Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-09-18, 01:43
Medlem
Greons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehaine
Förr va de inte så vanligt att de va lidokain i, men nu verkar de va standard i gbg..

Kokset är mer sandigt, med mindre korn med lidokain.

Förr va det mer fluffigt och mysigt.

Lite tjack i är väl standard i med nuförtiden.

Bra koks luktar bensinigt?

Dåligt koks brukar va luktfritt..

Bra kox luktar (och smakar i gommen), gas, bensin.....
Amfetamin och kox har helt olika koncistent.... Amfetaminet ar mer fluffigt, medans koxet e sand...helt riktigt...

//G
Citera
2015-09-19, 20:33
Medlem
Brukar ni få känningar i hjärtat dagen efter intag av koks? Typ att det sticks lite några gånger över dagen? Intog typ 0.5g.
Citera
2015-09-20, 05:20
Medlem
Vattumannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Brukar ni få känningar i hjärtat dagen efter intag av koks? Typ att det sticks lite några gånger över dagen? Intog typ 0.5g.

Ja. Sluta lipa.
Citera
2015-09-20, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattumannen
Ja. Sluta lipa.
Haha varför sån ton? Jag bara undrar lite, upplever inte alls samma från att ha kört mycket affe tex. Går även på concerta dagligen så tänkte om min pump kanske ev va lite sämre.

Lipa o lipa, vadfan. Kom igne, håll trevlig ton? tack för svaret iaf..
Citera
2015-09-20, 12:19
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:

Brukar inte känna av något sådant faktiskt.
Testa ta en massa vitaminer osv kanske det blir bättre
Citera
2015-09-20, 13:26
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
"Brukar" är ett starkt ord för mig då jag inte brukar bruka kokain, men när jag väl gör det upplever jag i regel aldrig några besvär dagen därpå.
Citera
2015-09-20, 18:45
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:

Kan hända ibland faktiskt. Spec om man supit hårt också.
Citera
2015-09-20, 21:57
Medlem
newmills avatar
OBS en generell fråga, dvs tips sökes till en lösning! ''

Om person A kommit över en mängd av 50-100g kola som i sin tur är relativt obehandlat, dvs EJ bankat till tusen, vad är då bäst att göra.

1, läsa på om hur man bankar för att maximera vinsten?

2, ge fan i något hen aldrig gjort (dvs banka) å sälja en riktigt bra produkt som gör köpare nöjda som tusan å göra en hyfsad vinst ändå?

Att diskutera: maximerad vinst eller riktigt glada och nöjda kunder?
Citera
2015-09-21, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Brukar inte känna av något sådant faktiskt.
Testa ta en massa vitaminer osv kanske det blir bättre

Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
"Brukar" är ett starkt ord för mig då jag inte brukar bruka kokain, men när jag väl gör det upplever jag i regel aldrig några besvär dagen därpå.

Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Kan hända ibland faktiskt. Spec om man supit hårt också.
hmm ok, ska väl inte säga att det gör superont, utan stack till några få ggr lite smått bara. Drack fan en del red bull vid närmare eftertanke dessutom samt en jävla massa alkohol. Och att jag äter concerta dagligen, så kanske inte så konstigt?
Citera
2015-09-22, 22:31
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newmill
OBS en generell fråga, dvs tips sökes till en lösning! ''

Om person A kommit över en mängd av 50-100g kola som i sin tur är relativt obehandlat, dvs EJ bankat till tusen, vad är då bäst att göra.

1, läsa på om hur man bankar för att maximera vinsten?

2, ge fan i något hen aldrig gjort (dvs banka) å sälja en riktigt bra produkt som gör köpare nöjda som tusan å göra en hyfsad vinst ändå?

Att diskutera: maximerad vinst eller riktigt glada och nöjda kunder?

Tror nog många "connoisseurer" gärna betalar lite extra för en renare produkt. Så länge summan av produkten är konstant. Typ 1 g 25% 1000:-, 1 g 50% 2000:- + lite topping säg 2200:- för att slippa sitta med en lergök hela dagen efter för att bli av med gipskakorna i näsan

Nöjda kunder är alltid nöjda kunder som inte tittar snett på dig nästa gång ni ses..
Senast redigerad av distans 2015-09-22 kl. 22:32. Anledning: fel i URL
Citera
2015-09-23, 20:13
Medlem
newmills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Tror nog många "connoisseurer" gärna betalar lite extra för en renare produkt. Så länge summan av produkten är konstant. Typ 1 g 25% 1000:-, 1 g 50% 2000:- + lite topping säg 2200:- för att slippa sitta med en lergök hela dagen efter för att bli av med gipskakorna i näsan

Nöjda kunder är alltid nöjda kunder som inte tittar snett på dig nästa gång ni ses..

Förstår tankegången...
Det är alltid trevligt att göra folk nöjda å glada samt att en nöjd kund alltid kommer tillbaka så i slutändan gör man ju en större vinst på så sätt.
Det får nog bli på det sättet ändå...
Citera
2015-09-24, 21:21
Medlem
HaroldHowards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaroldHoward
Kan man få bort oönskade stimulanter från sitt kokain genom att göra crack av det (bikarbonatmetoden)?
Svarar på min egen fråga: Testade att göra crack efter att ha tvättat mitt "koks" med aceton. Fick ut en grönaktig(!) liten klump med "crack" tillslut. Testade att röka och det smakade som crack typ, om än inte inte riktigt lika gott som jag minns att riktigt crack ska smaka. Stimulerad blev jag också, riktigt vaken vart jag men fick hjärtklappningar och panikångest på köpet. Ingen eufori eller kung över världen känsla öht. Detta "crack" hade exakt samma effekt som det hade när det var i formen av otvättat "kokain".

Min slutsats är att mitt "kokain" antagligen inte innehöll något som hest kokain öht, och att oönskade stimulanter kan följa med när man omvandlar sitt koks till crack.

Har lärt mig en läxa och ska aldrig mer köpa "LQ-kokain" oavsett hur billigt det är. Betalar hellre tredubbelt så mycket för äkta vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in