2017-04-09, 14:45
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennermann
Kärleksmanfestation tv-sänt nu. Verkar vara kapat av batikkärringar som vill ha "mer öppenhet". Att dom står och önskar sig mer död och elände finns det ingen reflektion över.

En protest mot pk som lett till dådet vore på sin plats, istället har dådet nu kapats för att kapitalisera på vurmandet för kulturmarxismen. Business as usual alltså i Absurdistan

Ja, dessa människor har blod på sina händer. Just nu tramset om "allas lika värde"; alltså terroristers lika värde som alla andra ...

Givetvis kidnappas det hela av vänsterextremister som uppenbarligen anser att det är ett ok pris att folk dör på gator och torg. Fy satan vad osmakligt.
Senast redigerad av sinewave 2017-04-09 kl. 14:48.
Citera
2017-04-09, 14:52
Medlem
Hur absurt är inte detta?

Först, terrordåd där folk dör och blir skadade.

Sedan, manifestation där man står och bokstavligen skriker "Olika barn leka bäst!" och "ingen ska diskrimineras!". Vart kom detta ifrån?!

Hur mycket talar man om det som hänt eller offren i jämförelse med dessa politiska åsikter?
Citera
2017-04-09, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Ja, dessa människor har blod på sina händer. Just nu tramset om "allas lika värde"; alltså terroristers lika värde som alla andra ...

Givetvis kidnappas det hela av vänsterextremister som uppenbarligen anser att det är ett ok pris att folk dör på gator och torg. Fy satan vad osmakligt.
Låt extremisterna samlas i en gemensam hymn. På måndag är en annan dag, var så säker. Dock kommer damage controlen vara enorm framöver och få medias förberedelser inför 2015 års flyktingtsunami att verka liten och okontrollerad. Men det kommer ändå inte att räcka.
Citera
2017-04-09, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobaf3tt
Folk säger att de är stolta över att vara svensk. I detta nu skäms man.
Ja ett dummare och mer indoktrinerat folk verkar vara svårt att hitta. Uppenbarligen fredsskadade. Frågan är hur det låter i stugorna bortom söders röda höjder.
Senast redigerad av Fnysington 2017-04-09 kl. 14:55.
Citera
2017-04-09, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Hur absurt är inte detta?

Först, terrordåd där folk dör och blir skadade.

Sedan, manifestation där man står och bokstavligen skriker "Olika barn leka bäst!" och "ingen ska diskrimineras!". Vart kom detta ifrån?!

Hur mycket talar man om det som hänt eller offren i jämförelse med dessa politiska åsikter?

Jag lider med offren & dess anhöriga, det är förfärligt.
Men att ta till en kärleksmanifestation på det här viset & sprida någon jävla vänsterpropaganda, när media sagt att de inte ska vara politik inblandat. Jag finner fan inga ord, jag skäms, tycker detta är oerhört pinsamt. Ska bli intressant att se om media påpekar detta nu, men de lär de väl knappast göra pga att det inte är SD det handlar om. Fyfan säger jag bara.
Citera
2017-04-09, 14:59
Medlem
0gKolhydraters avatar
VART ÄR ALLA INVANDRARE/UTLÄNNINGAR SOM STÅR DÄR NERE?

VARFÖR STÅR DET 99% ETNISKA SVENSKAR DÄR?

HAHAHAHAHA sätt några blattar att sjunga så är allt cool. Helt jävla stört hahahahahahaha vart är alla syrier??????

Jag set bara massa rädda medelålders svenskar som inte vågar säga emot som att vifta med handen i luften. Skiträdda är dom för blattarna jag menar kolla på dom hahahaha helt vitt.

Trodde det var blattarna som var löööve, kanske inte finns nåt bidrag på plattan idag.
Senast redigerad av 0gKolhydrater 2017-04-09 kl. 15:02.
Citera
2017-04-09, 15:01
Medlem
Har barnet Ebba, en av de mördade på Drottninggatan, ens namngivits i gammelmedierna?

Jäklar vad det bölades av bilden på drunknade Alan Kurdi 2015 (vars far lämnade säker hamn i säkert land, med destination Sverige och svensk välfärd). Vem gråter för Ebba?

Politikerna och gammelmedierna som är skyldiga till real- och signalpolitiken är delaktiga till bådas död, och många många flers. Vem grät åt mor och son på IKEA i Västerås? Anonyma. Eller kvinnliga personalen på HVB-hemmet i Mölndal. Osv osv.
Citera
2017-04-09, 15:02
Medlem
goseigens avatar
Det här var hemskt. Först ett övertänt skägg, sedan "stad i ljus" av några som borde satsa på en annan karriär. Och vad med olika symboler och bilder på kläder?

*Suck*
Citera
2017-04-09, 15:03
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Hur kommer detta nu påverka det svenska samhället och den svenska politiken? Kommer de vanliga svensson som röstat Mp c fi S V att påverkas med deras synsätt? Hur kommer detta påverka Sverigedemokraterna samt svensk nationalism? Hur kan Löven hantera detta? Ja många saker att diskutera, men hur tror ni detta kommer påverka samhället och politiken?
Jag tror inte att det kommer att påverka folks uppfattningar osv speciellt mycket. Jag tror att de flesta som har "vaknat upp" redan har gjort det samt att de som inte redan har gjort det heller inte kommer att göra det.
Citera
2017-04-09, 15:03
Medlem
Nog för att de tidigare låtarna var passande och okej, men det här med Finess.. kom igen nu. Dra fram någon som faktiskt kan sjunga och inte pratar till låten.. d.v.s. så kallad rapp"musik".
Senast redigerad av ScalyWriter 2017-04-09 kl. 15:06.
Citera
2017-04-09, 15:04
Medlem
Jag blir faktiskt riktigt rädd när jag hör och lyssnar på vanliga svenskar....stolt över att vara svensk osv...sanningen är ju att den svenska fullständigt okontrollerade flykting och invandringspolitiken tillåter att oskyldiga människor faller offer för terrorn. Fredagens attentat hade kunnat vara mycket värre. Med vilken rätt tar sig politiker rätten att äventyra svenska medborgares säkerhet egentligen och varför fattar inte tröga svenskar det? är det värt dessa människor som nu miste livet i fredags? skärpning krävs flata svenskar?? det krävs totalstopp och fullständig koll på alla som vill besöka Sverige punkt
Citera
2017-04-09, 15:06
Medlem
0gKolhydraters avatar
Förresten varför tror folk att ISIS hade brytt sig om en manifestation?

- vi står enade blablabla

Gör det när en ak47 och semtex smattrar framför dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in