Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-04-26, 02:25
Medlem
Hur ser folk på det här med beroende? Jag har kört kola i över fem års tid, där jag i perioder har kört varje gång jag gått ut, medans jag i andra perioder hållt upp helt.
Just nu är jag inne i en torr period, bestämde mig i somras för att dra ner på det, och har inte tagit det en gång sen dess. Utan att riktigt sakna det. På sin höjd kan jag tänka på det lite nostalgiskt med ett leende på läpparna, på fyllan, men aldrig sakna det så hårt att jag måste ha det. Kan kanske bero på att jag aldrig ökat doseringen (känner jag att jag börjar bli mer resistent så chillar jag ner istället), men ändå, att det skulle vara ett av världens mest beroendeframkallande ämnen måste vara bullshit?
Citera
2012-04-26, 05:13
Medlem
TjackKnapriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartan
Hur ser folk på det här med beroende? Jag har kört kola i över fem års tid, där jag i perioder har kört varje gång jag gått ut, medans jag i andra perioder hållt upp helt.
Just nu är jag inne i en torr period, bestämde mig i somras för att dra ner på det, och har inte tagit det en gång sen dess. Utan att riktigt sakna det. På sin höjd kan jag tänka på det lite nostalgiskt med ett leende på läpparna, på fyllan, men aldrig sakna det så hårt att jag måste ha det. Kan kanske bero på att jag aldrig ökat doseringen (känner jag att jag börjar bli mer resistent så chillar jag ner istället), men ändå, att det skulle vara ett av världens mest beroendeframkallande ämnen måste vara bullshit?

är som dig...dock inte under fem års tid...bara tre år här.
men kan inte säga jag nån gång känt att jag MÅSTE...däremot fan va gött om man skaffat lite.
nu råkar jag ha haft en kväll där jag körde på det och tänker tillbaka på de första gångerna

och mååååår så gött nu.
men kommer förmodligen dröja ett tag innan nästa gång nu.
brukar gå några månader mellan värven nu för tiden.
Citera
2012-04-26, 14:48
Medlem
har tagit cola 2 gånger har dock inte känt något medans mina vänner som har tagit av samma har känt av det vad kan ja göra för fel?
Citera
2012-04-26, 22:55
Bannlyst
Många snackar om syntetisk ladd, hur känner man skillnaden på vanlig koks och syntetisk koks??
Citera
2012-04-26, 23:10
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rofle92
har tagit cola 2 gånger har dock inte känt något medans mina vänner som har tagit av samma har känt av det vad kan ja göra för fel?

1. Ha hög naturlig tolerans.
2. Snorta fel (fel teknik).
3. Snorta skit.
Citera
2012-04-26, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
1. Ha hög naturlig tolerans.
2. Snorta fel (fel teknik).
3. Snorta skit.
hur snortar man det fel? kan du komma med tips på hur man skall göra ja bara drar sakta.
Citera
2012-04-27, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kartan

Är så torsk på laddet to the max, men då på det colombianska rena guldet för 25 kr grammet inte på det svenska skiten, när jag är där borta tar jag varje dag, här går det helt enkelt inte med tanke på det höga priset och dåliga kvalitén, händer ibland att jag tar det här i sverige men köper oftast inte då heller, går på andra billigare droger här o föredrar o spara ihop pengarna för nästa resa till sydamerika och som varje gång blir det kokain maraton to the max då, går helt enkelt inte avstå där borta helt omöjligt..
Citera
2012-04-27, 16:12
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekeninho88
Är så torsk på laddet to the max, men då på det colombianska rena guldet för 25 kr grammet inte på det svenska skiten, när jag är där borta tar jag varje dag, här går det helt enkelt inte med tanke på det höga priset och dåliga kvalitén, händer ibland att jag tar det här i sverige men köper oftast inte då heller, går på andra billigare droger här o föredrar o spara ihop pengarna för nästa resa till sydamerika och som varje gång blir det kokain maraton to the max då, går helt enkelt inte avstå där borta helt omöjligt..
Är intressant att det är så pass stor skillnad ändå. Blir lite sugen på att testa på riktigt bra kokain. Tyvärr så får jag väl endast tag i rent värdelöst kokain och för ett högt pris.
Får hoppas att kvalitén ökar lite inom något/några år.
Citera
2012-06-12, 21:20
Medlem
Xalterads avatar
Fyfan va nice en rejäl näsa av hög kvalitativt kola, guttigt värre!
Citera
2012-06-21, 04:03
Medlem
AT:n är helt sjuk när det blir för mycket. Jag kan va helt nere i 3-5 dar efter ett riktigt race. Och med "nere" menar jag, ingen livslust typ. Nån som känner igen sig?
Citera
2012-06-22, 01:35
Medlem
Flunitrezapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keedynamite
AT:n är helt sjuk när det blir för mycket. Jag kan va helt nere i 3-5 dar efter ett riktigt race. Och med "nere" menar jag, ingen livslust typ. Nån som känner igen sig?

Jag känner inte igen det på mig, jag blir mer allmänt trött 1-2 dagar sen är ja back to normal så att säga.
Har du druckit mycket alkohol till det så kan det också vara en liten orsak skulle jag tro.
Citera
2012-06-22, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keedynamite

Känner mig så hela tiden när jag inte är Kokain påverkad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in