2012-01-12, 19:43
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klåd Junker
Hon har spår av Karlskoga-dialekt, uppblandad med östgötskan. Jag tror att hon kanske kände sig lite obekväm i strålkastarskenet... därav det myckna plockandet med håret etc.
Kim's fittsnack är bara skönt att slippa. Kanske hon har nån form av Tourettes...

Ulf Wagner var tv-kock redan på 90-talet och han har tom. egen hemsida:

http://www.wagnersval.se/

Ulf Wagner, född 1955, är en svensk kock och krögare. Han var den förste i Göteborg med att år 1989 få en stjärna i Guide Michelin när han drev The Place. Han jobbade tillsammans med Leif Mannerström på Sjömagasinet som källarmästare och har därefter även jobbat som krögare på både Fiskekrogen och Basement. Han har blivit korad till Sveriges bäste sommelier och har synts i TV där han bland annat försett Stjärnorna på slottet med mat och dryck.
Wagner har på senare år även blivit vinimportör.
Wagner undervisar vid Göteborgs universitet i ämnena fisk- och dryckeskunskap.

Källa: Wikipedia.se

Nu är det ju en struntsak men det vore lite kul att höra varför du tror att hennes Linköpingsdialekt har spår av Karlskogadialekt.
Citera
2012-01-12, 21:39
Medlem
Klåd Junkers avatar
Struntsak is the shit...
Jag tror att jag hört henne prata om det nånstans.
Förmodligen har jag hört fel.
Det kan ju vara Degerfors-mål också...
Citera
2012-01-13, 13:25
Medlem
kompjuters avatar
Kollar reprisen nu, vad var grejen med soptippen, matlådor och allmänt sunkigt?
Fattar ingenting
Citera
2012-01-13, 13:42
Medlem
Klåd Junkers avatar
Måste väl ha att göra med Hoffstens uppväxt i husvagnar och på diverse soptippar, landet runt...
Nee, jag tror hon ville göra en grej av sakletandet och att var och en skulle plocka på sig nåt symboliskt. Rabaéus slog sina lovar kring en silverlackad fälg till Volvo 740... Kunde man inte tro.

Missade du det massiva bordsbenet som Kim smusslade undan? Rena negerbenet.
Citera
2012-01-14, 20:06
Moderator
Dr Kings avatar
Snobb-Johan börjar att sätta sin prägel på sin dag med surdegsbröd och influgna saker från Waldorf Astoria.
Citera
2012-01-14, 20:11
Moderator
Dr Kings avatar
Kåt-Kim är bara för pinsam med sina frågor om när de förlorade oskulden, hur deras sexliv var och så vidare. Louise verkade också vara hjärtligt trött på Kims "frigjorda" sexsnack.
Citera
2012-01-14, 20:12
Medlem
Trumpeters avatar
Måste Kim alltid komma in på sex. Jävla enkelspårig tant.
Citera
2012-01-14, 21:01
Medlem
Någon som vet vilket märke och modell det är på johan rheborgs piké, med trycket New York 1964
Citera
2012-01-14, 21:10
Medlem
Bambinoos avatar
Så nu har man kollat på Johans dag, och jag tycker man fick se en helt annan sida av honom med känslor etc. Förstår mig inte på vissa som bara ser han som en trångsynt snobb. Han har ju skön och lite udda humor och inte alls så kaxig som jag hade föreställt mig.
Citera
2012-01-14, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Kåt-Kim är bara för pinsam med sina frågor om när de förlorade oskulden, hur deras sexliv var och så vidare. Louise verkade också vara hjärtligt trött på Kims "frigjorda" sexsnack.

Ja fy fan! Varför är inte folk mer som dig, och har vett nog att bara prata räntesatser på bostadslånen, hur mycket pengar man sparar sedan man installerat luftvärmepump i villan, och självklart ska man prata lite fotboll / hockey också! Det hade blivit kvalitets-TV det!
Citera
2012-01-14, 21:34
Medlem
Falcãos avatar
Fan vad årets säsong är smetigt sentimentalt. Eller har det alltid varit så här men det är jag som fått en överdos av sådant här efter alla Sommar i radio, Sommarpratarna, Vinterpratarna och alla andra pratprogram där kändisar ska vända in och ut på sitt privatliv, visa sina känslor och gråta offentligt.
Citera
2012-01-14, 22:12
Medlem
FidoDidos avatar
Det behövs lite mer Börje Ahlstedt i de här programmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in