Citat:
Ursprungligen postat av
Indo
Asså jag har testat att ladda några gånger men jag har aldrig fått den där "Ladd Rushen" som alla snackar om.. Minns en kväll när jag satt i en lägenhet med lite folk, Då drar min polare fram en rätt så stor sten kokain och började hacka av pulver från den med ett rakblad och delade ut en lina till oss alla och alla vart helt pratglada och man märkte att dom fick en boost på självförtroendet men jag satt där i soffan och tänkte "Jaha, vad är det jag ska känna?" Är inte det jävligt konstigt?? Krockar kola med tillexempel antidepressiva läkemedel? Alltså att medicinerna blockar Kokainet eller nåt sånt? Men jag vill mig minnas att jag har testat på Ladd även när jag inte har gått på några mediciner överhuvudtaget och jag har fått samma resultat då också.. 😥
Minns även när jag har Baseat Kola då har det funkat bättre men långt ifrån någon "Ladd Rush"..
Värdelös drog för mig, På tok för dyr och verkningslös på mig vilket är synd, jag hade gärna velat känna på den där Rushen som alla snackar om..
/Indo
Det kan bero på så mycket.
Dassigt ladd skjutsar inte på märkbart om du inte gjutit en ordentlig grund av grogg att ställa streck-gubbarna på. Om du så inhalerar din egen vikt kommer dåligt koks inte ge dig mer än nästäppa och torra läppar.
Att damma rent ladd är något av en teknik-sport, eftersom det är så jäkla hygroskopiskt att det lätt blir som att langa snöbollar i snoken. Har man inte den rätta knycken blir man antingen bara snorig eller så börjar det klia i svalget. Oavsett vilket betyder det att det mesta hamnar i magen, där det mesta förvisso absorberas men såpass långsamt att du inte märker något förrän du inser att du är svettig och pladdrig.
Ska du torrladda, alltså ta en snok utan att vara onykter, och inte är van brukare så är det bäst att lägga upp dubbelt så mycket som du tror behövs och se till att mala/krossa det så det är som kritdamm. Är det grövre än så kommer du troligtvis inte få tillräckligt mycket av det att fästa på slemhinnorna och hinna absorberas.