2022-09-13, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyPussy
Myra kan knappast gnälla på att hon blir indragen när hon konstant skickar psykfallet A (mod på hennes discord) att gläfsa .. oanställningsbara mongobarn (med eller utan klippt balle) som aldrig gjort ett hederligt handtag i sina trasiga liv låtit bli att gläfsa. ..

Citat:
Ursprungligen postat av JuicyPussy
En sorglig samling mongobarn som inte tål karlar som har rejäla cojones, som Axel.

Det enda som du gör med JuicyPussy på flashback är att spy galla över Myra och framhåller Axel som "den coolaste i stan" på ett ytterst obehagligt sätt. Gör du likadant, förföljer och trakasserar, dina ex? Såna som dig rekommenderar jag att man bemöter som Myra och Malcom bemöter Haveristerna: Gray Rock eller Grå Sten - metoden som den kallas på svenska. Om Myra och Malcom ignorerar Haveristerna i några år till så tröttnar kanske Haveristerna till slut.
Senast redigerad av easedrop 2022-09-13 kl. 20:18.
Citera
2022-09-14, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easedrop
Är google-resultat viktigt för dig? Jag tror inte att H*ll*n bryr sig nämnvärt, speciellt inte när okvädesorden och epiteten kommer från Haveristerna-gänget; jag tror att du projicerar dina egna rädslor och farhågor.

Haha ja Haveristerna och alla deras simps är oerhört måna om vad som dyker upp när man googlar. Det är därför Axel och Henko skriver hundratals tweets om exempelvis Malcom, tillsammans med skärmdumpar där de gör allt för att framställa honom som en dålig människa. Det handlar inte bara om att det ska hamna i flödet hos följare för tillfället utan lika mycket om vad som ska synas i framtiden när man söker

Ganska feg hobby att hålla på med år ut och år in

Det är liksom inte en slump att Haveristernas patreon just nu heter ”Haveristerna Skapar stolthet hos Magnus Norrmans barn”

Axel är inte ”vänster” men metoderna är lånade ifrån extremvänstern med samma medfödda eller i vuxen ålder utvecklade personlighetsstörning

Det har i tråden genom åren påtalats och insinuerats många gånger att målsättningen är att framställa andra så dåligt som möjligt och hur ”pinsamt” det måste vara m.m., ett driv som många gånger genomskådas, så det är inte så konstigt att samma metoder periodvis även drabbar Haveristerna, deras simps och närmast sörjande så att det inte ser så roligt ut i sökresultaten när man googlar dessa personer.

Bara insikten i hur avancerad smutskastningen av andra är och hur mycket tid de lägger på saken får en att fundera på hur rädda de själva kanske är för att råka ut för samma sak tillbaka?
Citera
2022-09-14, 19:11
Medlem
L-Y-Fs avatar
Det e ju ändå ett intressant med rundgången som sker här. Tämligen nyregistrerade konton kommer och är aktiva för att sedan försvinna och sen kommer nya konton som låter som Trafikverket-killen och ptja man kan ju undra om det är 20 st som uttrycker sig likadant eller om det är ett troll med multipla konton.

Dörris: Nope, anmälde ingenting.
Citera
2022-09-14, 21:48
Medlem
det e ju ändå rätt så intressant med rundgången som sker här, era horungar. tämligen nyregistrerade konton kommer och är aktiva för att sedan försvinna och sen kommer nya konton skapade i förrgår som låter som axel och ptja man kan ju undra om det är 20 st. fega anonyma horungar som gläfsar eller om det är en psykopat med multipla konton
Citera
2022-09-14, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knalltorsk
Men Henko!!!!! Har Axel o Sanna också varit med på detta?

https://nyheteridag.se/s-trollets-hemliga-nathat-pa-flashback/

Efter sitt avhopp från podden Haveristerna förföljs kulturskribenten Myra Åhbeck Öhrman av anonyma konton på Flashback forum med sexistiska påhopp och förtal. Nu kan Nyheter Idag berätta om hur flashbackkonton kopplade till den S-märkta antirasist-profilen Henrik Johansson deltar i förföljelsen av sin tidigare kollega och sprider grovt förtal mot privatpersoner.

Haha retorisk fråga antar jag för det är väl uppenbart att Axel och Sanna är med på samtliga av Henkos planerade förföljelser och trakasserier med sina anonyma konton på flashback?

Citat:
Ursprungligen postat av Folkkommissarie
Jag har bara läst det i artikeln som är öppet men det står ju att Henko har använt anonyma konton för att skriva negativt om Myra på flashback.

Ta till exempel den här tråden om Myra som är skapad av ett konto med bara 22 inlägg. Trådstarten är insinuerande och det skulle kunna vara Henko som ligger bakom.

Jag funderar på att ta en prenumeration på Nyheter Idag så att i alla fall jag får veta.

Kul att Johannes har granskat sig fram till år 2020! Ser fram mot uppföljaren!
Senast redigerad av TorskIAvesta 2022-09-14 kl. 22:26.
Citera
2022-09-14, 23:44
Medlem
Jag rekommenderar att alla läser Mobbning som affärsmodell
https://nyheteridag.se/mobbning-som-affarsmodell/

Om Nyheter Idag gör en uppföljare till S-trollets hemliga näthat på Flashback så hoppas jag att det kommer att handla om nedan

Citat:
Ursprungligen postat av StElmosFire
Hon har aldrig socanmält Fieldings som är en total främling för henne och ändå sitter Sanna och säger rent hiskeliga saker om henne trots att de aldrig haft kontakt. Socanmälningar är inte riktigt hennes stil kan jag ju påpeka.

Eller om det här

https://imgur.com/a/8weFF6H

(PS. Jag ber om ursäkt till L-Y-F om detta inlägg är för mycket rundgång för honom att klara av.)
Citera
2022-09-18, 02:36
Medlem
moralhoras avatar
Men lmao - med tanke på hur aggressiv Henrik var mot mig att jag sagt fel saker så exponeras han och kompisar att säga mångfalt mycket värre saker.

K. It's fine.
Citera
2022-09-18, 18:27
Medlem
L-Y-Fs avatar
Är det ngn som har koll på PW:s förehavanden? Varit tyst ett tag, eller?
Citera
2022-09-23, 23:41
Moderator
Carlboms avatar
Såg på Instagram att Henko och Axel gick på Flashback Forever-showen. Med tanke på hur lågt Axel håller mig som person måste det roat honom jättemycket att få se min avatar och mina inlägg på storskärmen
Citera
2022-09-23, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Såg på Instagram att Henko och Axel gick på Flashback Forever-showen. Med tanke på hur lågt Axel håller mig som person måste det roat honom jättemycket att få se min avatar och mina inlägg på storskärmen

Lite OT kanske, men har du själv varit på showen och vad tyckte du i så fall Carlbom? Personligen hade jag svinroligt men då var jag och mitt klientel strålande berusade jag tänkte på dig när jag såg inläggen och om du kände dig utpekad eller inte. Eller ja. Kändes det ”jobbigt” fast att bara du vet att du var du… eller vad man ska säga.
That’s it. OT out.
Senast redigerad av Pressansvarig 2022-09-23 kl. 23:56.
Citera
2022-09-24, 00:04
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressansvarig
Lite OT kanske, men har du själv varit på showen och vad tyckte du i så fall Carlbom? Personligen hade jag svinroligt men då var jag och mitt klientel strålande berusade jag tänkte på dig när jag såg inläggen och om du kände dig utpekad eller inte. Eller ja. Kändes det ”jobbigt” fast att bara du vet att du var du… eller vad man ska säga.
That’s it. OT out.

Jag har ingenting att skämmas över och jag blev positivt överraskad att jag var en del av den där showen. Jag var själv smått berusad och hade väldigt trevligt. Men det mesta kring den upplevelsen avhandlas i trådarna om såväl showen som podden.
Citera
2022-09-24, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag har ingenting att skämmas över och jag blev positivt överraskad att jag var en del av den där showen. Jag var själv smått berusad och hade väldigt trevligt. Men det mesta kring den upplevelsen avhandlas i trådarna om såväl showen som podden.

Jag menade absolut inte att du skulle skämmas, jag tyckte det var coolt! Men när jag satt där tänkte jag ändå ”undra hur jag känt om jag varit Carlbom nu, känd fast totalt okänd!” Nu ska jag backa och så får tråden återigen handla om Haveristerna och deras förehavanden. Tack Carlbom för ditt svar!

För att ta tillbaka tråden till ämnet vill jag börja med att undra, vad händer i Lerum? Någon borde kanske kolla att grabben lever? Bygger han Lego i källaren eller har han lyckats sluta med internet?
Senast redigerad av Pressansvarig 2022-09-24 kl. 00:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in