2015-01-10, 20:39
  #1561
Medlem
Klart Helena vill följa med in i köket, hennes trosor är väl helt plaskvåta av beundran... suck.
Citera
2015-01-10, 20:50
  #1562
Medlem
Admiral Krags avatar
Det är bara ätande i årets säsong märker ni det?, det är en enda
aktivitet, och den brukar oftast *bomba*

Inga intervjuer från rummet...
Citera
2015-01-10, 20:56
  #1563
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Klart Helena vill följa med in i köket, hennes trosor är väl helt plaskvåta av beundran... suck.
Helenas trosor är väl i samma skick som dina kalsonger efter att ha sett Wolff en kväll, så vad då?
Citera
2015-01-10, 20:57
  #1564
Medlem
Admiral Krags avatar
Man behöver inte tycka likadant är alltså ÖZz budskap, är det inte just att inte tycka som han
som är=att inte rå om varandra i vårt underbara Sverige=fel åsikt, tycka olika inom vissa ramar
__________________
Senast redigerad av Admiral Krag 2015-01-10 kl. 20:59.
Citera
2015-01-10, 21:02
  #1565
Medlem
NewDeers avatar
Jag tycker det var ett väldigt bra och intressant program ikväll. Har varit lite rastlös under de andras show, men ikväll ville jag bara höra mer och mer - alldeles för kort avsnitt
Citera
2015-01-10, 21:43
  #1566
Medlem
Klåd Junkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Hur i helvete kan man utsätta människor för det som Özz nyss gjorde utan att ha professionell personal på plats?
Det är inte "genialt" som fittan Bergström efteråt säger, det är att utsätta människor för något som de inte vet hur de kommer att hantera.
Och dessutom utan att ha professionella psykologer på plats
Tänkte mest att det bara var ett spel och att det aldrig fanns några "minor" utplacerade. Var du förresten där och kan bedöma närvaron av professionell personal? Tillåt mig tvivla.
Mellan lunch och middag hände inget annat än att Özz & Helena pratar en minut med kocken... känns som att det klippts bort en massa i detta program.
Över huvud taget en ganska klen säsong. Känske det bränner till lite när Ramberg får visa prov på sina danska skallar etc.

Kanske århundradets roligaste inlägg i tråden om Örjan Ramberg.
(FB) Skvaller om Örjan Ramberg?
__________________
Senast redigerad av Klåd Junker 2015-01-10 kl. 21:56.
Citera
2015-01-10, 22:10
  #1567
Medlem
dagsmejas avatar
Vad har denna säsong för tittarsiffror jämfört med tidigare säsonger måntro. Måste vara mycket sämre.
Citera
2015-01-10, 22:14
  #1568
Medlem
Gillar verkligen Özz som ståuppkomiker. Min favorit är när han säger att
han inte vill skämta om 11 september eftersom hans släkting dog i samband
med det. "Det var han som körde planet".
Citera
2015-01-10, 22:22
  #1569
Medlem
dagsmejas avatar
Det värsta med Özz är hans stolthet över Kurdistan. På bordet står till och med en kurdisk flagga. Men om någon är stolt över Sverige eller svensk nationalist, ja då är man rasist enligt Özz. Han är ingen tänkare direkt...
Citera
2015-01-10, 22:37
  #1570
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagsmeja
Det värsta med Özz är hans stolthet över Kurdistan. På bordet står till och med en kurdisk flagga. Men om någon är stolt över Sverige eller svensk nationalist, ja då är man rasist enligt Özz. Han är ingen tänkare direkt...
Nja, förstår inte riktigt. Han är stolt över att var kurd som han har verkligen
anledning att vara. Men han är också väldigt stolt över att vara svensk där
han har rätt att uttrycka sin åsikt och säga vad han vill och leva i en
demokrati.
Citera
2015-01-10, 22:46
  #1571
Medlem
dagsmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av costanza123
Nja, förstår inte riktigt. Han är stolt över att var kurd som han har verkligen
anledning att vara. Men han är också väldigt stolt över att vara svensk där
han har rätt att uttrycka sin åsikt och säga vad han vill och leva i en
demokrati.
Har aldrig hört honom säga något bra om Sverige. Men som sagt, han är ju kurdisk nationalist för det får man vara. Men att vara svensk nationalist får man inte vara enligt Özz.
Citera
2015-01-10, 22:56
  #1572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagsmeja
Har aldrig hört honom säga något bra om Sverige. Men som sagt, han är ju kurdisk nationalist för det får man vara. Men att vara svensk nationalist får man inte vara enligt Özz.
Jag tycker att han pratar bra om Sverige hela tiden. Och det är det är även
det som jag tycker är bra med Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in