Varför umgås med vänner och familj eller ägna sig åt hobbies när man kan sitta och fabulera fritt om olika imaginära oförrätter? Varför plugga eller jobba när man kan sitta här och anonymt projicera sina egna misslyckanden och många tillkortakommanden som människa på folk som inte vill ha med en att göra?
Vill bara passa på att skicka ett grattis till alla er som bidragit till att den här tråden nu är 500 sidor.
Varför umgås med vänner och familj eller ägna sig åt hobbies när man kan sitta och fabulera fritt om olika imaginära oförrätter? Varför plugga eller jobba när man kan sitta här och anonymt projicera sina egna misslyckanden och många tillkortakommanden som människa på folk som inte vill ha med en att göra?
Vill bara passa på att skicka ett grattis till alla er som bidragit till att den här tråden nu är 500 sidor.
Vi är typ 3 personer typ: jag är ensam mot X och X:s 600 konton.
Liksom soc vid orosanmälan så är avsändaren inte viktig, bara informationen. Hur skulle annars den halsknullande alkoholisten och husnegern Axel Luo Öhman, den barnknullande föredettingen Henrik Johansson och diagnosknippet och spermahinken Myra Åhbeck Öhrman kunna sitta och ha så mycket åsikter om allt och alla med trovärdigheten i behåll? De tre är ju sanningssägare försök inte tonpolisa!
Ja risken är ju att man får sitta ner med socialen när man förföljer kvinnor som dumpat en i flera år.
Framförallt är ju risken att man tvingas snacka om sitt beteende när han får en hel hord av kvinnor att känna obehag med sitt återkommande svammel.
Ja det var ju några stycken där och de snackar fortfarande om hur obehaglig och konstig Henko var. Inte mina ord... Men fint att han tycks lugnat ner sig nu.
Var det hembesöket som fick tyst på Henko? Flera skulle ju hjälpa Henko med polisanmälningarna, minns ni det?
Ja, alltså, tjatar man efter någon som dumpat en i flera år så är det åtminstone ett ganska obehagligt beteende av Henko.
Det var lite det beteendet som kröp fram på Twitter när alla blev creept out av Henko och hans beteende. Än en gång inte mina ord.
Är det första du pratar om fram till "Anna" men du menar Moa (det som skedde mellan Henko och Myra i sänghalmen) så hänger jag med, men det ju är inte vad jag pratar om. Jag pratar om att den du refererar till som han/hon blev uthängd på Facebook för saker som skedde för över tio år sedan, under "HAN" innan Moas post. Därav vad jag menar med att välja sina strider, som i "tjafsa inte om du inte förväntar dig mothugg".
Som sagt och motiverat ovanför, tänker jag inte posta dumpar.
Åsyftar du något annat hänger jag inte med.
....
1.06 jo kan se ett (1) misstänkt konto men det före personen outade sitt primära konto efter att andra suttit i finkan för 1.06 flertalet gånger från sina sekundära konton, källa: googla på när/vilka i tråden som gjort det.
Detta är verkligen inte stalking jadajada psykopat bla bla bla.
Har dessutom fullt förtroende för modereringen för går inte klaga på åtgärder i tråden, tvärtom. Du använder väl inte själv ditt primära konto nu, men om "ja" så välkommen till Flashback.
Nä, jag antyder att du som trixade för att få fram domen då du hävdar du inte sett den tidigare är _källan_ till att den postats runt i nutid men gav dig chans att bemöta det om du vill. Det är som sagt inte så jag tror det är någon i Haveristerna som gör detta.
Citat:
Ursprungligen postat av Journalisten54321
Jo du påstår ju att fått sin dom outad av vad jag förstår är någon i Haveristerna men hur jag än sökt så finner jag inget om att så har skett. Och det här beteendet att använda olika konton i olika forum för att grina kring Haveristerna ska enligt uppgift pågått i över tre år. Även om nån skulle kunna påvisa att någon dom lagts upp så tvivlar jag på att det var där det började. Till ex kom ju kontaktförbudet så sent 2018, flera år efter att bråket dem emellan startat.
Okej det förstod jag inte. Nej jag är inte personen som "postats runt", hade jag varit det hade jag förmodligen slängt upp allt här redan.
Som jag skrev tidigare, Haveristerna har ju varit jävligt tysta kring detta, något som går över mitt förstånd varför. Jag "tror" nog snarare han/hon ska leta golare i sin egen omgivning. Golare har inga polare och så vidare.
Har det inte blivit ganska glasklart vem "golaren som inte har några polare" är vid det här laget?
Som alltid så är sanningen starkast, en lögn bärs bara upp av ytterligare lögner. Fler lögner innebär bara att korthuset blir större och mindre stabilt, och faller tyngre.
SOC-anmälningar och hela världen som är mot Henko och hans familj ..
Henko kan bättre än att leva i den här loopen. Han behöver inte vara den människan som är förevigt dömd att upprepa sig. Leva sitt bästa liv istället med de förutsättningar han har! Kram på honom <3
Till sist gör Henko en massa personer obekväma. De reagerar. Han ligger lågt och hittar ett nytt kompisgäng online. Börja gnälla till dem och berätta hur förträfflig han är. Precis som han gjorde mot Myra, precis som han nu försöker med andra och in i oändligheten. Bryt mönstret.
Senast redigerad av palp 2022-11-16 kl. 09:19.
Skönt att se Henko ägna sig åt lite hederlig antirasism igen, ett tag trodde jag att han hade fastnat i en loop av evighetsvendettor och försvar av sina tillkortakommanden i Haveristerna-podden, snarare än att ägna sig åt den viktigaste kampen av de alla -- antirasismen.
Om man inte är övertygad om att Henko är i toppform igen när det gäller att stävja rasism på strukturell nivå och exponera främlingsfientliga politiker i Sverigedemokraterna, är det bara att läsa han otroligt strukturerade och relevanta serie av antirasistiska tweets där han går i försvar för sig själv såsom en barnlös fader och vidareutvecklar resonemanget med en genomgång om män som kommer i kvinnor.
Jag tror den röda tråden är att han är antirasist som vill åt haverister för att han är impotent, men jag kan ha fel. Det kan också vara att han parallellt med sin antirasism brinner för kärnfamiljen och därför ger den här makthavaren han diskuterar med rådet att göra som honom och skaffa sig en sambo som har barn och en hemlig identitet och bosätta sig på skyddad adress och låta en karriär som proffsoffer på någon annans hotbild ta fart.
Det mest normala, helt enkelt.
Att Henko lever den där högst sunda och normala tillvaron han återkommer till, och mer än gärna tipsar andra missanpassade personer om, är ett tecken på hans gränslösa humanism. Min enda kritik är egentligen bara att han kunde vara lite tydligare hur man bäst hittar kvinnor som har barn och skyddad identitet, eftersom tanken ju är att de skall vara just skyddade från män som letar efter dem?
Nu är de förvisso bara skyddade fram tills de hittar någon sund, kärleksfull, normal, barnlös flerbarnspappa som huvudsakligen sysslar med att bekämpa rasism genom att komma i kvinnor utan att få barn, att lägga upp bilder på andras barn och kalla de för sina egna och varva detta med att tillrättavisa människor som har ett omoraliskt leverne och utgå från sig själv som det perfekta exemplet. Den enda kvinnan med skyddad identitet och barn som Henko hittills har röjt adressen till är ju numera gift med honom, så var finns de andra kvinnorna i beroendeställning och med skyddsbehov för oss onormala att kila stadigt med -- så vi kan bli normala satiriska poddare med skyddad identitet och hundratals extremt allvarliga hotbilder också?
Vem tipsar Daniel Vergara? Han tycks ha missat denna viktiga serie tweets i sin annars fullständiga övervakning av Henkos antirasistiska gärningar på Twitter.
But seriously:
Håller han på att tappa det helt eller? Varför i helvete postas detta under IRM-kontot?
Henko fick inget gehör från någon, varken här eller på twitter, på postandet av bilder på familjen så det är klart att topplocket sprängdes.
Då letade han istället aktivt upp någon att försöka provocera, vilket även det totalt misslyckades.
Har redan skrivit om det där:
Citat:
Ursprungligen postat av phishpillz
Det är vad som händer när Haveristerna håller på, efter ett 20-tal ggr. så har Haveristerna samlat på sig tillräckligt med "reaktioner" så att de kan framställa den som de trakasserar som en person som är labil. Det finns få i landet som lägger ner så mycket tid på att försöka provocera fram reaktioner kontra hur svaga reaktioner de faktiskt lyckas provocera fram. Den ration måste de vara i topplistan i Sverige på. Tågkraschen Haveristerna är intressanta ur den aspekten att de har tagit hela konceptet till barnslig nivå, de verkar inte ge sig förrän exakt alla i hela landet vet hur och varför de gör som de gör.
Den där MangeEffecten är tydligen så provocerande att henko tappar all fattning och med IRM-kontot börjar låta som han annars bara gör med sina anonyma trollkonton.
Henko trasslade uppenbarligen till det på fyllan när han skulle switcha mellan alla twitter-konton och valde fel konto.
Henko fick inget gehör från någon, varken här eller på twitter, på postandet av bilder på familjen så det är klart att topplocket sprängdes.
Då letade han istället aktivt upp någon att försöka provocera, vilket även det totalt misslyckades.
Har redan skrivit om det där:
Den där MangeEffecten är tydligen så provocerande att henko tappar all fattning och med IRM-kontot börjar låta som han annars bara gör med sina anonyma trollkonton.
Henko trasslade uppenbarligen till det på fyllan när han skulle switcha mellan alla twitter-konton och valde fel konto.
Vad har det med podden att göra? Finns avsnitt att diskutera.
Edit: missade ovan. My bad.
Senast redigerad av L-Y-F 2022-11-16 kl. 16:09.
Vad har det med podden att göra? Finns avsnitt att diskutera.
MangeEffekten skriver i tråden "Är du här för att lägga ut i någon livepodd igen?" (syftar nog på att haveristerna spelade in samtal där en dam pratade om hur dåligt hon mådde efter att hennes son tagit sitt liv och så skrek Haveristerna att de kunde göra så att alla där skulla ta sina liv och la ut det på youtube) till Henko vilket får Henko att tappa fattningen och går in i rage mot Mange med IRM-kontot. Henko är 1/3 av podden om man räknar vilka som brukar medverka i den. Rung som senaste avsnittet ska handla om vet jag inte vem det är, så är inte intresserad. Kan de inte ge sig på/granska större drakar och organisationer som Nyheter Idag, AFS, Exakt24 och sånt istället för nån Rung-nobody enskild individ eller är Haveristernas kapacitet begränsat till att hantera enskilda?
Senast redigerad av phishpillz 2022-11-16 kl. 16:19.
Ingen lyssnar på avsnitten förutom deras närmast sörjande.
Tkr både Rung och Porrfri barndom varit bra. Exponera charlataner kan inte vara fel. Däremot den presumtiva snedfyllan Dörris länkar till… vad fan var det?
MangeEffekten skriver i tråden "Är du här för att lägga ut i någon livepodd igen?" till Henko vilket får Henko att tappa fattningen och går in i rage mot Mange med IRM-kontot. Henko är 1/3 av podden om man räknar vilka som brukar medverka i den. Rung som senaste avsnittet ska handla om vet jag inte vem det är, så är inte intresserad. Kan de inte ge sig på/granska större drakar och organisationer som Nyheter Idag, AFS, Exakt24 och sånt istället för nån Rung-nobody enskild individ eller är Haveristernas kapacitet begränsat till att hantera enskilda?
Som jag skrev ovan, my bad. Tänkte väl mer att det är i skvallertråden det hör hemma.
Som jag skrev ovan, my bad. Tänkte väl mer att det är i skvallertråden det hör hemma.
Finns det en skvallertråd om Haveristerna? Men om man ska vara noga så var det mycket skvaller om Mange som henko hävde ur sig så det är ju i så fall i en skvallertråd om Mange som man kan skriva om det eller fakta om haveristerna/Henko. Skvaller om Mange är inte skvaller om Haveristerna.. du får hålla i sär vad som är vad.
Om allt Haveristerna skvallrar om ska placeras i trådar för respektive person de skvallrar om så hade denna tråd blivit ganska tom? Men sure du kan dö på kullen "här pratar vi om det som Haveristerna skvallrar om men vi pratar inte om det som Haveristerna skvallrar om." - Då närmar vi oss Henko-logik på saker och ting.
Senast redigerad av phishpillz 2022-11-16 kl. 16:29.