Citat:
Ursprungligen postat av
Grefen
Men skit åt sidan
vem tror ni blir nästa intresse för den brokiga grupp vi alla älskar att lyssna på?
På sistone har de ju fiskat i så ofantligt obskyra vatten, så jag tror inte att någon av oss sitter säker.
Sanna är, efter två-tre offentliga gratisavsnitt, redan mest likeable i gänget. De övriga fortsätter med sina krystade väsgarv, som dröjer alldeles för länge, över i princip ingenting. Trump-pjäsen i avsnittet innan det senaste var olyssningsbart och kändes meningslöst. Henkos motivering löd ungefär "men Trump är ju så dum i huvudet, så jag tyckte det var värt att vi citerar det hela", eller missförstod jag?
Jag vet inte själv varför jag ens lyssnar längre. Kanske är Patreon-innehållet saftigt, men dessa publika aptitretare får inte direkt spottkörtlarna att vattnas. Myra lämnade i precis rätt tid, jag hoppas bara att hon väldigt snart startar en ny podcast med en eller flera kolleger som lyckas hålla sig nyktra minst en kväll i veckan så att det går att lyssna på. Pluspoäng om hon tar sig an en person som faktiskt är meningsmotståndare på riktigt och inte bara någon som stryker medhårs men ändå påstår sig komma från ett annat politiskt läger, typ som att Henko är LO-sosse och Axel är "KaPiTaLiSt". Superpluspoäng om de spelar in i en riktig studio värdig ett gäng som drar in 2000+ amerikanska dinarer per avsnitt.