2013-01-05, 20:10
  #1105
Medlem
Trumpeters avatar
Det där med självmordstankarna var nytt för mig.
Citera
2013-01-05, 20:11
  #1106
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Blablalbabla Sammy DAvis bajs blabla


Jag trodde intialt att Simon Bremen var farsan till ungen
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2013-01-05 kl. 20:14.
Citera
2013-01-05, 20:21
  #1107
Medlem
Trumpeters avatar
Jag tror Robert vinner "störtloppet"
Citera
2013-01-05, 20:22
  #1108
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag trodde intialt att Simon Bremen var farsan till ungen

Lyssnade inte så noga, så vem var Monicas farsa då?

Förövrigt gissar jag kvällens upplägg.

*Hahaha-garv och "Benny Hill-musik" när Robert/Claes drar ett sexskämt efter Lillbabs snackar karlar.
*Den sentimala "Stjärnorna på slottet"-musiken dras på full blås när Lill-Babs gråter över hur illa behandlad hon blev av Lasse Holmkvist i "Här är ditt liv". Dvs "Mansparaden"
*Filip säger fy, Claes vräker ur sig mediagnäll och programmet går vidare.
*Mer lättsam musik när de kommer till Lasse Berghagen och Malin.
*Går över i mer trams när Robert/Claes drar mer sexskämt
*Mer allvarsmusik när Lillbabs pratar skiljsmässa alternativt samarbetet med Lars Forsell.
*Ratpack-musik när de snackas om samarbetet med Sammy Davies Jr.
*Mer sentimentalmusik när programmet avslutas..
__________________
Senast redigerad av Walker 2013-01-05 kl. 20:26.
Citera
2013-01-05, 20:38
  #1109
Medlem
Trumpeters avatar
"Vi på slottet"

Kreativt gäng det där
Citera
2013-01-05, 20:40
  #1110
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag gillar Roberts karaktärsdrags analyser av dom andra, för han utgår ifrån skillnaden ifrån sig själv,
sina egna introverta tillkortakommanden
Citera
2013-01-05, 20:42
  #1111
Medlem
SearchAndFinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
"Vi på slottet"

Kreativt gäng det där

Haha ja, ännu värre var väl det när Claes Malmberg stod och sa typ "BARBRO tar vi".
Citera
2013-01-05, 20:47
  #1112
Medlem
enfindams avatar
Ett riktigt proffs - vilken energi och kraft hon har, Barbro. Det var Barbros dag idag, ändå var det Claes Malmberg som syntes mest, allt ljus på mig. En fin middag utöver det vanliga, de andra framstår som bleka och färglösa i jämförelse med Lill-Babs.
Citera
2013-01-05, 20:55
  #1113
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Varför förväntar sig Babs att vi förväntar oss att en artist som henne borde ha besökt dramaten.?

Robert verkade förvånad, över att hon gjorde en grej av det..
Citera
2013-01-05, 20:57
  #1114
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Varför förväntar sig Babs att vi förväntar oss att en artist som henne borde ha besökt dramaten.?

Robert verkade förvånad, över att hon gjorde en grej av det..

Håller med. Kändess som hon var ute efter att få bekräftelse där.
Citera
2013-01-05, 21:00
  #1115
Medlem
Walkers avatar
Helt ok program, men tycker ändå att "Så mycket bättre" gav en mer heltäckande bild av hennes karriär + allt "hänt i veckan"-strul Lillbabs är den enda som varit med i bägge programmet, återstår "mästarnas mästare" för ett hattrick
Citera
2013-01-05, 21:03
  #1116
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Håller med. Kändess som hon var ute efter att få bekräftelse där.
Märkligt ja, hon sysslar med musik, på dramaten sysslar man med skådespeleri, urskiljningsförmåga 0,2!, men ja...Barbro föreställer sig väl en ordvitsande parallell till sitt dramatiska privatliv?.

Citat:
Ursprungligen postat av Walker
*Filip säger fy, Claes vräker ur sig mediagnäll och programmet går vidare.
Filip säger fy det gjorde han dock inte...men hade han blitt tillfrågad hade han fyat
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2013-01-05 kl. 21:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in