortsätter med sina krystade väsgarv, som dröjer alldeles för länge, över i princip ingenting. Trump-pjäsen i avsnittet innan det senaste var olyssningsbart och kändes meningslöst. Henkos motivering löd ungefär "men Trump är ju så dum i huvudet, så jag tyckte det var värt att vi citerar det hela", eller missförstod jag?

Jag vet inte själv varför jag ens lyssnar längre. Kanske är Patreon-innehållet saftigt, men dessa publika aptitretare får inte direkt spottkörtlarna att vattnas. Myra lämnade i precis rätt tid, jag hoppas bara att hon väldigt snart startar en ny podcast med en eller flera kolleger som lyckas hålla sig nyktra minst en kväll i veckan så att det går att lyssna på. Pluspoäng om hon tar sig an en person som faktiskt är meningsmotståndare på riktigt och inte bara någon som stryker medhårs men ändå påstår sig komma från ett annat politiskt läger, typ som att Henko är LO-sosse och Axel är "KaPiTaLiSt". Superpluspoäng om de spelar in i en riktig studio värdig ett gäng som drar in 2000+ amerikanska dinarer per avsnitt.
Citera
2020-08-02, 09:39
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Lite förvånad att dom aldrig pratat om Cui Bono-gänget nån gång på Haveristerna.

Eller har dom det?
Citera
2020-08-02, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg
Kan meddela att vi precis spelade in det 13:e avsnittet. Avnsitt 12 och 13 är också skickade till Erik Stenhammar som ska klippa. Med tanke på att han ligger hemma och ojar sig med halsfluss och med andra ord har en hel del tid över kan ni nog räkna med att båda avsnitten släpps senast nästa vecka. Förhoppningsvis blir utgivningstakten mer jämn framöver.

Det gör inget om det tar ytterligare ett par veckor. Eller år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in