2019-11-27, 16:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mankese
Jag förutsätter att man har ett sätt att hantera argumentationer/konflikter och att det förhållningssättet inte är beroende av vem man har en beef med. Således, jag skulle inte sjunka så lågt att jag outar otrohetsaffärer för att vinna poänger. Jag skulle inte göra det även om jag inte tog en antagonist på allvar och jag tyckte de var idioter. Jag bidrar inte till ett värdelöst diskussionsklimat.

We are Anonymous. We do not forget. We do not forgive..... Förlåt, jag var tvungen.

Båda sakerna du säger hedrar dig.

How about över ett och ett halvt decennium gamla brottsdomar? Kontaktförbud som inte ledde till några åtal? Det är skit som Haveristerna har på mig som Myra sitter och antyder här därför hon vill väldigt gärna att jag inte var den person som uppmärksammade henne på sexarbetares villkor och den person Axel väldigt gärna inte vill ska vara den person som han stulit anekdoter och jargong ifrån.

Haveristerna snackar tufft men liksom det går inte att förnedra människor som har levt som mig. Jag har knullat enormt mycket fler män än Myra och jag har definitivt fått bättre betalt för det än henne. Hon är en amatör.
Senast redigerad av Claudia 2019-11-27 kl. 16:46. Anledning: Tog bort invektiv
Citera
2019-12-01, 13:15
Medlem
Så 3 feta och kränkta kommunister har en podd där dom pratar om bubblan dom lever i, spännande
Citera
2019-12-03, 07:26
Avslutad
... och där skickade Haveristernas hustroll uppgiften om mitt kontaktförbud till Cissi Wallin och drog alltså in min omyndiga barn för att försöka få hämnd för att jag outade Henriks otrohet. Vilken tur att Cissi vet om de här grejerna.

Jag ger storyn om dessa hjältar till vem som helst som intresserar sig för hur de arbetar. "p1x3l" har ju liksom redan försagt sig i den här tråden. Att hon ens tar Eva Marree Kullanders namn i sin mun är helt fantastiskt.
Senast redigerad av Claudia 2019-12-03 kl. 07:55. Anledning: tog bort hustrollets namn
Citera
2019-12-03, 20:48
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Claudia
... och där skickade Haveristernas hustroll uppgiften om mitt kontaktförbud till Cissi Wallin och drog alltså in min omyndiga barn för att försöka få hämnd för att jag outade Henriks otrohet. Vilken tur att Cissi vet om de här grejerna.

Jag ger storyn om dessa hjältar till vem som helst som intresserar sig för hur de arbetar. "p1x3l" har ju liksom redan försagt sig i den här tråden. Att hon ens tar Eva Marree Kullanders namn i sin mun är helt fantastiskt.

Fortsätt, Kör på! Jag håller stenhårt på dig. Räcker med att vara en ganska god människokännare & kunna läsa folk så vet man vad Myra är för person & hennes bakgrund.

Under alla år som hon lekte internettroll & trollade på nätet anonymt så va det helt ok, Idag så har hon noll förståelse för att andra kanske vill va anonyma på tex twitter.

Sen deras konstanta tiggande efter folk ska teckna upp sig på patreon & att det är det mest naturliga som finns för henne/dom att folk stöttar dom ekonomiskt, Å andra sidan så hatar hon/dom på tex Lamotte för att han gör journalistik & ber folk om donationer OM dom uppskattar hans jobb, Hyckleri eller bara ren avundsjuka för att han antagligen har 10 tusentals fler som uppskattar hans jobb & granskningar än deras & jag tror att det är så med deras andra granskningar av bla CW & LC i grund & botten handlar det om makt avundsjuka.

Undrar när nästa avsnitt ska släppas eller dom kanske inte släpper något mer publik utan bara för betalande & närmast sörjande. Henrik får väl kanske inte podda med Myra längre efter sambon fått veta allt & den skrikande tjocka Axel borde ju ta en paus & fundera på hur han också blev en vänsterextremistisk våldtäktsman som alla andra som åkte under bussen under Metoo
Citera
2019-12-04, 09:54
Avslutad
Att de upprepat går in och skaffar sig avstängningar på Flashback av alla ställen i en tråd som handlar om deras podd med självoutade konton för att försvara sig från enkla frågeställningar och saker som de uppfattar som provocerande är som nån sa tidigare i tråden grandiost.

Nu har de kontaktat min partner också och uttryckt oro för hen är ihop med någon som har min bakgrund samt spridit diverse domstolspapper. Axel har vid flera tillfällen försökt outa mig på Flashback och Myra verkar tro att varenda anonymt konto är jag så det är ingen tvekan alls om att de ligger bakom.

Så här gick det till när jag för nått år sen konfronterade Henrik med vad jag visste:

https://minfil.com/Z1C4q3D9n1/SlYgutRB_1_png namnet på hans ex som är en perifier bekant är borttaget.

"jag blev tvungen att stanna bilen" har blivit ett bevingat uttryck i bekantskapen. Jag har varit i kontakt med Henrik två gånger om det här, sista gången rekommenderade jag honom att komma på en bra historia om vilken elak människa jag är för då spred jag informationen om Myras förehavanden bland mina närmsta. Att han inte berättade det för sin tjej så fort han fattade att den infon var ute är verkligt ... jag vet inte vad.

De kunde ha gett fan i mig och min familj men de satte sin svans på att förfölja oss och nu är det här ute, varpå de försöker hämnas och nu berättar jag om det. Jag är t.ex. dömd för sexualbrott gentemot en annan eskort som varit verksam här på flashback ett par år innan jag startade min tråd i horforumet och jag fick ett kontaktförbud på mig då jag försökte kontakta mitt ena barn för ett par år sen vilket inte ledde till något annat än att vi gjorde upp i familjerätten om att han fick höra av sig om han ville vid ett senare tillfälle och inget brott begicks.

Det här är alltså saker de grävt fram och försöker pressa mig med. Det enda jag kan säga är att det sex som den domen beskriver kan Haveristerna och deras svans bara drömma om. Diverse människor känner till det här om mig, det är nämligen så man försvara sig om man har den bakgrunden. Man är öppen med vem man är.

Det är också så att Axel Luo Öhman var min lekmannaövervakare en gång i världen därför att han var en bekants bekant som vi sa inte skulle ställa till med så mycket problem, och han hörde heller inte av sig mer än ungefär tre gånger på det år som övervakningstiden fortgick vilket var väldigt bra eftersom jag då var full time eskort. Nu sitter han och golar ner mig med vad han vet.

Det är vilka Haveristerna är.
Citera
2019-12-04, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag heter Regis
Hur kan du ha sympati för bägge sidor?, nu förstår ju jag för att få innehåll måste intervjuarna spela lite bakom flötet
(även om jag tror att Henko är bakom flötet) och låtas missförstå Luais svar, själv förstår jag direkt vad han menar och inte menar med vad han säger....dom konstruerade hindren dom sätter upp tankemässigt sådana måste upp när man är ideologisk avvikande...ska göra dom mindre begåvade lyssnarna tillfredsställda och bjussa på alternativa (tillkortakommande) svar

Lite sent så lyssnade jag också på Luai-avsnittet.

Orkar heller inte med de uppenbara "feltolkningarna". De påstår att de förstår Luais svenska perfekt men låtsas missförstå honom gång på gång. Slutade lyssna när Myra basunerade ut att man inte kan veta hur våldtäkter skadar offren om man inte är kvinna och har blivit våldtagen. Då får vi belägga alla med munkorg...
Citera
2019-12-05, 07:30
Avslutad
Myra har inte riktigt samma expertis beträffande vare sig våldtäkter och dess följder eller sexarbete som jag har, men när det passar så vet hon ju förstås bäst om det mesta. Det är därför jag inte riktigt orkar med henne eller någon av de här personerna vare sig personligen eller åsiktsmässigt.

De saknar egna stories att berätta, istället sitter de och copy pastear ihop en skyltfönster ut mot världen, men i och med att de har noll eget liv så gör de noll knop och begår därför heller inga fel och därmed tror de att de kan sitta och döma andra. Det finns ingen egen drivkraft utan allt är en reaktion på vad andra gör, har gjort eller tycker. Det enda som placerar dem på kartan är deras toxicitet som vittnar om noll personlig utveckling, som personer är de totalt ointressanta.

De verkar ha helt slut på material nu av nån anledning, man får anta att det är därför de återgått till de vanliga trakasserierna.

Fuck these people. De befinner sig så långt ifrån livet man kan komma.
Citera
2019-12-05, 20:03
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Myra har inte riktigt samma expertis beträffande vare sig våldtäkter och dess följder eller sexarbete som jag har, men när det passar så vet hon ju förstås bäst om det mesta. Det är därför jag inte riktigt orkar med henne eller någon av de här personerna vare sig personligen eller åsiktsmässigt.

De saknar egna stories att berätta, istället sitter de och copy pastear ihop en skyltfönster ut mot världen, men i och med att de har noll eget liv så gör de noll knop och begår därför heller inga fel och därmed tror de att de kan sitta och döma andra. Det finns ingen egen drivkraft utan allt är en reaktion på vad andra gör, har gjort eller tycker. Det enda som placerar dem på kartan är deras toxicitet som vittnar om noll personlig utveckling, som personer är de totalt ointressanta.

De verkar ha helt slut på material nu av nån anledning, man får anta att det är därför de återgått till de vanliga trakasserierna.

Fuck these people. De befinner sig så långt ifrån livet man kan komma.

Nu är inte min mening att starta nån beef med dig, eftersom jag inte har en ANING om vem du är el ditt förhållande till de tre musketörerna. Så följande är skrivet med glimten i ögat. Men två saker som slår mig med ditt senaste inlägg är:

1. Menar du att din expertis består av egen erfarenhet och att detta gör dig mer kvalificerad? Isf (eller inte), tycker du att en person som argumenterar för/emot och driver en tes kring sånt MÅSTE ha det för att kunna yttra sig?

2. Komiskt att du rantar å hatar på dem i flertalet inlägg här nu den senaste tiden utan att eg ta vid kring vad någon annan har skrivit. Dvs, inte besvarat nåt någon undrat el fått igång nån eg diskussion. Utan mest skrivit långa inlägg. Å sen avslutar senast med att hetsa om deras "toxicitet" och att de är helt ointressanta.

The best revenge, is living well! Inte att gå till motattack och börja kriga...
Citera
2019-12-05, 20:05
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Tänkte kolla in om Axel skrivit något på Twitter efter att det kommit ut att han är en patetisk vänsterextremistisk våldtäktsman, Kanske inte stämmer. Men hittar inte honom, Tagit bort Twitter? Någon som vet vad han jobbar med? Egen företaget skryter han ju om jobbar säkert som ”konsult” men hade varit intressant att veta vilka han är konsult åt så man kan fråga dom om det ligger i deras värdegrund att betala personer som förnedrar yngre tjejer sexuellt
Citera
2019-12-05, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Nu är inte min mening att starta nån beef med dig, eftersom jag inte har en ANING om vem du är el ditt förhållande till de tre musketörerna. Så följande är skrivet med glimten i ögat. Men två saker som slår mig med ditt senaste inlägg är:

1. Menar du att din expertis består av egen erfarenhet och att detta gör dig mer kvalificerad? Isf (eller inte), tycker du att en person som argumenterar för/emot och driver en tes kring sånt MÅSTE ha det för att kunna yttra sig?

2. Komiskt att du rantar å hatar på dem i flertalet inlägg här nu den senaste tiden utan att eg ta vid kring vad någon annan har skrivit. Dvs, inte besvarat nåt någon undrat el fått igång nån eg diskussion. Utan mest skrivit långa inlägg. Å sen avslutar senast med att hetsa om deras "toxicitet" och att de är helt ointressanta.

The best revenge, is living well! Inte att gå till motattack och börja kriga...

På 1 svara jag självklart inte och på 2 så svarar jag jag är glad att jag roar dig.

Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Tänkte kolla in om Axel skrivit något på Twitter efter att det kommit ut att han är en patetisk vänsterextremistisk våldtäktsman, Kanske inte stämmer. Men hittar inte honom, Tagit bort Twitter? Någon som vet vad han jobbar med? Egen företaget skryter han ju om jobbar säkert som ”konsult” men hade varit intressant att veta vilka han är konsult åt så man kan fråga dom om det ligger i deras värdegrund att betala personer som förnedrar yngre tjejer sexuellt

Han har en egen tråd sen han mordhotade samnytt. Riktig elitspelare.
Senast redigerad av Claudia 2019-12-05 kl. 21:15.
Citera
2019-12-06, 16:16
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
På 1 svara jag självklart inte och på 2 så svarar jag jag är glad att jag roar dig.

Han har en egen tråd sen han mordhotade samnytt. Riktig elitspelare.

Hittar ingen tråd om honom, Eller du kanske menar en tråd om själva brottet han begick?
Citera
2019-12-06, 19:46
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Hittar ingen tråd om honom, Eller du kanske menar en tråd om själva brottet han begick?
Han menar nog den här tråden; (FB) Ökänd vänsterextremist och IRM-profil Axel Öhman polisanmäld för hot mot Samnytt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in