Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-05-01, 09:32
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pite0
Spolade ner ladd för mer än 1000kr igår, ska vara nykter från allt i minst en månad nu är planen. Hoppas det håller.
Starkt jobbat och stort lycka till! Kanske kan du finna tips, stöttning och strategier i (FB) Drogrehabilitering
Citera
2023-05-01, 20:05
Medlem
en riktig nybörjar fråga här. 1g som ligger i zip bag och vakuumförpackning runt.
kan jag krossa det till pulver när det ligger som det gör nu bara typ använda botten av ett glas och trycka? är väl inte så stor risk att plasten går sönder när det är dubbelt plast?
Citera
2023-05-01, 22:28
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draculark
en riktig nybörjar fråga här. 1g som ligger i zip bag och vakuumförpackning runt.
kan jag krossa det till pulver när det ligger som det gör nu bara typ använda botten av ett glas och trycka? är väl inte så stor risk att plasten går sönder när det är dubbelt plast?

tjaba dracula det borde gå fint!
Citera
2023-05-02, 09:34
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pite0
Spolade ner ladd för mer än 1000kr igår, ska vara nykter från allt i minst en månad nu är planen. Hoppas det håller.

Hur går det för dig?
Citera
2023-05-02, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draculark

Är det bra kvalitet så värm en tallrik i ugnen/mikrougnen och så lägger du kokainet på den uppvärmda tallriken så krossar du det med ett plastkort, värmen från tallriken gör att det blir fint pulver.

Är det skit kola så brukar det inte "hot-plate" behövas.
Citera
2023-05-02, 10:39
Medlem
Fick tag på lite ladd nyligen, men de går liksom inte att få de till ett pulver, utan det blir mer som sand som best, nån som har nå tips hur man får de till pulver så man slipper paja näsan?
Citera
2023-05-02, 11:35
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Hur går det för dig?

Bra! Hade en nykter valborg och har raderat alla kontakter till ladd. Känns faktiskt toppen än sålänge.
Citera
2023-05-02, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristnakrister
Fick tag på lite ladd nyligen, men de går liksom inte att få de till ett pulver, utan det blir mer som sand som best, nån som har nå tips hur man får de till pulver så man slipper paja näsan?

Kolla inlägget innan ditt.
Citera
2023-05-02, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Kolla inlägget innan ditt.
Livet är svårt när man är blind😂
Citera
2023-05-02, 15:22
Medlem
HanMedMjukisbyxors avatar
Jag skulle gärna vilja prova på koks eller någon skön drog, aldrig tagit droger innan.

Gärna något man kan intag alkohol med, då jag gillar och dricka.

Aldrig vågat testat innan men ni kanske kan hjälpa mig, hur mycket ska man tag och vad rekommenderar ni som första drog?

Är i 20 års åldern.
Citera
2023-05-02, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HanMedMjukisbyxor
Jag skulle gärna vilja prova på koks eller någon skön drog, aldrig tagit droger innan.

Gärna något man kan intag alkohol med, då jag gillar och dricka.

Aldrig vågat testat innan men ni kanske kan hjälpa mig, hur mycket ska man tag och vad rekommenderar ni som första drog?

Är i 20 års åldern.

Ja drick nån öl/drink innan och under tiden men sup inte sönder dig och drick vatten emellanåt.

Kan du inte skaffa bra kokain så köp på Darknet för det som säljs på gatan i Sverige borde inte ens kallas för kokain.

Har du bra kvalitet så räcker det med 50mg och ett halvgram ska räcka en kväll.

Ps köp inte det billigaste utan köp dom sorterna som kostar 8-900kr/g, köp absolut inget under 700kr.
Citera
2023-05-02, 16:42
Medlem
HanMedMjukisbyxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Ja drick nån öl/drink innan och under tiden men sup inte sönder dig och drick vatten emellanåt.

Kan du inte skaffa bra kokain så köp på Darknet för det som säljs på gatan i Sverige borde inte ens kallas för kokain.

Har du bra kvalitet så räcker det med 50mg och ett halvgram ska räcka en kväll.

Ps köp inte det billigaste utan köp dom sorterna som kostar 8-900kr/g, köp absolut inget under 700kr.

Tack brush
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in