2017-03-06, 17:49
Avstängd
konstapels avatar
Om slö-alex och syllan valt olika storbönder - vilket nog är sannolikt, så borde det väl vara någon slags tävling eller omröstning bland alla farmare i kvällens avsnitt för att avgöra vem som ska bli det?
Citera
2017-03-06, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Om slö-alex och syllan valt olika storbönder - vilket nog är sannolikt, så borde det väl vara någon slags tävling eller omröstning bland alla farmare i kvällens avsnitt för att avgöra vem som ska bli det?

Det är högst sannolikt. Att de väljer olika. Syllen är väljer efter sina känslor och Skalman vill skoja lite! Hoppas att det blir en liten tävling då för får de rösta så vinner Syllens val.
Citera
2017-03-06, 18:19
Medlem
Citat:

Jag tror dessutom att förloraren åker ut.
Citera
2017-03-06, 18:37
Medlem
bombaccis avatar
Citat:

Paolo sa ju det i söndags. Väljer de olika får de två potentiella storbönderna tävla om rollen som storbonde.
Citera
2017-03-06, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Jag tror dessutom att förloraren åker ut.
Tror jag knappast...
Citera
2017-03-06, 18:53
Citat:
Ursprungligen postat av BjörnHellberg
Drar av en lökig one-liner på risig engelska plus ett rökgarv; klassisk Bettan!
Så sant! Hon ger bonnhålespubsfyllekäringen ett ansikte.
Citera
2017-03-06, 19:43
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Tycker synd om Maria faktiskt. Jag tycker också att Niklas är en bättre storbonde men jag kände bara för att gå och ställa mig bakom henne. Om jag bara hade kunnat. Att rösta sådär känns litegrann som högstadiets idrottslektioner, kanske är trista minnen som får mig att reagera såhär.
Citera
2017-03-06, 19:54
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Tycker synd om Maria faktiskt. Jag tycker också att Niklas är en bättre storbonde men jag kände bara för att gå och ställa mig bakom henne. Om jag bara hade kunnat. Att rösta sådär känns litegrann som högstadiets idrottslektioner, kanske är trista minnen som får mig att reagera såhär.

Håller med. Maria kan framstå som väldigt bossig så jag hade röstat på Niklas men förstår att Maria blir besviken på tjockis-bettan som ska vara hennes "vän". Kom att tänka på en liknande händelse för några säsonger sedan där en annan tjej valde bort sin kompis.

Tror det var lite avundsjuka från tjockis-bettans sida.

Tråkigt o se slakten, framförallt av ankorna.
Citera
2017-03-06, 19:54
Medlem
tastass avatar
Trodde gubbarna på allvar att det var tändkula i Guttas traktor, eller hörde jag fel?
Citera
2017-03-06, 19:56
Medlem
Hemi57s avatar
...Hasse..Hasse..vilken ål..
Citera
2017-03-06, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Håller med. Maria kan framstå som väldigt bossig så jag hade röstat på Niklas men förstår att Maria blir besviken på tjockis-bettan som ska vara hennes "vän". Kom att tänka på en liknande händelse för några säsonger sedan där en annan tjej valde bort sin kompis.

Tror det var lite avundsjuka från tjockis-bettans sida.

Tråkigt o se slakten, framförallt av ankorna.

Till skillnad från förra året är iaf utgångsläget bra inför finalveckan (såvida inga fler jokrar slängs in). Bara Bettans eventuella vinst som skulle ge dålig smak i munnen. Resten känns förtjänta allihop.

Allmänt trist hur lite TV-tid Inger fått bara med tanke på vilket skede tävlingen är i.

Håller med om ankorna. Det är sociala och trevliga djur. Kunde ju ha tagit getterna alla stört sig på istället och gjort något spett multi-kultistil. Historierevisionism är väl vad fyran och övrig MSM gärna strävar efter annars så?
Senast redigerad av wazzobazzo 2017-03-06 kl. 20:02.
Citera
2017-03-06, 20:00
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Trodde gubbarna på allvar att det var tändkula i Guttas traktor, eller hörde jag fel?
Tycker Gutta skulle uppdatera sig lite och komma med en ånglokomobil nästa gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in