2011-01-23, 14:58
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Marie Göranzon har överraskat mig lite. Jag har alltid trott att hon var rätt så pretentiös, lite "bitchig och rätt så tråkig. Så var hon ju inte alls. Hon var både trevlig och hade humor och självdistans.
Fast det där med att samtliga deltagare skulle hålla ett personligt tal till hennes ära kändes väldigt divigt av henne trots att de fick säga vad de ville om henne.
Citera
2011-01-23, 14:59
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Marie Göranzon har överraskat mig lite. Jag har alltid trott att hon var rätt så pretentiös, lite "bitchig och rätt så tråkig. Så var hon ju inte alls. Hon var både trevlig och hade humor och självdistans.

Tycker faktiskt hon verkar vara en riktig satkärring.

För övrigt var detta den svagaste säsongen utan tvekan.
Citera
2011-01-23, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Fast det där med att samtliga deltagare skulle hålla ett personligt tal till hennes ära kändes väldigt divigt av henne trots att de fick säga vad de ville om henne.

Det kan jag däremot hålla med om.
Citera
2011-01-23, 23:36
Medlem
Hela säsongen har varit lite småputtrigt myspysig. Inget för dem som vill se DRAMA och KONFLIKTER.
Mer en "Feelgoodstämning".
Citera
2011-01-23, 23:50
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Hela säsongen har varit lite småputtrigt myspysig. Inget för dem som vill se DRAMA och KONFLIKTER.
Mer en "Feelgoodstämning".

Precis som förra året. Till nästa omgång får de slänga in någon som kan göra en Gardell eller en Ahlstedt annars är det nog dags att lägga ner. Kändes alldeles för avslaget i år.
Citera
2011-01-24, 00:05
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Precis som förra året. Till nästa omgång får de slänga in någon som kan göra en Gardell eller en Ahlstedt annars är det nog dags att lägga ner. Kändes alldeles för avslaget i år.

Instämmer! Visst har stämningen var trevlig i år men också rätt avslagen. Problemet är att produktionsbolaget/SVT låter en kändis bestämma övriga gäster. Vet inte vem som var den drivande i år, men i tidigare säsonger har det framkommit att t ex Körberg och Malmsjö fått bestämma vilka de ville ha med. Då blir det oftast kompisgäster t ex Körberg & Berqvist.

Tyvärr finns väl väldigt få kändisar som skulle våga gå utanför ramarna som Ahlstedt eller Gardell. Den enda 50+aren jag kan tänka på som skulle få fart på programmet är Mikael Dubois, fast det går tyvärr inte av förklarliga skäl. I bästa fall sneglar produktionsbolaget på framgången med "Så mycket bättre" och dess oväntade möten av OLIKA personligheter från olika generationer. I sämsta fall fortsätter det att vara åldrade Dramaten-stjärnor äter middag med varandra.
Senast redigerad av Walker 2011-01-24 kl. 00:09.
Citera
2011-01-24, 00:51
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuttlissan
http://dannebooy.blogg.se/

What?
Citera
2011-01-24, 00:54
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
What?

Kikar du in på hans samtliga inlägg så fattar du. Det rör sig om spam för att få upp hans bloggstatistik.

Ett tips till bloggaren: Varför inte starta en skvallertråd om dej istället, om det nu är kändisskapet du traktar efter. I den här tråden lär du knappast få fler följare.
Senast redigerad av Walker 2011-01-24 kl. 00:57.
Citera
2011-01-24, 01:47
Medlem
Isnatts avatar
Sy klänning åt henne, skriva hyllningar till henne.. har hon inte fått nog med uppmärksamhet i livet?

Dessutom tvivlar jag enormt på att dom verkligen sydde klänningen.
Citera
2011-01-29, 18:17
Medlem
Lady Tesss avatar
Även ett avsnitt denna kväll 20.00:

Citat:
Godbitar från fem år. Magnus Härenstam är naken. Börje Ahlstedt och Peter Harryson blir osams. Siw Malmkvist drar fräckisar. Peter Stormare frågar Arja Saijonmaa om henne och Olof Palme.
Citera
2011-01-29, 20:14
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Börje Ahlsteth har lyckats igen! han har fått sparken det stod i expressen
nämligen att han skulle leda kvällens specialprogram,
istället sitter nu Malmsjö här och kväkar.

Förövrigt fann jag det fascinerande att Marie Göransson
enligt egen utsago till skillnad från alla andra inte blev frälst
av pervo Bergman samtidigt som i nästa mening gick igenom
hur Bergman difakto förlöste henne http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.880272!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg

Eller uppfattade ni det annorlunda?
Citera
2011-01-29, 20:21
Medlem
Trumpeters avatar
Kul att återse de äldre deltagarna. Denna säsong tycker jag bara Brunnberg nådde upp till en godkänd nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in