Citat:
Ursprungligen postat av
dubbeltommy
Tänkte mest att det bara var ett spel och att det aldrig fanns några "minor" utplacerade. Var du förresten där och kan bedöma närvaron av professionell personal? Tillåt mig tvivla.
Mellan lunch och middag hände inget annat än att Özz & Helena pratar en minut med kocken... känns som att det klippts bort en massa i detta program.
Över huvud taget en ganska klen säsong. Känske det bränner till lite när Ramberg får visa prov på sina danska skallar etc.
Kanske århundradets roligaste inlägg i tråden om Örjan Ramberg.
(FB) Skvaller om Örjan Ramberg?