Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-25, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svinsur
Kan detta vara ett gram? Har ej tillgång till våg så svar uppskattas.
Värt att säga att jag slagit på påsen så allt samlas i botten så det är en lika tjockt på bredden.
https://anonfiles.com/file/c1b832bef3cfc13182a709256ca5a614

Tog och vägde upp precis ett gram av valfritt pulver, för att jag helt enkelt inte har något bättre för mig, kan du kanske jämföra.

https://anonfiles.com/file/c0658ec3592f7b9186bf8ccd9590faf2
Citera
2016-01-25, 07:56
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumpventilen
Tjenare folket!

Har en liten fråga angående Kokain. Har ju provat amfetamin x antal gånger och blivit lite sugen på att prova Kokain nu, och där till min fråga. Är det lika jävla jobbigt att somna på kola som det är på affe? eller går det att somna utan problem på kola? Tänkte försöka lösa hög kvalitativ kola om det skulle spela någon roll.

Mvh

Det går att sova samma dag du tagit kolan. Jag kan gå och lägga mig och sova efter ksk 1.30 tim efter jag dragit det sista, kanske tom tidigare, har inte direkt tagit tid.
Citera
2016-01-25, 11:17
Medlem
Citat:
Tjenare folket!

Har en liten fråga angående Kokain. Har ju provat amfetamin x antal gånger och blivit lite sugen på att prova Kokain nu, och där till min fråga. Är det lika jävla jobbigt att somna på kola som det är på affe? eller går det att somna utan problem på kola? Tänkte försöka lösa hög kvalitativ kola om det skulle spela någon roll.

Mvh

Hela anledningen till att man betalar så pass mycket för för kola istället för att köpa billigare tjack är ju att man blir mindre speedad, mer självförtroende och KORTARE rus så att man kan sova efter krogen. Inga problem att sova 1-1.5h efter sista linan.
Citera
2016-01-25, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Det går att sova samma dag du tagit kolan. Jag kan gå och lägga mig och sova efter ksk 1.30 tim efter jag dragit det sista, kanske tom tidigare, har inte direkt tagit tid.

Citat:
Ursprungligen postat av ööööööHH
Hela anledningen till att man betalar så pass mycket för för kola istället för att köpa billigare tjack är ju att man blir mindre speedad, mer självförtroende och KORTARE rus så att man kan sova efter krogen. Inga problem att sova 1-1.5h efter sista linan.

Okejokej låter ju toppen det! Har ni provat något kola ifrån FS? Beställde nämligen premiumkvalitékolat av "flygresor" som jag skall ta min oskuld med, något ni provat?

Mvh
Citera
2016-01-25, 12:22
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Okejokej låter ju toppen det! Har ni provat något kola ifrån FS? Beställde nämligen premiumkvalitékolat av "flygresor" som jag skall ta min oskuld med, något ni provat?

Mvh

Inte testat, köper det mesta på gatan. Brukade ha problem med kvalité på det, men har numera hittat en skaplig kontakt som har ganska bra ladd.
Men har vart inne och kikat på FS lite och ska nog ta och prova något därifrån och jämföra med det jag numera kan få tag i.Återkom gärna och berätta hur kolan på FS var. Dock har du ju inte provat det tidigare så du har ju inget att jämföra med men, du märker nog om det är bra lr inte. Ska inte behövas allt för stora linor om det är bra grejer hehe.
Citera
2016-01-25, 12:45
Medlem
Citat:
Inte testat, köper det mesta på gatan. Brukade ha problem med kvalité på det, men har numera hittat en skaplig kontakt som har ganska bra ladd.
Men har vart inne och kikat på FS lite och ska nog ta och prova något därifrån och jämföra med det jag numera kan få tag i.Återkom gärna och berätta hur kolan på FS var. Dock har du ju inte provat det tidigare så du har ju inget att jämföra med men, du märker nog om det är bra lr inte. Ska inte behövas allt för stora linor om det är bra grejer hehe.

Ajjemen kan ju försöka förklara lite hur ruset känns så kan ju ni försöka avgöra om det är till de positiva

Men är det så med kola, att de är mycket mer "potent" än tjack? Att man inte behöver lika stora linor som man kanske drar på tjack?
Citera
2016-01-25, 13:35
Medlem
Citat:
Ajjemen kan ju försöka förklara lite hur ruset känns så kan ju ni försöka avgöra om det är till de positiva

Men är det så med kola, att de är mycket mer "potent" än tjack? Att man inte behöver lika stora linor som man kanske drar på tjack?

Nu har jag inte testat tjack, men eftersom renheten på kola varierar så enormt så varierar även mängden som krävs. Bästa kolan jag testat räckte det med pytte-lite på toppen av en cykelnyckel i varje näsborre för att ge önskad effekt, sämsta jag testat krävde hela linor och då är jag inte ens ute efter ett stort "jag är kung"-rus.

Jag har bara köpt från gatan så det kan hända att det du får tag på är ännu renare. Skulle rekommendera dig börja med ganska lite och sedan fylla på efter 10 minuter om du inte känner något för att vara på den säkra sidan, det blir ganska obehagligt om man råkar ta för mycket (även om det oftast inte är farligt). Ta gärna några öl innan så du är lite lullig, det förstärker effekten något enormt och minskar bieffekterna (hjärtklappning och stissighet osv). Ska jag vara ärlig så får jag knappt ut något annat än hjärtklappning av kola när jag är nykter

Lycka till!
Citera
2016-01-25, 13:42
Medlem
Mommejrs avatar
Som tidigare talare sa, testa dig fram med doseringen. Svårt o säga hur mkt det behövs då kvalitén varierar väldigt mkt. Jag själv brukar lägga upp 2linor av sizen av en tandpetare ungefär. Har funkat bra med det jag fått tag i senaste tiden iaf. Får du kolan i "stenar" så kan det iaf vara en hint om att det är snäppet bättre. Dock ingen garanti men. Bra kola brukar även glittra samt nästan lukta lite "bensin "typ. Smaken är iaf bitter och en aning lite kemiskt. Långt i från lika äckligt som amfetamin iaf.
Senast redigerad av Mommejr 2016-01-25 kl. 13:55.
Citera
2016-01-25, 14:13
Medlem
Citat:
Som tidigare talare sa, testa dig fram med doseringen. Svårt o säga hur mkt det behövs då kvalitén varierar väldigt mkt. Jag själv brukar lägga upp 2linor av sizen av en tandpetare ungefär. Har funkat bra med det jag fått tag i senaste tiden iaf. Får du kolan i "stenar" så kan det iaf vara en hint om att det är snäppet bättre. Dock ingen garanti men. Bra kola brukar även glittra samt nästan lukta lite "bensin "typ. Smaken är iaf bitter och en aning lite kemiskt. Långt i från lika äckligt som amfetamin iaf.

Stenar betyder ju att det varit lagrat en längre tid under tryck (i större kvantiteter gissningsvis) vilket oftast betyder att det inte blivit utspätt sista biten av frakten iaf. Har langaren spätt ut det kommer det antagligen i pulverform. Bästa kolan jag testat har vart stenform, sämsta har varit pulver. Stenar har alltid inneburit bra kvalitet för mig, men har även fått pulver som varit kanon så det varierar ju.

Tycker lukten/smaken är som en blandning av bensin och pepparrot typ, älskar doften Sen kan man ju även testa att gnugga pyttelite på tandköttet och kolla så det domnar, men även detta är osäkert eftersom det ofta späs ut med andra bedövningsmedel
Citera
2016-01-25, 19:04
Medlem
TraeHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ööööööHH
Sen kan man ju även testa att gnugga pyttelite på tandköttet och kolla så det domnar, men även detta är osäkert eftersom det ofta späs ut med andra bedövningsmedel

Just detta läser man flera gånger. Men visst fan säger detta lika mycket som "häll upp spriten i ett glas, om det ser ut som vätska så är det troligtvis alkohol"? "Testa att elda på haschet, om det kommer rök så är det antagligen hasch"?

Finns det folk som bankar koks med saker som INTE är bedövande? Jag har så klart ingen koll men allt man någonsin läst om som det tydligen bankas mycket med är väl alltid smått bedövande just för att det fortfarande ska kännas som koks? Som sagt jag kan ha fått allt om bakfoten men jag har alltid tänkt att det är ett totalt värdelöst test som inte säger ett skit, förutom ifall man inte känner någon som helst bedövning givetvis men hur ofta är det?
Citera
2016-01-25, 19:44
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraeHitler
Just detta läser man flera gånger. Men visst fan säger detta lika mycket som "häll upp spriten i ett glas, om det ser ut som vätska så är det troligtvis alkohol"? "Testa att elda på haschet, om det kommer rök så är det antagligen hasch"?

Finns det folk som bankar koks med saker som INTE är bedövande? Jag har så klart ingen koll men allt man någonsin läst om som det tydligen bankas mycket med är väl alltid smått bedövande just för att det fortfarande ska kännas som koks? Som sagt jag kan ha fått allt om bakfoten men jag har alltid tänkt att det är ett totalt värdelöst test som inte säger ett skit, förutom ifall man inte känner någon som helst bedövning givetvis men hur ofta är det?

Dom flesta tester är ju rätt värdelösa då det går att fuska med det mesta. Dock kan "bedövning, stenar, glitter," iaf ge en hint om att det är snäppet bättre. Känner man dock inte någon som helst bedövning kan du gott säga att det är skit iaf. Kola ska bedöva. Finns ett par olika "kola tester" du kan köpa över nätet som visar olika saker det brukar kunna vara utblandat med om man vill vara lite säkrare också.
Citera
2016-01-26, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TraeHitler

Mja, enligt mina erfarenheter har den svagare kolan oftast bedövat mindre, men har hänt en gång att en halvtaskig kola bedövat mer än allt annat jag testat med. Oftast späs kolan ut med billiga och lättillgängliga saker så som kreatin. Det är min erfarenhet iaf. Tror knappast smålangarna köper på sig bedövningsmedel för att spä ut med när de bara kan springa och köpa snorbilligt kosttillskott

Det är ju bara tumregler. Bedövar det starkt, luktar bensin och kommer i stenform? Då kan du vara rätt säker på att det är okej. Men det klart langaren kan ha spätt ut med bedövningsmedel och sedan förvarat det under tryck en tid för att luras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in