2012-12-30, 14:16
Medlem
CrimsonIdols avatar
Claes Malmberg har till stor del varit utanför min radar som "kändis" i flera år, så jag har inga starka reaktioner på hans person, men jag är inte främmande för att arbeta upp lite fradga i mungipan om jag skulle börja bry mig igen....
Håller er underrättade.

//Crimson
Citera
2012-12-30, 14:33
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Ge Claes en roll i filmen om Stenbeck. Plufsig, bullrig, självbelåten och porträttlik.
I övrigt var programmet ok. Lite mys och pys och så...
Citera
2012-12-30, 14:48
Medlem
CrimsonIdols avatar
Sen tror jag oxo att man åtminstone måste leka med tanken att han tar sin buddhism på allvar, och att det i såna fall är en "gammal version" av Malmberg många jagar upp sig över.
Chansen finns....

//Crimson
Citera
2012-12-30, 14:59
Medlem
Conan Troutmans avatar
Första avsnittet med Claes Malmberg var sådär. Gillade Claes som fan i Måndagsklubben men sen dess har jag inte sett honom.

Men han är ändå den mest intressanta av den tråkiga gruppen. Så jag kommer inte att kolla mer på detta program. Robert Gustafsson är tråkig som fan privat det visste jag redan.
Citera
2012-12-30, 16:22
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Claes kunde ju förvånansvärt sjunga, för att ta ner det en aning av missunnsamhet kan jag avslöja att han imiterade sin vän Tommy Kördbergs sätt att sjunga, genom näsan...men ja rösten var lik dessutom.

Sedan vill jag förtydliga för läsarkretsen att vuxna människor inte kramar andra vuxna som man träffar för första gången likt våra stjärnor gjorde, utan detta var den sk kändiskramen där man i egenskap av offentlig person enligt kutym anses vara i samma ankdam oavsett kändis inriktning,
och då måste man krama in identitets tillhörigheten!.

Undrar varför Claes plågade sig själv med att krama om kocken, det var out of the box! ty
Ulf Wagner tillhörde inte stjärnornas sammanhang och var därigenom friställd från
vuxen kramen från en främling egentligen!.

Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Kanske berätta när kräket Börje Ahlstedt visade kuken för ensemblem eller när någon av de andra fyllona slogs med varandra? Nej tack, det har redan varit för mycket uppmärksamhet på tv kring kulturknuttarnas högborg.
Jag vill inflika att det var den Härenstamska kuken du såg, så börje inte nu!

Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Jag gillar inte heller Claes Malmberg. Det beror på att hans sätt att vara inte är något som passar in i min livssyn. Det säger dock mer om min oförmåga än om hans. Till skillnad från dig vågar jag erkänna det.
Hur kan du se det som din oförmåga?, jag tycker du borde förhålla dig neutral i skuldfrågan!

Kan du avslöja var din livsyn skiljer från Claes? jag vill att du fläker ut dig! för min skull, så jag kan samla in motiv VAR nånstans folk är olika i att inte uppskatta samma saker.
Citera
2012-12-30, 16:44
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag vill inflika att det var den Härenstamska kuken du såg, så börje inte nu!

Läs lite noggrannare så inser du att Oddball hänvisade till händelser/skvaller bakom kulisserna på Dramaten, inte Härenstams kuk i programmet.
Resten av ditt inlägg har jag svårare att svara på.

//Crimson
Citera
2012-12-30, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Känns lite uttjatat med fyllekärringen Lill-Babs i produktioner likt denna...
Fyllekäring? I gårdagens program verkade hon i alla fall nykter.
Citera
2012-12-30, 19:37
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Hur kan du se det som din oförmåga?

Min oförmåga säger ingenting om min förmåga.
Citera
2012-12-31, 13:23
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det är svårt att bedöma Malmbergs ekonomi eftersom, som han sa i programmet, driver sin verksamhet i bolagsform. Jag hittar inte hans företag på allabolag.se.
Han har ett KB och ett par AB.
Referens: http://www.allabolag.se/9696756825/Clafa_KB
Senast redigerad av Arkiater 2012-12-31 kl. 13:35.
Citera
2013-01-01, 13:46
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Min oförmåga säger ingenting om min förmåga.
Det du säger är att du kan uppskatta saker och ting i andra istället, vad ser du för dygd i detta då för sammanhanget?,
förstår fortfarande vad du anser att förmåga har med saken att göra eller nått liknande, tala ur skägget..

Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Läs lite noggrannare så inser du att Oddball hänvisade till händelser/skvaller bakom kulisserna på Dramaten, inte Härenstams kuk i programmet.
Resten av ditt inlägg har jag svårare att svara på.

//Crimson
Okay, nej jag litar på ditt ord istället för att orka gå bak och läsa nogrannare, såhär kan det bli när man vill fram till varje pris !! och leverera det som roar mig själv
Senast redigerad av Herr Bökberg 2013-01-01 kl. 13:51.
Citera
2013-01-01, 16:31
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Det du säger är att du kan uppskatta saker och ting i andra istället, vad ser du för dygd i detta då för sammanhanget?,
förstår fortfarande vad du anser att förmåga har med saken att göra eller nått liknande, tala ur skägget..

Nej det avser jag inte eftersom tråden inte handlar om mig. Jag konstaterar kort och gott att Malmberg står i fokus utan att jag kan se hans storhet. Att han står i fokus beror på att andra tydligen ser hans storhet. Således har dessa något som jag inte har, nämligen förmågan att se CM:s storhet.

Det är som med demokratin, 51 % har laglig rätt att förtrycka de övriga 49 %.
Citera
2013-01-05, 19:15
Medlem
Trumpeters avatar
Lyssna på Lille-Babs, det är hennes dag idag

Avsnitt 2 av 5. I dag är det Lill-Babs dag. Hon utmanar de andra stjärnorna i brant utförsåkning och berättar öppenhjärtigt om sitt liv som artist och privatperson. Claes Malmberg, Ewa Fröling, Philip Zandén, Barbro "Lill-Babs" Svensson och Robert Gustafsson tillbringar en vecka tillsammans på Bäckaskogs slott utanför Kristianstad. Varje stjärna hyllas under en dag och utmanar sina kollegor med olika uppdrag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in