Citat:
Ursprungligen postat av
Frank.Einstein
Nu förstår den intelligenta läsaren att jag inte tycker att man kan beskylla andra för en terrorists handlingar. Vad beträffar dig..
Du tillhör då inte skaran den intelligenta debattören för du kastar ur dig en anklagelse och när du får svar så klarar du inte av att besvara den pucken.
Inte helt oväntat dock för jag tror att både du och jag vet att svaret på min fråga är "inga".
Det finns inga förslag som Sverigedemokraterna har stoppat som skulle ha lett till att Breivik inte kunde ha utföra sitt dåd medans det finns MASSOR av förslag som sjuklövern har stoppat som hade kunnat förhindra "lastbilsolyckan" som det snart lär kallas.
Nu förstår ju den intelligenta läsaren att det är sjuklövern jag anklagar för att inte ha gjort vad man kunde för att förhindra dådet, inte världens alla 1,45643 miljarder muslimer som inte är terrorister.
Det är skillnaden mellan Sverigedemokrater och övriga i debatten. Vi har fakta och ni har förminskande epitet att ta till. Vi är ointelligenta, vi är lågpannor, vi är outbildade etc. etc.
Undrar vilka det är som är lågpannor som inte kan debattera med fakta utan enbart med känslor