Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-18, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
Vilken rc då?
3cmc, kristall? Det finns ju hundratals andra RC därute, jag vet inte vad de flesta av dessa droger gör.
Citera
2023-09-18, 18:03
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
3cmc, kristall? Det finns ju hundratals andra RC därute, jag vet inte vad de flesta av dessa droger gör.
3-cmc är inte likt kokain och det finns inte heller någon rc som liknar kokain (inte för den som smakat riktigt kokain) trust me
Citera
2023-09-19, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
Ja kokainet är ganska mycket till en överreaktion på den effekt drogen har.

Det är så det känns och man blir lugn på ett pigg sätt. Jag har aldrig känt en extra sex lust eller annat och det brukar vara mellan 30-40 min.

Kokainet är för dyrt till sin effekt och man bör vara försiktig för en små koksandet kan kosta och när du koksar så att näsborrarna täpps så tar det några dagar innan dem kommer tillbaka.

Så njut och ta det lugnt med det.

Man blir knappt täppt i näsan på bra kokain, är inte så dyrt om man köper kvalitet men köper du 20% för 1000kr/g så blir det väldigt dyrt och en täppt näsa blir det garanterat.
Citera
2023-09-19, 12:09
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Man blir knappt täppt i näsan på bra kokain, är inte så dyrt om man köper kvalitet men köper du 20% för 1000kr/g så blir det väldigt dyrt och en täppt näsa blir det garanterat.
+1
Citera
2023-09-20, 07:15
Medlem
Citat:
+1

Tyvärr vet svenskar inget om kokain och köper rena skiten av araberna, samma med cannabis.
Citera
2023-09-20, 14:13
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Tyvärr vet svenskar inget om kokain och köper rena skiten av araberna, samma med cannabis.
Dom flesta ja
Citera
2023-09-20, 17:29
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Det är ju ofta så att svenskar inte har nåt val. Har väldigt lite med vad de ’vet’ eller inte. Oerhört svårt att hitta obankat knark här.
Citera
2023-09-21, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det är ju ofta så att svenskar inte har nåt val. Har väldigt lite med vad de ’vet’ eller inte. Oerhört svårt att hitta obankat knark här.

Finns folk dom säljer direkt från kg så det kom in i landet men är inte så många och vet endast folk som säljer det i storstäderna, men det har ju funnits säljare med bra kola inrikes sen Flugsvamp 1 och nu är det ju Archetyp som gäller men går säkert att hitta liknande kvalitet på fs4 då flers säljare finns på båda men Archetyp är bättre sida. Så det finns ingen anledning att köpa 20% för 7-800 kr för 0.7g av babbarna.
Citera
2023-09-21, 15:15
Medlem
Citat:
Dom flesta ja

Jo precis.
Citera
2023-09-23, 18:52
Avstängd
at0m3ns avatar
Är det farligt att ta 6 gram kokain på en dag?
Citera
2023-09-23, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Är det farligt att ta 6 gram kokain på en dag?
Ja det beror på kvalité och hur känslig du är. Efter ett häftigt intag av kokain börjar man skaka i kroppen. Man kan även få ostadig balans. Om du känner så (vilket jag tvivlar på) så bör du ringa ambulans.
Citera
2023-09-23, 19:56
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9rx
Ja det beror på kvalité och hur känslig du är. Efter ett häftigt intag av kokain börjar man skaka i kroppen. Man kan även få ostadig balans. Om du känner så (vilket jag tvivlar på) så bör du ringa ambulans.
Intagit 30 mg stesolid mår bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in