2013-12-28, 22:11
  #1225
Medlem
Joe Blows avatar
Vad var det för ett skämt Åberg drog om trummisar?
Citera
2013-12-28, 22:46
  #1226
Medlem
Bacchus94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Vad var det för ett skämt Åberg drog om trummisar?

Att de inte kan hålla tempot.
Citera
2013-12-28, 23:13
  #1227
Medlem
trickydicks avatar
Jag tror att Leif Andrées kväll kan bli rätt rolig, han är ju en gammal punk-trummis och duktig skådespelare, och tycks vara något av en livsnjutare.
Citera
2013-12-29, 02:23
  #1228
Medlem
HerrGickhans avatar
Programmet var bra i den bemärkelsen att det så tydligt visade på skillnaden mellan personen och rollen. Lundqvist och Andrée tycks vara de enda som förmått att upprätta ett fungerande förhållande mellan dessa båda. De övriga verkar ha en del att jobba på.
Citera
2013-12-29, 14:08
  #1229
Medlem
Bacchus94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Jag tror att Leif Andrées kväll kan bli rätt rolig, han är ju en gammal punk-trummis

Sackar han?
Citera
2013-12-29, 16:50
  #1230
Medlem
Är det inte lite märkligt att det endast görs 5 avsnitt på ett helt år?
Citera
2013-12-29, 19:53
  #1231
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Är det inte lite märkligt att det endast görs 5 avsnitt på ett helt år?

När man ser att det är allt mer urvattnade "stjärnor" som är med för varje säsong förstår man att de måste nöja sig med 5 avsnitt per år. De skulle ha alldeles för svårt att få tillräckligt många intressanta deltagare att ställa upp för att kunna fylla fler program.
Citera
2013-12-29, 20:12
  #1232
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacchus94
Sackar han?


Ja stackars han.
Citera
2013-12-29, 23:06
  #1233
Medlem
Fartgupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
När man ser att det är allt mer urvattnade "stjärnor" som är med för varje säsong förstår man att de måste nöja sig med 5 avsnitt per år. De skulle ha alldeles för svårt att få tillräckligt många intressanta deltagare att ställa upp för att kunna fylla fler program.

Att det bara sänds 5 avsnitt per år tycker jag är okej då det gör serien till mer av en höjdpunkt. Jag är fortfarande väldigt förtjust i SPS (jag är kanske ett undantag). Det är mycket möjligt att vi har de bästa säsongerna bakom oss; de mest intressanta "stjärnorna" har redan varit med och de som inte har det har tackat nej. Det tycks hur som helst finnas en undre åldersgräns för att få vara med (som har tummats på under de senaste säsongerna) så kanske tillkommer nya intressanta personer allt eftersom åren går?
Citera
2013-12-30, 04:51
  #1234
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Utan Maria hade det nog blivit rätt tyst kring bordet. Känns som om det är hon som håller igång diskussionen.

Blev ju nästan bara dem två som höll låda.

Och Maria tog verkligen sin uppgift på allvar, rena skjutjärnsjournalisten.
Citera
2013-12-30, 08:13
  #1235
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Blev ju nästan bara dem två som höll låda.

Och Maria tog verkligen sin uppgift på allvar, rena skjutjärnsjournalisten.

Samtidigt syntes det verkligen att det var regisserat med hennes frågor. Något krystat.
Men vad är alternativet?
De kan inte motivera/sälja ett program inför stjärnorna med att de ska "tjöta" lite.
De kommer dit med en agenda, de vill säga något, eller i förlängningen sälja något.
Det syntes tydligt i första programmet.
Till en viss del är det OK för min del, noggrannare än så kan jag inte vara just nu....

//Crimson
Citera
2013-12-30, 15:56
  #1236
Medlem
Missade avsnittet. Talades det något om Marias yngre pojkvän och Beltran?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in