Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-11, 13:47
Medlem
Hur ska kokain kännas i näsan egentligen? Det kokset som jag testat har varit jätte smooth att snorta och har inte svidit eller gjort ont i näsan. Om kokainet är rent, ska det svida i näsan då?
Citera
2017-08-11, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pita007
Hur ska kokain kännas i näsan egentligen? Det kokset som jag testat har varit jätte smooth att snorta och har inte svidit eller gjort ont i näsan. Om kokainet är rent, ska det svida i näsan då?
Första dosen lite isåfall, sen är du bedövad och van
Citera
2017-08-12, 03:41
Bannlyst
vad tror ni om renligheten i Sverige?
När jag har varit i Sydamerika och fått tag på riktigt jävla bra kola som jag gissar är typ omöjligt att få tag på här så räcker toppen på en nyckel för att man ska få ett riktigt jävla bra rus, gissar att det är 20 mg max kanske?
Här i Sverige krävdes det 70 mg för ungefär samma rus när jag har fått tag på riktigt bra kola, så uppskattningsvis kanske riktigt bra kola här är på 30%?
Går det ens att få tag på bättre än så? aldrig hört om någon som fått tag på det inom Sveriges gränser, känner en del folk som säljer stora mängder med och inte ens de får tag i sånt.
Citera
2017-08-14, 13:23
Medlem
MrSthlm213s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
vad tror ni om renligheten i Sverige?
När jag har varit i Sydamerika och fått tag på riktigt jävla bra kola som jag gissar är typ omöjligt att få tag på här så räcker toppen på en nyckel för att man ska få ett riktigt jävla bra rus, gissar att det är 20 mg max kanske?
Här i Sverige krävdes det 70 mg för ungefär samma rus när jag har fått tag på riktigt bra kola, så uppskattningsvis kanske riktigt bra kola här är på 30%?
Går det ens att få tag på bättre än så? aldrig hört om någon som fått tag på det inom Sveriges gränser, känner en del folk som säljer stora mängder med och inte ens de får tag i sånt.

Det beror lite på vad du har för kran. Kvalitén lär nog aldrig matcha utlandets pga girigt folk men jag vet att det finns väldigt potent i mina trakter här i sthlm, samtidigt som det finns uruselt någon annanstans. Allt är relativt
Citera
2017-08-14, 23:58
Medlem
Bertil85s avatar
Kokain maskerar Alkohol-ruset ganska väl.
Tills kokainet går av och du blir jätte full.

Någon mer som fått denna upplevelse ?
Citera
2017-08-19, 09:35
Medlem
Mitt första inlägg på flashback tror jag.

Jag har fått tag på 92 % cola, och det är approved, inget jidder. Jag har tagit en del kola sen igår klockan 22 på kvällen typ. Har inte sovit och har dragit i mig 1,5 g. Nu känner jag mig sjukt konstig, har spasmer och lite ont i bröstet, borde ja åka in sjukhuset?

Tacksam för svar!

Kan tillägga att jag tagit cola i 1 år ungefär, men aldrig känt mig såhär.
Citera
2017-08-19, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brudan

Jag har fått tag på 92 % cola, och det är approved, inget jidder. Jag har tagit en del kola sen igår klockan 22 på kvällen typ. Har inte sovit och har dragit i mig 1,5 g. Nu känner jag mig sjukt konstig, har spasmer och lite ont i bröstet, borde ja åka in sjukhuset?

Tacksam för svar!

Hur gick det? Så länge du är vaken och kan sitta och skriva på flashback så borde det inte vara någon fara iaf.. Bara att sitta i soffan med lite vatten och försöka ta det lugnt.

Kolan är ju bankad med vad skit som helst, så har man ätit och sovit dåligt kan man få lite olika avtändningar när det går ur. Men brukar aldrig ta mer än max några timmar
Citera
2017-08-20, 05:43
Bannlyst
Citat:

Tacksam för svar!

lite för sent kanske, men nästa gång det händer så ta benso snabbt.
Citera
2017-08-20, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holgerman
Hur gick det? Så länge du är vaken och kan sitta och skriva på flashback så borde det inte vara någon fara iaf.. Bara att sitta i soffan med lite vatten och försöka ta det lugnt.

Kolan är ju bankad med vad skit som helst, så har man ätit och sovit dåligt kan man få lite olika avtändningar när det går ur. Men brukar aldrig ta mer än max några timmar

Fy fan värsta ja varit med om den avtändningen, kände mig jävligt illa iaf. Orkade inte göra nåt asså. Va menar du bankad? Den är inte bankad i Sverige isf då detta är från en tegelsten.
Citera
2017-08-21, 14:45
Medlem
Citat:
Fy fan värsta ja varit med om den avtändningen, kände mig jävligt illa iaf. Orkade inte göra nåt asså. Va menar du bankad? Den är inte bankad i Sverige isf då detta är från en tegelsten.

Inte jättesvårt att göra egna "stenar" med lite rismjöl eller liknande dock..
Citera
2017-08-24, 22:56
Moderator
kvm3s avatar
Jag vill påminna om att frågor om drogtester hör hemma i (FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget

OT raderat.

/Mod
Citera
2017-08-25, 23:29
Medlem
Betongbarns avatar
Konstig i magen efter kokain?

Jag har provat kola av varierande kvalité rätt många gånger, köper det ibland för att festa till det. Har genom åren köpt genom väldigt många olika kranar och provat kvalité som kolatorskar säger är allt från "det sämsta" till "den bästa kolan jag någonsin testat".

En gemensam nämnare för alla gånger jag tagit kokain oavsett kvalité är att jag blir extremt dålig i magen. Är jag ensam om detta?

Efter två linor blir jag gasig, efter några timmar och några linor till så måste jag skita och det är löst som tusan. Är detta normalt?

De (sällsynta) gånger jag tar kola så har jag oftast ätit både bra frukost, lunch och middag innan, och jag dricker ofta öl under kvällen medans ruset varar. (cirka 5-8 50cl starköl under en kväll).

Extremt jobbigt, känner sig som en jävla gasbomb :\

// Mvh BB
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in