2020-10-04, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Jag tycker man ska lösa sina töntiga konflikter på egen hand och sluta grina. Och lägg av med att slösa skattemedel på skit. Den där arbetstiden det tar att upprätta de där skräpanmälningarna som ändå kommer läggas ner kan polisen gott lägga på något viktigare. Jävla töntar.

Det är nog vettigast att följa polisens egna rekommendation i det fallet

https://polisen.se/utsatt-for-brott/olika-typer-av-brott/nathat/
Senast redigerad av Kyle.Rittenhouse 2020-10-04 kl. 19:46.
Citera
2020-10-04, 19:47
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xel2oX
Fantastiskt hur man kan gräva fram skit på allt och alla som missbehagat en, samtidigt som man skaffar skyddad adress. Där borde ju självinsikten kicka igång, men istället sitter man och talar sig varm om offentligheteprincipen och hur bra den är, men avstår själv från att medverka iden.

Henrik, jag vet att du läser detta. Du är en förbannad hycklare!
Utveckla delen om hyckleri.
Citera
2020-10-04, 21:37
Avslutad
Jojo, men du ser ju vilket jävla grinande det är, Henko har ju verkligen gått vidare från att det där med att han knullade Myra kom ut för ett år sen.

https://imgur.com/a/NNVrTig

Det är ju svårt att få mer rundgång. Ingen orkar till slut det är bara att polisanmäla och rycka på axlarna.
Citera
2020-10-04, 21:46
Medlem
Det senaste avsnittet om nazistfettot och hennes man var briljant! Jag ser VERKLIGEN fram emot pärmarna som ryker fram snart om Cissi och hennes gulligull med våldtäktsmannen som enligt vittnesmål på flera sociala medier ägnar sin fritid åt att hota folks barn, fick kontaktförbud mot sitt egna barn så sent som 2018 och försöker att använda socanmälningar mot Sanna som ett vapen.

Det ska bli kul att se Cissi krishantera den här soppan. ❤️
Citera
2020-10-04, 23:32
Avslutad
Jaja. Du fattar att det finns samtalsloggar mellan Henko och den personen sen tidigt 2019 då de är på rätt god fot och den här påstådda stalkern ber honom be hans followers att lägga av, men ingen orkar bråka med massa dumpar och skit. Jag menar Axel och Myra satt i samma chatt som den här personen till sommaren 2018 då de blev kickade så redan där stämmer inte Haveristernas uppgift. Ska vi ta och fråga Myra istället nu när hon hoppat av hur omfattande den här stalkingen egentligen varit för jag tror nog den är non-existent? Jag menar hon kan ju vara sur på att hennes och Henkos ligg outades men att ljuga om något sånt för att det passar Henkos narrativ i nuet tror jag inte hon skulle göra.

Fast det är klart, är hon smart står hon utanför den här soppan. Men jag har full förståelse för att hon drog. En inre moralisk kompass har hon alltid haft. Du har rätt och polisen får ta det i fortsättningen.
Senast redigerad av Kyle.Rittenhouse 2020-10-04 kl. 23:46.
Citera
2020-10-05, 00:07
Medlem
schipperke77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyle.Rittenhouse
Men jag har full förståelse för att hon drog. En inre moralisk kompass har hon alltid haft.

Myra är en reko tjej som blivit ganska illa behandlad av alla sidor i den här soppan. Mobbades ut ur sin egen podd, hängdes ut tillsammans med Henko och innan dess bytte Chang Frick skärmdumpar på henne från den ökända chatten med Putilov på Samnytt, i utbyte mot en rätt ointressant story om Patrik Oksanen.

Här är hennes patreon: https://www.patreon.com/myrannosaurus
Citera
2020-10-05, 00:25
Medlem
Spritnotas avatar
1. Det är socialt accepterat att säga hon istället för hen i Sverige om en namngiven vuxen person som gått igenom maximal fysiskt och juridiskt tillgänglig könsbekräftade process, vi lever i tidsåldern där man inte fixar kromosonerna. Hon vet det, du vet det. Så det var aldrig frågan.

2. Varför är just det faktorer som gör det hela det extra saftigt? Du har själv stått närmare henne än vad CW någonsin gjort. Och ingen skuld eller credd till dig för det från min sida. Det förväntade jag mig av dig, utan att kalla dig duktig eller klandervärd.

(Edit: är det extra saftigt då CW haft synpunker på transpersoner och på våldtäktsmän på indvid- och på gruppnivå, är det väl i hennes favör kunna vara nyanserad?! Förlåt om jag spoilar en take....)

3. Då det bevisligen är din podd, dina val och ditt beslut hoppas jag det här är början på slutet. Ni har alla anhöriga och ett riktigt liv. Trist det inte gick lösa innan. Jag trodde samtliga inblandade var mer hårdhudade än att inte behöva en oinsatt publik för förståelse för er sanning, men kör då. Men samma personer lär ändå stå kvar sen och resten möjligvis inte inte fatta något alls.
Senast redigerad av Spritnota 2020-10-05 kl. 00:38.
Citera
2020-10-05, 00:45
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schipperke77
Myra är en reko tjej som blivit ganska illa behandlad av alla sidor i den här soppan. Mobbades ut ur sin egen podd, hängdes ut tillsammans med Henko och innan dess bytte Chang Frick skärmdumpar på henne från den ökända chatten med Putilov på Samnytt, i utbyte mot en rätt ointressant story om Patrik Oksanen.

Här är hennes patreon: https://www.patreon.com/myrannosaurus

Hon har backbone. Inte mest intressanta jag hört, men helt klart ingen fegis.

Värt att påminnas om dig, nu när alla skäller på att culture cancel exisisterar/gått för långt, är att du startade Magister med Kristoffer Svensson som i sanning blev av med sitt levebröd efter en stolleflipp. Du om någon ska ha cred för det.
Citera
2020-10-05, 00:51
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Du ser. Så svårt är det inte att bara släppa saker och gå vidare med sitt miserabla liv. Låt nu polisen göra sitt och använda dina fjantiga anmälningar som dasspapper.

Bara nu lite samtidshistoria om när en åklagare driver ett förtalsmål (FB) Youtubern Alexander Rask åtalas för flera fall av grovt förtal i Youtube-videor.
Citera
2020-10-05, 01:30
Medlem
Tycker iallafall att det är spännande att få höra nästa avsnitt dör Cissi Wallin tas upp tillsammans med den där stalkern/våldtäktsmannen som nästan hade ihjäl sitt offer och bara fortsätter att vara stalky stalky på alla runt omkring. 🤣
Citera
2020-10-05, 06:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Soundofscience
Tycker iallafall att det är spännande att få höra nästa avsnitt dör Cissi Wallin tas upp tillsammans med den där stalkern/våldtäktsmannen som nästan hade ihjäl sitt offer och bara fortsätter att vara stalky stalky på alla runt omkring. 🤣

Verkligen, för det låter som om Henko behöver gråta ut.
Citera
2020-10-05, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Bara nu lite samtidshistoria om när en åklagare driver ett förtalsmål (FB) Youtubern Alexander Rask åtalas för flera fall av grovt förtal i Youtube-videor.

Ingen har sagt att det inte förekommer i undantagsfall. Men det finns lite för många snöflingor som springer hos polisen och grinar så snart någon sagt något taskigt på internet för att det där någonsin ska kunna bli regeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in