2012-01-07, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Var det inte Hans han hette och han tog även hennes efternamn om jag inte minns fel.

Men ingen kändis, alltså? Och han bytte tydligen efternamn sen också. Den enda Hans Hoffsten som finns är född 1980, alltså 15 år yngre än Louise.
Citera
2012-01-07, 21:07
Medlem
yellowboxfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deavile
Hur kunde hon tycka att sin nya man "var såååå himla snygg!" ?
Vilken hylla hon har visat upp i detta avsnittet.

Nästa avsnitt, Johan Rheborg bryter ihop!
Hon är kär i honom

Tur att hon träffade den sanna kärleken, jag blir glad av lyckliga slut som den obotliga romantiker jag är.
Citera
2012-01-07, 21:18
Medlem
Jag är förvånad ingen här redan har kommenterat Lindarws kommentar på soptippen. (om att han packat b**s i sina da'r).

Johan Rheborg visade prov på spontan humor i detta program. Med tanke på att det tidigare diskuterats om att han är tråkig.
Citera
2012-01-07, 21:20
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelaren63
Men ingen kändis, alltså? Och han bytte tydligen efternamn sen också. Den enda Hans Hoffsten som finns är född 1980, alltså 15 år yngre än Louise.

Nej, han var inte kändis och bytte sannolikt tillbaka sitt efternamn efter skilsmässan. Kommer ihåg några bilder på dem från den tiden. Han var tämligen anonym.
Citera
2012-01-07, 21:56
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HowlinWolf
Jag är 26 och tycker det är ett mycket trevligt program; beror på vad man gillar helt enkelt.
Jag är också 26! jag tog faktiskt för givet att dom flesta över 18 hängde med i stjärnorna på slottet...totalt inskränkt och ensam som jag uppenbarligen är

Men iaff den som inte känner till deltagarna och är över 18 förtjänar ju epitetet bakom flötet, eller hur tråden?
Citera
2012-01-07, 23:33
Medlem
Hur många "svensson" fattade Lindarw´s sköna kommentar på soptippen?

"Jag har packat bajs förr"

Va va?
Citera
2012-01-07, 23:38
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigSwig

Va va?

Nästan alla skulle jag tro.
Citera
2012-01-08, 00:17
Medlem
Falcãos avatar
Har inte tänkt på det innan men fan vad Louise Hoffsten har en irriterande dialekt.
Citera
2012-01-08, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigSwig

Va va?

Min fru hade nog inte reagerat om det inte var för att jag la upp ett gapflabb. Men då fattade hon!
Citera
2012-01-08, 00:28
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Har inte tänkt på det innan men fan vad Louise Hoffsten har en irriterande dialekt.

Jo jag har tänkt på detta tidigare också. I normala offentliga sammanhang har hon en hyfsat välpolerad rikssvenska men i personliga intervjuer och sammanhang som detta kör hon på med en bräkande östgötska. Ungefär som Siv Malmqvist kan prata en ganska polerad rikssvenska om det behövs men som i vissa sammanhang pladdrar på med en förskräcklig skånska.
Citera
2012-01-08, 01:03
Medlem
Klåd Junkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Hon har ursprung i Karlskoga OCH Linköping, och då kan det bli så där.
Annars var det ett ganska långsamt program. Fick nästan känslan att "stjärnorna" nu måste börja toppa varandra i gråtmilda barndomsminnen, sjukdomar och tråkigheter. Fast jag gillar Hoffsten och tycker hon är en bra bluessångerska, eftersom hon tar ur sitt eget liv och sjunger...

"Packa bajs", var en bra kommentar på soptippen. Lindarw är en skön lirare. Gillar honom mer och mer...

Tänkte också på att Kim ÄR sexfixerad eftersom hon fick till en kommentar om Rheborgs sexdebut i "trailern" inför hans avsnitt. Tråkigt med folk som avslöjar sig, tycker jag.
Citera
2012-01-08, 01:55
Medlem
Tycker Louise är skum som fan, hon verkar ständigt alkoholpåverkad (inte med MS:en att göra alltså). Hon kläcker ur sig opassande kommentarer i fel sammanhang och flackar med blicken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in