2009-12-26, 22:27
Medlem
Isnatts avatar
Jävlar vad flamsig Meg verkade vara. Skrattade rakt ut i luften och högljudd dessutom. Vet hon ens vem Ralf Edström var? Jag är tveksam.

Kommer nog inte bli som när Peter Harrysson och Börje Ahlstedt var med
Citera
2009-12-26, 22:55
Medlem
Ranelid påstår ju sig själv ha ett eget språk. Men det är ju så uppenbart att han mest har ett antal fraser som han tjatar ut i det oändliga. Jag vet inte hur många gånger de senaste året jag har hört honom prata om att den längsta resan man kan göra utan visum och kompass är mellan ögat och hjärtat.
Citera
2009-12-26, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Vet hon ens vem Ralf Edström var?

För övrigt så lever Ralf Edström fortfarande.
Citera
2009-12-26, 23:59
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eln
För övrigt så lever Ralf Edström fortfarande.
Jag vet, men för att förtydliga, så visste hon vem Ralf var ? Kjell sa ju att han kallats scenens Ralf Edström back in the days, och Meg tjöt av upphetsning. Jag undrade helt enkelt om hon visste vem Ralf var på den tiden.
Citera
2009-12-27, 07:47
Medlem
Soterns avatar
Meg måste vara världens sexigaste sjuttioåttaåring. Man blir ju sugen på ett osedligt sätt.
Citera
2009-12-27, 08:42
Bannlyst
Ar det nagon som vet vart man kan hitta avsnitten pa natet, befinner mig utomlands och vill inte missa Ranelid. Denne sjalv utnamnde ubermanniska, hoppas Kjelle tar ned honom pa jorden
Citera
2009-12-27, 10:04
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexpacket
Ar det nagon som vet vart man kan hitta avsnitten pa natet, befinner mig utomlands och vill inte missa Ranelid. Denne sjalv utnamnde ubermanniska, hoppas Kjelle tar ned honom pa jorden

Finns på SVT Play:

http://svtplay.se/t/104029/stjarnorna_pa_slottet

Sedan har jag ingen aning om man kan titta på program där om man inte svenskt IP-nummer.
Citera
2009-12-27, 13:35
Moderator
Dr Kings avatar
Kul när Siw skulle hjälpa till att förberedda havskräftorna i köket men inte visste hur man gjorde utan förstörde kockens 3000-kronorskniv när hon skulle knäcka klorna och använda den vassa sidan och inte baksidan som man skall.

Sedan vid middagsbordet bräkte hon ogenerat på om att det minsann var hon som hade gjort i ordning kräftorna. Synd att inte kocken Ulf kom in och "råkade" nämna i förbigående hur det egentligen låg till.
Citera
2009-12-27, 16:21
Medlem
Soterns avatar
Jag är alldeles övertygad om att jag har hört den där anekdoten som Siwan drog om "Der grosse Knüller aus Schweden". berättas av Lasse Berghagen. Även den där knorren "oh, har det spridits ända hit".

Har hon stulit den rent av eller har jag bara fått för mig det?
Citera
2009-12-27, 17:35
Medlem
Brakkans avatar
1. Raneild fabulerar. (Den kända men osanna) skrönan är att Ralf Edström var lös i magen och därför inte vågade jubla rejält efter målet. Att han sket ner sig är något som Ranelid har hittat på.

2. Ranelid lider av en de allra sämsta egenskaper - att ha lätt för att driva med andra men absolut inte kunna acceptera ett skämt om sig själv. Han kunde inte ens rycka på axlarna åt den oskyldiga Kjell Bergqvist-kommentaren att Ranelid pratar väldigt mycket.
Citera
2009-12-27, 18:24
Medlem
Precis i början, när de åker båt, spelas en låt som inleds (?) "Would you escape with me". Vad är det för låt och vilka är det som sjunger?

Vore tacksam om någon kunde hjälpa mig
Citera
2009-12-27, 23:50
Medlem
Disco-Mannens avatar
Jag hoppas innerligen att Kjell Bergqvist visar upp sin badass sida när det är hans dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in