Citat:
Ursprungligen postat av
HemmaHosMig
Tog en del kokain igår, men hade tagit ca 4mg subutex dagen innan och även ett par linor tidigare på dagen, så jag blev väldigt besviken av effekten. Kvaliteten skulle ha varit OK. Kan subutexen har dämpat effekten så mycket, eller behöver jag ta mycket mer? Tog kanske totalt 0.3g.
Är van amfetaminanvändare och har tagit subutex + amfetamin förut, så jag vet att subutex kan dämpa amfetamin väldigt mycket - men är det likadant med kokain?
Med amfetamin behövs inte så mycket för att känna bra effekt, och kan härmed säga att amfetamin smakar bra mycket bättre än kokain.. smakar riktigt vidrigt.
subutex tar snooorlång tid att gå ur kroppen helt. Sitter kvar (inte bara i pisset, utan med effekt) i kroppen ett par dagar efter intag så att sub kan fucka ditt koks dagen efter låter inte helt omöjligt. Kan ha varit okej kola, blanda inte opiater med andra droger än benzo och cannabis för det är mycket som slås ut av många av opioderna/opiaterna. Tänkte ba säga, ha det gött och knarka säkert, peace mvh