Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-01-09, 20:00
Medlem
Willybumbums avatar
Tog 100mg 5-htp och 1000mg L-tyrosine för 6 timmar sedan.
Lungt att köra kola nu? Vet att man ska undvika MDMA och 5-htp men undrar om någon vet hur det ligger till med kola.
Citera
2016-01-10, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scoones
Är det någon här som kan svara på hur det är att ta cola när man har adhd?
För blir inte "speedad" av amfetamin utan lugn o fokuserad. Kommer det bli lite likadant på colan?
Har sj ADHD och skulle inte säga att det är så enkelt. JAg blir speedad på tjack, speedad på allt egentligen. Polare som blir som dig. Grejen med kola dock är att man blir typ lugn, eller ja, man KÄNNER sig lugn. Utåt sett är man jävligt taggad på allt och sjukt positiv typ

Kortfattat skulle jag säga att med kola så känner du dig sjukt NÖJD. "Eufori" som folk pratar om - det funkar inte riktigt så. Lycka är snarare avsaknad av olycka och inte något magiskt state man hamnar i. Du bara mår bra och inget är ivägen och stör liksom. Du gör det du vill och skiter i vilket.

Sjukt nice Alla jag känner som testat kola har totalt älskat det. Som sagt jag tycker inte man känner ett "rus" på så sätt utan snarare ett skönt flow liksom. Då förutsätter jag att du tar det när du är ganska full dvs.
Citera
2016-01-16, 22:45
Medlem
ps3mafackas avatar
http://www.accentmagasin.se/politik/farligt-parasitmedel-i-kokain/

(FB) Parasitmedel i kokain

DRUGNEWS. Nära två tredjedelare av det kokain som finns i Sverige är utblandat med ett skadligt avmaskningsmedel. Men trots internationella larm, så varnar inte svenska myndigheter missbrukarna.

För fyra år sedan förekom det i 7 procent av polisens kokainbeslag, året därpå i 15 till 20 procent. Numera finns det i cirka 65 procent av beslagen, enligt Statens kriminaltekniska laboratorium.
Avmaskningsmedlet tetramisol avregistrerades som läkemedel för ett par decennier sedan efter att allvarliga bieffekter upptäckts. Exempelvis en blodbristsjukdom som minskar andelen vita blodkroppar och försämrar immunförsvaret.

Studier i USA och Kanada visar även att missbruk av kokain med utblandningsmedlet kan leda till celldöd i huden och några har även avlidit.

Hur många procent av tillslagen har det nu tror ni? Langarna tjänar storkovan medans ni får något helt annat än cola
Citera
2016-01-17, 23:48
Medlem
Tjo alla,

Undrar om någon utav er har hört följande ord, shifa eller chifa relaterade till kokain. En pojk från Schweiz kallade nämligen kokainet vi drog för just det namnet "shifa" och skulle gärna vilja veta mer om det är ett slangnamn eller vadå..

Mvh
Citera
2016-01-19, 23:04
Medlem
eddiepeddies avatar
Har circka 0,3 - 0,4g rätt bra kola.
Tänkte ta det hemma å spela xbox nu inatt. Blir ruset sämre om man bara sitter still hemna? Eller behöver jag röra på mig lite?
Citera
2016-01-21, 23:12
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Har circka 0,3 - 0,4g rätt bra kola.
Tänkte ta det hemma å spela xbox nu inatt. Blir ruset sämre om man bara sitter still hemna? Eller behöver jag röra på mig lite?

Jag anser att ruset blir mycket bättre om man är i gott sällskap med lite alkohol i blodet.
Citera
2016-01-24, 04:16
Medlem
Tjenare folket!

Har en liten fråga angående Kokain. Har ju provat amfetamin x antal gånger och blivit lite sugen på att prova Kokain nu, och där till min fråga. Är det lika jävla jobbigt att somna på kola som det är på affe? eller går det att somna utan problem på kola? Tänkte försöka lösa hög kvalitativ kola om det skulle spela någon roll.

Mvh
Citera
2016-01-24, 16:06
Medlem
svinsurs avatar
Kan detta vara ett gram? Har ej tillgång till våg så svar uppskattas.
Värt att säga att jag slagit på påsen så allt samlas i botten så det är en lika tjockt på bredden.
https://anonfiles.com/file/c1b832bef3cfc13182a709256ca5a614
Citera
2016-01-24, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svinsur
Kan detta vara ett gram? Har ej tillgång till våg så svar uppskattas.
Värt att säga att jag slagit på påsen så allt samlas i botten så det är en lika tjockt på bredden.
https://anonfiles.com/file/c1b832bef3cfc13182a709256ca5a614
Ser ut som klettjack, men för att svara på frågan ser det ut som 2 skapliga linor totalt, dvs inte ett gram
Senast redigerad av TaintedPaint 2016-01-24 kl. 16:53.
Citera
2016-01-24, 21:53
Medlem
svinsurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaintedPaint
Ser ut som klettjack, men för att svara på frågan ser det ut som 2 skapliga linor totalt, dvs inte ett gram
Kokain är det. Bra kvalitet från FS. Bara läst gott om produkten, inte gatukola. Var bara rädd för undervikt.
Citera
2016-01-25, 01:05
Medlem
Citat:
Kokain är det. Bra kvalitet från FS. Bara läst gott om produkten, inte gatukola. Var bara rädd för undervikt.
Kan mycket väl vara en gubbe, svårt att avgöra hur väl packat det ligger etc, köpt kola en gång (1g) och då fick jag stenar, men såg betydligt mer ut än det här
Citera
2016-01-25, 02:09
Medlem
Citat:

Från FS brukar man väldigt sällan få undervikt, speciellt inte om det är en känd säljare. Ett gram är inte så mycket, är nog omöjligt att avgöra med ögat om det är 600-700 mg eller en gubbe.
En 0.001 - 20 g våg kostar inte många hundralappar, lätt värt ett köp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in