Claes kunde ju förvånansvärt sjunga, för att ta ner det en aning av missunnsamhet kan jag avslöja att han imiterade sin vän Tommy Kördbergs sätt att sjunga, genom näsan...men ja rösten var lik dessutom.
Sedan vill jag förtydliga för läsarkretsen att vuxna människor inte kramar andra vuxna som man träffar för första gången likt våra stjärnor gjorde, utan detta var den sk kändiskramen där man i egenskap av offentlig person enligt kutym anses vara i samma ankdam oavsett kändis inriktning,
och då måste man krama in identitets tillhörigheten!.
Undrar varför Claes plågade sig själv med att krama om kocken, det var out of the box!

ty
Ulf Wagner tillhörde inte stjärnornas sammanhang och var därigenom friställd från
vuxen kramen från en främling egentligen!.
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Kanske berätta när kräket Börje Ahlstedt visade kuken för ensemblem eller när någon av de andra fyllona slogs med varandra? Nej tack, det har redan varit för mycket uppmärksamhet på tv kring kulturknuttarnas högborg.
Jag vill inflika att det var den Härenstamska kuken du såg, så börje inte nu!
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Jag gillar inte heller Claes Malmberg. Det beror på att hans sätt att vara inte är något som passar in i min livssyn. Det säger dock mer om min oförmåga än om hans. Till skillnad från dig vågar jag erkänna det.
Hur kan du se det som din oförmåga?, jag tycker du borde förhålla dig neutral i skuldfrågan!
Kan du avslöja var din livsyn skiljer från Claes? jag vill att du fläker ut dig! för min skull, så jag kan samla in motiv VAR nånstans folk är olika i att inte uppskatta samma saker.