Citat:
Ursprungligen postat av
bombacci
Känns som du gör en höna av en fjäder. Inger utklassade bettan i styrka, men vem vet, bettan kanske bara hade solen i ögonen och om hon bara tagit den andra stocken så hade hon lyft upp den på axlarna och traskat förbi stackars Inger?
hur vet du att de inte lottade? känns inte så intressant tevemässigt så mn kanske bara klipper bort det precis som man gör med alla frågor från de tävlande.
Hönan är ni som inte förstår min poäng skyldiga till. En gång till då - glöm Bettan eller/och Inger. Det handlar inte om person här utan endast och allena om principen att det ska tävlas på lika villkor.
Jo det är mycket möjligt att det lottas, antagligen är det så, åtminstone borde det vara så, konstigt annars, men varför i all världens namn inte visa det då. Sen om det nu lottas så är det ju märkligt då att låta lotten vara så betydelsefull i och med att den ene fick stå och ha full kontroll över den andre. De hade ju kunnat stå mitt emot varandra, eller hur?
Ställer mig verkligen för övrigt mycket tveksam till att de vägde stockarna de släpade. Nästa gång kanske det är målfoto som gäller! Nä nu ska jag se Mästarnas Mästare på SVT-play