Citat:
Ursprungligen postat av
L-Y-F
Tror du inte att PW har många konton? Är inte det en vedertagen sanning numera?
Fast han och jag är inte samma person.
Du ska fråga dig en sak. Alla de konton de påstår är en person har de verifierat det på något sätt. De påstår i avsnittet om mig att de identifierade ett konto som är välkänt jag pga jag ser till att folk jag riktar spetsen mot vet vem avsändaren är.
Jag kan säga så här: efter 2004 använde inte jag mitt tidigare namn i något sammanhang. Flashbackdumpen är från 2007 och det kontot registrerades 2007.
Jag är ganska hundra på att Henko ljuger även där. Jag ställde en metafråga på ett annat ställe på den här sajten om det. Det går inte att identifiera folk på den här sajten utom i de fall de själva lämnar information som avslöjar dem.
Har du sett en redovisning av de konton han påstår är mina och att han kan visa att de är mina?
Henko hämnades för att han, Myra och Axel vägrade sluta trakassera människor som jag kände och då droppade vi att de låg. Då sitter han och gör konton och sprider domar och ringer och hotar.
Liksom vad är problemet? Tycker du det är normalt att ringa på nätterna och hota folk med det ena med det tredje på fyllan? Har du hört hur han låter? Han skrämmer barnen.
Du kan ju svara på det först, är det normalt att ringa och hota folk full tre på morgonen för det är vad de pysslade med och Myra var högst delaktig, men hon har ju skärpt sig.
Varför normaliserar de sånt beteende? Va? Alltså, kan du svara på det?