Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-31, 16:57
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallarKalle1
har 2 frågor inför kvällen.

1. Hur ska man dra in ladd, hårt in i näsan eller försiktigt? Har hört olika nämligen.
Drar jag hårt brukar jag få in en del i munnen och det smakar piss, men det kanske inte gör något?
Eller ska man dra det relativt försiktigt så det "stannar" i näsan?

Har en del kompisar som drar halva linan i ena näsborren och andra i andra hur bör man göra för bäst effekt?

2. Har fått en gubbe som inte är krossad brukar det generellt sätt betyda att det är bättre eller dylikt?
Tänker att det inte är utblandat med något direkt i sista ledet i alla fall?

Tack på förhand //Rallarkalle

Snorta lugnt å fint kokset ska inte upp i hjärnan det ska fastna på slemhinnorna i näsan.

Omöjligt att svara på finns i alla former å färger, testa
Citera
2015-12-31, 22:37
Medlem
eddiepeddies avatar
Om man har en påse med vad som.skulle kunna va kola, finns d nåt sätt att ta reda på det? Hitta en påse som luktar som ladd. Lite bensin aktigt och så. Smaka lite och det smaka kemiskt typ. Blev lite domnad i munnen efter.
Hur kollar jag om d är kola?
Citera
2016-01-01, 00:27
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Om man har en påse med vad som.skulle kunna va kola, finns d nåt sätt att ta reda på det? Hitta en påse som luktar som ladd. Lite bensin aktigt och så. Smaka lite och det smaka kemiskt typ. Blev lite domnad i munnen efter.
Hur kollar jag om d är kola?

Låter som kola på beskrivningen rätt av, med lukt osv. Prova å ta lite lite bara
Citera
2016-01-01, 01:11
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Låter som kola på beskrivningen rätt av, med lukt osv. Prova å ta lite lite bara

Gjort d. Känns som kola. Så är nog d.
Grejen är den att jag hitta en zippåse på vägen hem från affären! Tog upp den å lukta först, luktade kola. Smaka sen å d smaka kemiskt å domna lite.
Fatta att hitta 2,5g kola på nyår. På gatan bara hahaha
Citera
2016-01-01, 01:20
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Gjort d. Känns som kola. Så är nog d.
Grejen är den att jag hitta en zippåse på vägen hem från affären! Tog upp den å lukta först, luktade kola. Smaka sen å d smaka kemiskt å domna lite.
Fatta att hitta 2,5g kola på nyår. På gatan bara hahaha

Ja, den är fan inte ofta (aldrig) man får lyckan att hitta. Grattis till dig å stackars sate som har varit så klantig och tappat det haah
Citera
2016-01-01, 01:30
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ja, den är fan inte ofta (aldrig) man får lyckan att hitta. Grattis till dig å stackars sate som har varit så klantig och tappat det haah

Ja. Är lite orolig att det ska va massa annat skit i. Ska åka å testa det imorgon.
Först med vanlig sticka för att få positivt på kokain. Sen lämnar jag det till en vän som får undersöka det närmare.
Citera
2016-01-01, 01:44
Medlem
eddiepeddies avatar
Ska landa efter en natt nu. Tagit ca 1g.
Har några ksalol. När ska man ta dom å hur många?
Citera
2016-01-01, 01:52
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ska landa efter en natt nu. Tagit ca 1g.
Har några ksalol. När ska man ta dom å hur många?

ta 3 mg så kommer du somna gött! samma recept som jag kör på! Eller ja, 3mg och en spliff!
Senast redigerad av getbusy 2016-01-01 kl. 01:59.
Citera
2016-01-01, 02:04
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
ta 3 mg så kommer du somna gött! samma recept som jag kör på! Eller ja, 3mg och en spliff!

Nåt mer jag böra göra eller tänka på?
Typ dricka mycket vatten och sånt. Tips för att landa mjukt helt enkelt. Har knappt druckit nåt sista timmarna..
Citera
2016-01-01, 02:12
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Nåt mer jag böra göra eller tänka på?
Typ dricka mycket vatten och sånt. Tips för att landa mjukt helt enkelt. Har knappt druckit nåt sista timmarna..

Vatten rekommenderas!!!!!! och en lång god natts sömn
Citera
2016-01-01, 02:48
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Vatten rekommenderas!!!!!! och en lång god natts sömn

Tack! Ska ta ett urinprov imorgon för att verkligen se att d va kola och hur starkt d var.
Tog 5st blåa(ksalol) fär typ 15 min sen så ska låta dom kicka på å sen njuta av d en stund innan jag lägger mig.
Citera
2016-01-05, 14:53
Medlem
spknoises avatar
Provade kokain i Kanada ett par ganger och fick inte alls den euforiska känslan och självsäkerheten som alla andra far. Blev jag lurad tro? Kan även tillägga att jag tar Concerta, sa kanske medicineringen dämpar kokainet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in