Citat:
Ursprungligen postat av
gato12
Blev ju nästan bara dem två som höll låda.
Och Maria tog verkligen sin uppgift på allvar, rena skjutjärnsjournalisten.
Samtidigt syntes det verkligen att det var regisserat med hennes frågor. Något krystat.
Men vad är alternativet?
De kan inte motivera/sälja ett program inför stjärnorna med att de ska "tjöta" lite.
De kommer dit med en agenda, de vill säga något, eller i
förlängningen sälja något.
Det syntes tydligt i första programmet.
Till en viss del är det OK för min del, noggrannare än så kan jag inte vara just nu....
//Crimson