Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag trodde intialt att Simon Bremen var farsan till ungen
Lyssnade inte så noga, så vem var Monicas farsa då?
Förövrigt gissar jag kvällens upplägg.
*Hahaha-garv och "Benny Hill-musik" när Robert/Claes drar ett sexskämt efter Lillbabs snackar karlar.
*Den sentimala "Stjärnorna på slottet"-musiken dras på full blås när Lill-Babs gråter över hur illa behandlad hon blev av Lasse Holmkvist i "Här är ditt liv". Dvs "Mansparaden"
*Filip säger fy, Claes vräker ur sig mediagnäll och programmet går vidare.
*Mer lättsam musik när de kommer till Lasse Berghagen och Malin.
*Går över i mer trams när Robert/Claes drar mer sexskämt
*Mer allvarsmusik när Lillbabs pratar skiljsmässa alternativt samarbetet med Lars Forsell.
*Ratpack-musik när de snackas om samarbetet med Sammy Davies Jr.
*Mer sentimentalmusik när programmet avslutas..