Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-08, 00:41
Medlem
Quattroportes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notbert
Fick hem en gubbe ladd idag som jag tänkt spara till helgen. Sen tänkte jag ääsh jag provar en lina. Slutade med att jag dragit upp en halvgubbe.. blir väl att beställa en ny gubbe..
Man tänker att 1 lina ska jag ta bara men när man väl har laddat så vill man bara ha mer. Ingen självkontroll här inte! Haha...

Precis det som är det farliga med ladd. Just nu har jag inte dragit något på typ två-tre månader, men visst fan är man sugen på att köpa under många utekvällar. När jag väl har ett gram eller mer försöker jag att nöja mig med runt två-fyra linor per kväll.

Jävligt svårt dock att hålla sig till det.
Citera
2018-11-08, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notbert
Fick hem en gubbe ladd idag som jag tänkt spara till helgen. Sen tänkte jag ääsh jag provar en lina. Slutade med att jag dragit upp en halvgubbe.. blir väl att beställa en ny gubbe..
Man tänker att 1 lina ska jag ta bara men när man väl har laddat så vill man bara ha mer. Ingen självkontroll här inte! Haha...
Gjorde precis samma nu Hinner dock inte få innan helgen
Citera
2018-11-09, 20:58
Medlem
Kalkon77s avatar
Kan min tjack tolerans göra att jag inte känner något när jag drar ladd? Min puls är mycket högre än när jag drar tjack men jag känner inte av något rus. Måste man dricka alkohol för att få nån sorts effekt på kokain? Vågar inte fylla på mer pga av pulsen iaf.
Citera
2018-11-13, 19:01
Medlem
123margarinpakets avatar
Hej Flashback, jag undrar detta: jag befinner mig för tillfället i Sydamerika & reser runt. Som folk förstår så är det i princip droger överallt. Det har lett till att jag testat då & då. De gångerna jag har testat kokain så har jag dock inte fått den effekten som folk pratar om (eufori, självförtroende eller ATn). Enda egentliga anledningen till varför jag tar det ibland, är för att det nyktrar till mig (jag kan dricka mer utan att vara orolig för att bli för full), samt jag känner mig aldrig bakis.

Det beror inte på att kolan jag tar inte är potent, eller jag vet ju inte det, men jag vet att holländare & engelsmän jag tagit samma som vid flera tillfällen, känner av som de ska, vissa gånger tillochmed det bästa de har testat.

Jag äter inga mediciner, jag har alltid haft svårt för koncentration, något som blev bättre när pappa skrev ut elvanse (medicin mot adhd) till mig för att testa. Fadern min har alltid sagt att jag har en släng av adhd, precis som han och även hans far.

Tidigare erfarenhet av droger är bara röka, E & lite tjack.

Jag undrar egentligen varför jag inte känner något, har ni någon idé?

Sorry för långt inlägg, har bestämt mig för att ta en paus nu, mest för att inte bli bakis känns inte värt att ta kola för.
Citera
2018-11-14, 10:20
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
Kan min tjack tolerans göra att jag inte känner något när jag drar ladd? Min puls är mycket högre än när jag drar tjack men jag känner inte av något rus. Måste man dricka alkohol för att få nån sorts effekt på kokain? Vågar inte fylla på mer pga av pulsen iaf.
Absolut, har du tolerans till amfetamin så kommer du känna mindre eller inget alls av kokain.
Citera
2018-11-14, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaHosMig
Tog en del kokain igår, men hade tagit ca 4mg subutex dagen innan och även ett par linor tidigare på dagen, så jag blev väldigt besviken av effekten. Kvaliteten skulle ha varit OK. Kan subutexen har dämpat effekten så mycket, eller behöver jag ta mycket mer? Tog kanske totalt 0.3g.

Är van amfetaminanvändare och har tagit subutex + amfetamin förut, så jag vet att subutex kan dämpa amfetamin väldigt mycket - men är det likadant med kokain?

Med amfetamin behövs inte så mycket för att känna bra effekt, och kan härmed säga att amfetamin smakar bra mycket bättre än kokain.. smakar riktigt vidrigt.

subutex tar snooorlång tid att gå ur kroppen helt. Sitter kvar (inte bara i pisset, utan med effekt) i kroppen ett par dagar efter intag så att sub kan fucka ditt koks dagen efter låter inte helt omöjligt. Kan ha varit okej kola, blanda inte opiater med andra droger än benzo och cannabis för det är mycket som slås ut av många av opioderna/opiaterna. Tänkte ba säga, ha det gött och knarka säkert, peace mvh
Citera
2018-11-19, 02:38
Medlem
Jag anser, eller har väl mer eller mindre lovat att jag skall hålla mig ifrån alkohol, har torrladdat ett antal ggr och får inte alls den effekt som man får tillsammans med alkohol, sist tog jag 4 rejäla klunkar single malt, lät det gå ca 20 min och drog 1 lina. Att det kan göra sådan skillnad e fantastisk. I morgon blir det 6-7 klunkar single malt och ett par linor, ser om effekten blir ännu bättre.
Citera
2018-11-19, 03:55
Medlem
Tjena!
Har under kvällen tagit 120mg oxycontin och 2mg xanor. Känner mig skön, men inte alls närheten av att nodda om man säger så. Nu undrar jag hur farligt skulle det vara att ta en liten lina kokain för att komma igång lite. Inte massvis med kokain, utan bara en liten lina. Vet att det inte är jättebra för hjärtat, men är det verkligen så farligt om man bara tar en liten lina?

PS. Har tolerans på opiater därav den höga dosen oxy.

Tacksam för snabbt svar! MVH
Citera
2018-11-21, 10:36
Medlem
Jag har dragit 30-40mg oxynorm tillsammans med ett par gram fint ladd och mycket alkohol. supertrevlig kombo men det är inte bra för hjärtat och det finns väl risk för andningsdepp om du ha otur. Var försiktig och hitta din gräns
Citera
2018-11-21, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Despised
Jag anser, eller har väl mer eller mindre lovat att jag skall hålla mig ifrån alkohol, har torrladdat ett antal ggr och får inte alls den effekt som man får tillsammans med alkohol, sist tog jag 4 rejäla klunkar single malt, lät det gå ca 20 min och drog 1 lina. Att det kan göra sådan skillnad e fantastisk. I morgon blir det 6-7 klunkar single malt och ett par linor, ser om effekten blir ännu bättre.

Det är för att det blir en kemisk reaktion tillsammans i kroppen och något som kallas typ cocaetycylen bildas och ger skönare rus
Citera
2018-11-21, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123margarinpaket
Hej Flashback, jag undrar detta: jag befinner mig för tillfället i Sydamerika & reser runt. Som folk förstår så är det i princip droger överallt. Det har lett till att jag testat då & då. De gångerna jag har testat kokain så har jag dock inte fått den effekten som folk pratar om (eufori, självförtroende eller ATn). Enda egentliga anledningen till varför jag tar det ibland, är för att det nyktrar till mig (jag kan dricka mer utan att vara orolig för att bli för full), samt jag känner mig aldrig bakis.

Det beror inte på att kolan jag tar inte är potent, eller jag vet ju inte det, men jag vet att holländare & engelsmän jag tagit samma som vid flera tillfällen, känner av som de ska, vissa gånger tillochmed det bästa de har testat.

Jag äter inga mediciner, jag har alltid haft svårt för koncentration, något som blev bättre när pappa skrev ut elvanse (medicin mot adhd) till mig för att testa. Fadern min har alltid sagt att jag har en släng av adhd, precis som han och även hans far.

Tidigare erfarenhet av droger är bara röka, E & lite tjack.

Jag undrar egentligen varför jag inte känner något, har ni någon idé?

Sorry för långt inlägg, har bestämt mig för att ta en paus nu, mest för att inte bli bakis känns inte värt att ta kola för.

Det kan göra vissa personer med någon typ av ADD eller ADHD blir lugna på samma sätt som man ger dom amfetamin i princip som medicin! Alla reagerar olika, testade du flera gånger?
Citera
2018-11-21, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Astrius
Jag har dragit 30-40mg oxynorm tillsammans med ett par gram fint ladd och mycket alkohol. supertrevlig kombo men det är inte bra för hjärtat och det finns väl risk för andningsdepp om du ha otur. Var försiktig och hitta din gräns
Trevlig kombo. Buprenorfin och kokain här!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in