Citat:
Ursprungligen postat av
kukflash
Jag har Linnea p snapchat och hon verkar fortfarande slja melanotan, senast idag gjorde hon ett inlgg om det. Tror ven hon tjnar en hel del p det eftersom hon har lagt upp en bilder p skert 20 paket som ska skickas till kunder.
Frstr inte hur hon har rd till allting. Nyare BMW, ker taxi, nyproducerad lgenhet, festar, ker tg, ker till Gllivare stup i kvarten.
Riktig jobbig mnniska iallafall, hgljudd och skriker som en rabiat apa
r inte det straffbart att slja snt skit? Hon har ju hllit p med det ett tag vill jag minnas, s hon borde ka dit p det vill jag mena.
Ang hennes ekonomi s har jag ju svrt att tro att hennes nattklubbsjobb rcker fr att tcka de kostnader du ppekar. Skulle inte frvna mig om hon r lnetorsk plus att hon kanske gr lite slantar p Melatoninet, kanske langar hon andra saker som Cola eller Opiater med, kanske frser Gllivares kranar med diverse. Vi ska nog inte bli frvnade om s r fallet. Folk som lever som hon har ju gjort snt frr och det kan nog ta tid innan hon ker dit. Men jag kan ju anse att polisen borde ha ett ga p denna hxa.
Vidare s skulle jag inte bli frvnad om hon har ett gng sugardaddys, som prjsar bra fr att ha henne en natt d och d.
Ja som ni mrker s har jag inte s mycket tilltro till denna mnniska. Jag har extremt svrt att tro att hon tjnar tillrckligt med vita rliga pengar fr den livsstil som kukflash beskriver. Sen kan det mycket vl vara s att hon bde r lnetorsk, narkotikamellanhand, prostituerad. Jag har rligt talat svrt att tro att hon lever ett rligt liv om man sger s och jag tror inte hon r tillrckligt intelligent fr att ha ordning och reda p finanser eller ngot annat heller fr den delen.