2022-10-04, 03:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
BTW: lite lol Johannes, att du tar upp min trådstart i din artikel som jag läst nu. För vet du nog kan placera mig rätt i kronologin. Följ mig inte, men kan jag få en unblock?

Johannes har raderat sina SoMe. Hur du refererar till mig i ovanstående text är väl ett skäl till att du inte är en kompis?

Vad som hände mellan mig och min dåvarande flickvän för 16 år sen har inte någon med att göra, det vet jag att hon tycker med.

Släpp det här nu Spritnota. Du hade kunnat #metoo:a Axel närsom, det är ju bara samhället som håller tillbaka honom. I ljuset av vad som framkommit, du tycker inte du ska ta mod till dig istället och varna för att andra ska slippa honom?

Jag menar istället för att gegga om mitt liv?
Senast redigerad av 43dz 2022-10-04 kl. 04:45.
Citera
2022-10-04, 15:58
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 43dz
Eller jag vet inte. Vi högerbrudar kanske inte håller på så mycket med #metoo kom jag på.

Nej men alltså du håller på med något offerskap. Jag är inget offer. Det är bussigt att du säger ifrån såklart. Tack.

Fast att karln är en sorts telefonflåsare, det får du faktiskt ta att berätta för folk nu när du är så frikostig med mitt liv. Det är rätt dråpligt.

Man kan hålla inne slagen, samma hand som slår kan lära sig att skapa osv osv.

Mathias Wåg, killen som gör betalavsnitt av folks liv. Kan man hitta en större dräng för kapitalet egentligen än en människa som vigt sitt liv till att leta bajs och gör vad som helst för att exponera bajset han hittar. Det spelar ingen roll vems bajs bara det är bajs. Sånt är värt kritik. En korrigering så att säga. Att det här gänget, Wåg och Chang sitter i samma båt sen tio år är ingen slump.

En gatsopare med lön från Jobbtorg lever ett värdigare liv.

Wåg och Myra når ut via samma kanaler som alltid, dvs MP/autonoma. Det är folk jag vet precis vilka de är. De tar typ 10 miljoner i bidrag om året för att bedriva sin propaganda. Jag byggde deras kontors-IT för 25 år sen. Ingenting i deras affärsidé är självbärande. Grälen i deras kollektivhus är riksnyheter.

Vi är alla äldre, tror du jag vill störa dem med Wågs och de här människorna han omger sig med och deras puerila upptåg?

Nu orkar jag inte tänka på det här mer. Det är shitloads of cringe. The ghost from Christmases past begone liksom.
Var du packad när du skrev inlägget?
Citera
2022-10-04, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av L-Y-F
Var du packad när du skrev inlägget?

ganska weak reply va?

Ska vi ta och tala lite om vem som ägde lägenheten på Gullmarsvägen 11? Så kan vi börja där med att nysta i lögnerna.

Vad jag vet är Vega Axels första hyreskontrakt. Det var Alice B*rg och Andreas lägenhet vid Gullmarsplan. En enkel googling bort ser man att Axel står på en c/o adress hos Andreas.

De tyckte Axel kunde dra för han drog till sig tråkigheter.

Tvärtom så var Axel skyldig mig 800 kr i nästa 7 år eftersom han gick på socialbidrag fram till han kom in på sin yrkesutbildning och fick sitt första ordentliga jobb på Tele2. Jag har dump på swishutbetalningen om du är intresserad. Det vore ju konstig om jag vore skyldig pengar när Axel swishar mig pengar så sent som 2017 eller tycker du inte? Tvärtom lånade jag ut pengar till Axel hela tiden eftersom jag hade mer kontanter än jag kunde göra av med på den tiden av olika anledningar.

Vad är är du ute efter egentligen?

Det är ju mest lögn från början till slut i den här podden.

Du och övriga freaks borde kanske fokusera på något annat? Du har ju trots allt spenderat år i den här tråden med att trakassera människor. Kanske skaffa en annan hobby än att sitta och hata i grupp?

Whatever floats your boat men du verkar verkligen sad. Gör det inte till mitt bekymmer är du snäll.
Senast redigerad av 43dz 2022-10-04 kl. 16:42.
Citera
2022-10-04, 16:44
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
ganska weak reply va?

Ska vi ta och tala lite om vem som ägde lägenheten på Gullmarsvägen 11? Så kan vi börja där med att nysta i lögnerna.

Vad jag vet är Vega Axels första hyreskontrakt. Det var Alice B*rg och Andreas lägenhet vid Gullmarsplan. En enkel googling bort ser man att Axel står på en c/o adress hos Andreas.

De tyckte Axel kunde dra för han drog till sig tråkigheter.

Tvärtom så var Axel skyldig mig 800 kr i nästa 7 år eftersom han gick på socialbidrag fram till han kom in på sin yrkesutbildning och fick sitt första ordentliga jobb på Tele2. Jag har dump på swishutbetalningen om du är intresserad. Det vore ju konstig om jag vore skyldig pengar när Axel swishar mig pengar så sent som 2017 eller tycker du inte? Tvärtom lånade jag ut pengar till Axel hela tiden eftersom jag hade mer kontanter än jag kunde göra av med på den tiden av olika anledningar.

Vad är är du ute efter egentligen?

Det är ju mest lögn från början till slut i den här podden.

Du och övriga freaks borde kanske fokusera på något annat? Du har ju trots allt spenderat år i den här tråden med att trakassera människor. Kanske skaffa en annan hobby än att sitta och hata i grupp?

Whatever floats your boat men du verkar verkligen sad. Gör det inte till mitt bekymmer är du snäll.
Jag vet inte vem du är och har uppenbart missat något. Inlägget är ganska snurrigt för oss som inte är insyltade deep in som du. Jag har inte trakasserat någon. Det finns en användare med 30-40 konton som bor i en liten håla och som har en fäbless för Haveristerna. Blandar du månne ihop mig med honom?
Citera
2022-10-04, 16:51
Avslutad
Citat:
Jag vet inte vem du är och har uppenbart missat något. Inlägget är ganska snurrigt för oss som inte är insyltade deep in som du. Jag har inte trakasserat någon. Det finns en användare med 30-40 konton som bor i en liten håla och som har en fäbless för Haveristerna. Blandar du månne ihop mig med honom?

Jag vet inte alltså. Om det är ha Glam har vi säker snackat som ett troll till ett annat men inte medvetet och i hans fall får jag buga jag är en amatör.

Alltså kolla. Att jag sa att Henko knulla Myra för han och Axel satt och ringde Anna och Kringlan som precis fått barn på nätterna var nog dumt, men tror du utifrån Henkos efterföljande reaktioner som nu varat i tre år om det kan ha legat sanning i det påståendet?

Han är inte så kall liksom. det är skitsamma, fattar du? Han har hittat en tjej han gillar och hans ungar gillar honom. Ska jag försöka gå in och sabba det då? Det vore lite empatilöst va? Speciellt när jag vet hur mycket kärlek en kille som beter sig som Henko behöver.

Det är klart jag inte gör sånt. Det finns troll och troll. För mig. Men alltså de har inte sabbat något för mig. Om de går på folks relation till sina barn vad tror du händer liksom det är rätt allvarligt det ni sitter och skrattar åt.
Citera
2022-10-04, 16:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av easedrop
Gick du dit eller vad hände?

Han fick samtal av Henko. Sen var det inget kul att mobba den autogynefila transan mer. Helt plötsligt så var moralhora inte i överläge längre.

Det är OK moralhora. Vi kan ta den diskussionen i en tråd om du har lust. Kanske PM för jag kommer äta upp dig sötnos.

Skitsamma. Det finns absolut inget de här människorna anklagar nazister för de inte gjort mot mig beträffande trakasserier online. Orka bry sig. Det är bara att fatta att de inte har något att erbjuda. Bara massa hat.

Typ det står i deras kommetarfält på Patreon att jag är en sån transa man ska akta sig för på toan. Sammantaget är det nog ett hatbrott. Men alltså det är bättre att folk bara ser. Man behöver inte anmäla allt.

Ska vi säga så eller ska ni sitta och älta mig vidare?

Liksom det där att tracka Myra och försöka lägga det på mig ska vi ta och adressera det snart så kanske Henko och Axel kan vara män och rakryggat be henne om ursäkt för att skapa massa j-a förtalstrådar?

Sen vill jag påminna om att bara schimpanser i fångenskap runkar. Ibland snubblar man på ballen. Jag gjorde mig av med den sen blev livet mycket bättre jag kan faktiskt bara rekommendera att ni kastrerar er allihopa.

Testosteron ställer till sånt här.

Boken säger:
Citat:
Om nu ditt högra öga är dig till förförelse, så riv ut det och kasta det ifrån dig; ty det är bättre för dig att en av dina lemmar fördärvas, än att hela din kropp kastas i Gehenna.

Matteus 5:29
Senast redigerad av 43dz 2022-10-04 kl. 17:49.
Citera
2022-10-04, 17:54
Avslutad
Citat:
Det där vet jag inget om men visst vi kan adressera det! Det är nog bäst om du börjar.

Fast det har Johannes redan gjort. Det är väl den kompakta tystnaden som svar.

Lite ynkligt är det allt mot Myra tycker jag.

Hon förlåter dem säkert om de visar att de bryr sig om henne tillräckligt för att be om ursäkt för att de gick för långt. Eller det vore väl i varje fall det rakryggade och hedervärda.

Man brukar säga att det finns ingen man är så rädd för som de man vet att man har gjort illa. Tänk att vara så rädd för att be en vacker tjej om ursäkt att man försöker förnedra henne istället.

Då måste man arbeta med sig själv.
Senast redigerad av 43dz 2022-10-04 kl. 17:57.
Citera
2022-10-04, 18:04
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
50 konton? Det är ganska många det! Jätteintressant, verkligen, att du kan räkna till mer än 10.
Tror du inte att PW har många konton? Är inte det en vedertagen sanning numera?
Citera
2022-10-04, 18:18
Avslutad
Citat:

Fast han och jag är inte samma person.

Du ska fråga dig en sak. Alla de konton de påstår är en person har de verifierat det på något sätt. De påstår i avsnittet om mig att de identifierade ett konto som är välkänt jag pga jag ser till att folk jag riktar spetsen mot vet vem avsändaren är.

Jag kan säga så här: efter 2004 använde inte jag mitt tidigare namn i något sammanhang. Flashbackdumpen är från 2007 och det kontot registrerades 2007.

Jag är ganska hundra på att Henko ljuger även där. Jag ställde en metafråga på ett annat ställe på den här sajten om det. Det går inte att identifiera folk på den här sajten utom i de fall de själva lämnar information som avslöjar dem.

Har du sett en redovisning av de konton han påstår är mina och att han kan visa att de är mina?

Henko hämnades för att han, Myra och Axel vägrade sluta trakassera människor som jag kände och då droppade vi att de låg. Då sitter han och gör konton och sprider domar och ringer och hotar.

Liksom vad är problemet? Tycker du det är normalt att ringa på nätterna och hota folk med det ena med det tredje på fyllan? Har du hört hur han låter? Han skrämmer barnen.

Du kan ju svara på det först, är det normalt att ringa och hota folk full tre på morgonen för det är vad de pysslade med och Myra var högst delaktig, men hon har ju skärpt sig.

Varför normaliserar de sånt beteende? Va? Alltså, kan du svara på det?
Senast redigerad av 43dz 2022-10-04 kl. 18:21.
Citera
2022-10-04, 18:23
Medlem
Citat:
Man brukar säga att det finns ingen man är så rädd för som de man vet att man har gjort illa. Tänk att vara så rädd för att be en vacker tjej om ursäkt att man försöker förnedra henne istället.

Då måste man arbeta med sig själv.

Enda "ursäkt" som kommer därifrån är på formen som återges av henko här:
https://imgur.com/a/8weFF6H

En gången som de är glada är när de kan håna anhöriga till någon som har avlidit:
https://twitter.com/BLiPATRONiDAG/status/1542936274918690821

Prove me wrong!

Citat:

Förstår ärligt talat inte vad du pratar om? Dina inlägg är helt menlösa. Du trollar eller har en hang-up på någon. Jag bryr mig inte hur många konton som någon har.
Senast redigerad av easedrop 2022-10-04 kl. 18:38.
Citera
2022-10-04, 18:31
Avslutad
Citat:
Enda "ursäkt" som kommer därifrån är på formen som återges av henko här:
https://imgur.com/a/8weFF6H

En gången som de är glada är när de kan håna anhöriga till någon som har avlidit:
https://twitter.com/BLiPATRONiDAG/status/1542936274918690821

Prove me wrong!
.

Oj. Det där är inte helt normalt och om man kollar de 6000 poster det kontot spytt ur sig så är det väl inte så där väldigt positiva saker?

Varför tycker man sånt där är roligt? Det är jättetrasigt.

Alltså kolla jag känner inte Axel idag och vet inget om hans liv och jag vill liksom inte veta, men det där är en sån total urspårning mot när han jobbade på Tele2.

Det är Jonas Inde varning. fast Inde är iofs rätt kul numera. Det där var mest elakt.

Äh fan skit i de här nu det är ett dåligt party. Jag vill gå. Vill folk lyssna på sånt här fine skiter väl jag i men dra inte in mig. Finns folk som säljer kollodialt silver som tjänar skitmycket cash på sina horoskop med betyder inte att jag tycker det är värt att lyssna eller hur.

Alltså kom igen jag orkar inte. Det är fett störiga och tråkiga killar. De mobbar transor i smyg och beter sig illa mot tjejer och den där Sanna verkar ärligt talat helt skrupelbefriad, sitter och kallar mig hora och påstår att jag socanmält henne. Fram med bevis. Det ingår inte i min självbild att boxas med alkisar. Jag självidentifierar inte som en sån person. Mina naglar är sköra av ålder. Kan jag få återgå till mitt liv efter att Johannes fått leka vit riddare åt Myra nu?

Det här är människor som inte vet hut. Jag kan inte göra något för dem. Jag önskar jag kunde men de måste lägga sitt eget känslomässiga pussel för att hitta ro.

Kan jag få finna ro nu? Jag och de mina vill gärna slippa tänka på den här tråden och de här människorna nu.

Tack killen som hackade Henko som gjorde att allt det här kom i dagen möjligt btw.
Senast redigerad av 43dz 2022-10-04 kl. 18:59.
Citera
2022-10-04, 19:11
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
då sitter han och gör konton och sprider domar och ringer och hotar.

Liksom vad är problemet? Tycker du det är normalt att ringa på nätterna och hota folk med det ena med det tredje på fyllan? Har du hört hur han låter? Han skrämmer barnen.

Du kan ju svara på det först, är det normalt att ringa och hota folk full tre på morgonen för det är vad de pysslade med och Myra var högst delaktig, men hon har ju skärpt sig.

Varför normaliserar de sånt beteende? Va? Alltså, kan du svara på det?
Nej, det tycker jag inte. Att ringa folk på natten påverkad av alkohol låter mindre klok. Jag är inte patreon så jag har inte hört samtalet till Kringlan. Finns det att tillgå?

Axels förföljelse av Myra är sorglig. När tjejen han sägs - jag tänker inte fria eller fälla - sägs ha utsatt kommer på tal ska locket läggas på eftersom hon ej vill bli indragen. Myra har lämnat Haveristerna och aldrig uttalat sig om dem publikt. Då kan jag tycka att samma princip bör gälla.

Typ så? Men jag vet ju som sagt inte vad som är sant och inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in