2017-03-06, 10:50
Medlem
kostymnisses avatar
Gtt att latmasken och hans farmlovade kte ur, trkigt att Bettan kom tillbaka.
Skall man vara sn har ju nd latmasken varit p farmen hela tiden vilket r den mest givna grejen fr att f vinna farmen tycker jag.

Nu r det allts Bettan, Inger och generalen som kt ur men r kvar. Dessa fr frsvinna direkt nu s det blir kta farmare kvar.

SB-valet r svrt att sia om iom att det mest troligt blir en tvling. Latmasken kan vlja precis vem som helst medan hans brutta lr vlja Hasse/Niklas. Intressant kamp i afton igen sledes.
Citera
2017-03-06, 11:18
Medlem
Hjulhusets avatar
Blir Generalen Storbonde s vljer han Bettan som grdsKAR. Generalen knner sig manad att teruppta parningen p grden. Bettan blir sur och kommer att spela magsjuk och fr hela sngen fr sig sjlv. Generalen fr sova med geten.
Citera
2017-03-06, 12:09
Avstngd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Gtt att latmasken och hans farmlovade kte ur, trkigt att Bettan kom tillbaka.
Skall man vara sn har ju nd latmasken varit p farmen hela tiden vilket r den mest givna grejen fr att f vinna farmen tycker jag.

Nu r det allts Bettan, Inger och generalen som kt ur men r kvar. Dessa fr frsvinna direkt nu s det blir kta farmare kvar.

SB-valet r svrt att sia om iom att det mest troligt blir en tvling. Latmasken kan vlja precis vem som helst medan hans brutta lr vlja Hasse/Niklas. Intressant kamp i afton igen sledes.

Nu har du nog snurrat till det. Det r bara bettan av de tre som har kt ut men r kvar.
Citera
2017-03-06, 12:28
Medlem
Bettan r ju dum i huvudet, s otroligt pinsam. Trkigt nu nr bde Alexander och Syliane har ftt lmna. Calle r lika bitter som vanligt, tror de flesta brjar trttna p honom.
Citera
2017-03-06, 12:40
Medlem
Om Syliane och Alex vljer olika tv olika personer som storbonde s gissar jag p att det blir en kamp dr frloraren ker ut.

Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jo han r ju lite nttare numera annars r det vl s han ser ut..,

Lite nttare och lite mer brungd d kanske.
Citera
2017-03-06, 12:53
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Nu har du nog snurrat till det. Det r bara bettan av de tre som har kt ut men r kvar.

Ja, blev lite oklart dr. Dom andra tv har inte kt ur men inte varit med frn starten vilket var vad jag missade att f med.
Citera
2017-03-06, 12:54
Nu har jag varit och snokat lite p Fejjan.
Bettan fiskar medlidande och fr det.
Hon r 52 r, men beter sig som en skamsen tonring. "Alla r jttedumma och snackar skit p Farmen"
Alex
Citera
2017-03-06, 13:00
Avstngd
konstapels avatar
Citat:
Ja, blev lite oklart dr. Dom andra tv har inte kt ur men inte varit med frn starten vilket var vad jag missade att f med.

De har varit med frn starten fast ute i skogen och drmed haft det tuffare n de p farmen. S nog r de vrdiga vinnare ven om jag kan tycka att Calle r lite fr grinig fr att vara en vrdig vinnare.

Jag r fortfarande inne p att Stina var da shit. En gnllig neurotisk krring som ingen uppfattade som ett hot men som gick frn klarhet till klarhet. Det hade ur TV-synpunkt varit skitroligt om hon landade vinsten.
Synd bara att hon inte hade nerver att st emot psyko-linnea.
Citera
2017-03-06, 13:08
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Det handlar ju inte bara om de som varit p just Farmen sedan dag ett.

Man r precis lika mycket med som deltagare i programmet, eller upplgget av detsamma, om man varit i skogen eller p Torpet sedan dag ett.
Citera
2017-03-06, 13:26
Avstngd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det handlar ju inte bara om de som varit p just Farmen sedan dag ett.

Man r precis lika mycket med som deltagare i programmet, eller upplgget av detsamma, om man varit i skogen eller p Torpet sedan dag ett.

Visst r det s. Dock r det lite sttande att de som kt ut en gng, dvs bettan i det hr fallet, kan komma tillbaka. Det frtar ju lite idn med att kmpa i tinget p farmen.
Det var ju bara Sara-Marie som var p torpet frn brjan men dr var det som frra gngen hon var med i farmen: bara snack och ingen verkstad.
Citera
2017-03-06, 15:34
Medlem
Jag str mig p Bettan nr hon hnskrattar efter varje mening. Vad hon n sger ser man dom glesa gaddarna och hr oljudet. Fr rysningar. Kul i och fr sig att hon r tillbaka och jag hoppas hon blir storbonde.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-03-06 kl. 15:43.
Citera
2017-03-06, 15:39
Medlem
BjrnHellbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag str mig p Betten nr hon hnskrattar efter varje mening. Vad hon n sger ser man dom glesa gaddarna och hr oljudet. Fr rysningar. Kul i och fr sig att hon r tillbaka och jag hoppas hon blir storbonde.

Drar av en lkig one-liner p risig engelska plus ett rkgarv; klassisk Bettan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in