2017-03-05, 23:47
Medlem
bagarn29s avatar
Jag tror att Alex vljer Bettan till SB. Det om ngot leder till kaos.

Syliane tror jag vljer Hasse ev. Calle.

Fast jag brukar ha fel s det blir nog ngot helt annat.
Citera
2017-03-05, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Smarta och starka Bettan slog ut den yngre deltagaren, nu blir hon utfryst p Farmen. Med tanke p att det r vuxna mnniskor som deltar blir man fundersam. Tomrummet efter dessa tv blir vl inte s stort nd?

Njae, om du menar kroppsvolymmssigt s blir ju tomrummet klart mindre n om korkade och vidriga Bettan rykt.

Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
N, sknt att bli av med de tv, som Calle sa p vg tillbaka s kan man inte gka sig till vinst i farmen, turligt nog.

Jojo, med tanke p Kt-Calles ckliga insinuationer till Syliane nr Alex gtt till kmpestugan och hans ihrdiga sttande p Bettan, tror jag nog att han grna gkat sig antingen till vinst eller frlust.
Surt sa rven.

Vidrigt bitter ktgubbe det. Enda anledningen till att han r negativt instlld till gkande p farmen r att han sjlv blir utan bde dr och utanfr.
Citera
2017-03-06, 00:00
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Nu har jag sorg. Hade hoppats att Mastermind skulle ta hem detta. Tyvrr r han mycket bldigare och snllare n han vill erknna. Hade han valt strikt efter vad som gynnat honom, hade han valt Syliane. Men det tog emot, det blev den han avskydde istllet fr den han hade bst chans emot. Det gr honom nnu bttre. Lycka till framver Alex! (Du lser skert hr )

Att Syltan stter Inger som storbonde ser jag som sjlvklart. Alex ville "rra om" - vad kan det betyda? Jag tycker inte att ngot val "rr om". Mjligen att Inger som storbonde skulle rra om, pga att ven hon d fr en amulett = nnu en person kan vinna Farmen. Fast jag tror att sklet till att Alex vljer Inger r att han vet att Syltan blir glad om Inger blir storbonde...

ja enda valet som kan leda till kaos r att vlja bettan till storbonde. Hoppas att s inte sker, tycker itne att hon r vrd att sitta skert en vecka till. Eventuellt skulle Carl-Johan kunna leda till kaos med men tror inte att alex r s sugen p att ge ngon som kallar han fr socialfall fr immunitet.

Silviana tror jag kan i stort sett nominera alla frutom bettan, Jerry och Carl-Johan.
Citera
2017-03-06, 07:26
Bannlyst
Stter en trehundralapp p att Skalman vljer Bettan! Syljane vljer ngon hon tycker om. Sedan vete tusan hur de vljer ut en av dem? Kanske en "Mini-tvekamp" mellan de tv?
Citera
2017-03-06, 07:33
Medlem
bringeroflights avatar
Eller en enkel omrstning om det finns tv kandidater. Lite "drama" om deltagarna fr vlja ppet.
Som i frra ssongen retar jag mig p styckningsschemat av grisen. ven om svenskt ktt numera kr samma som fr nt r det traditionellt fel. Man styckar inte rulle och fransyska p en gris utan skinka och sidflsk.
Citera
2017-03-06, 08:11
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Visste verkligen att hon var en lokalpub-krring. Det fick vi bekrftat idag.

Precis, hon r en sn dr man ser p bussen p vg hem frn finlandsfrjan, fortfarande full. Stter p de unga grabbarna p bussen som r livrdda. Smrjer in benet lite sexigt med en medhavd hudlotion. Fr att minuter senare ramla ner fr trappan till drren och bli fastkilad dr pga fetma och berusning.
Citera
2017-03-06, 08:21
Medlem
Ska skogs folket hlla sitt lfte vjer Ziljan Inger som SB. Skalman skulle mkt mjligt vlja Kikki Dee till SB. Blir en fin kamp de emellan.
Citera
2017-03-06, 08:31
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Om en man skulle visa samma sjlvskerhet och styrka d skulle det accepteras naturligtvis.

Bettan och Calle passar varandra som hand i handske.
Bda r dryga, sjlvgoda och vulgra.
Blir de mnne rets Farmenpar?

Vad var det Paolo sa om FK-valet? Skulle de duellera om de inte var verens?
Citera
2017-03-06, 09:05
Medlem
bagarn29s avatar
Var dr inte en "ppen" omrstning ifjol dr medellders-fjortisen blev SB.
Citera
2017-03-06, 09:25
Medlem
Asklords avatar
I storbondevalet s tror jag att Syljan vljer Inger. Skalman kan nog vlja Bettan d han ville rra om i grytan p farmen.

Som vanligt s levererade Generalen en bitter och avundsjuk kommentar mot Skalman och Syljans relation.
Generalen berttade ju tidigare att han attraherades av Bettan s han r nog glad att krringen fr stanna kvar. Hans vta drm r nog att han skulle bli storbonde och f bestmma ver Bettan
Citera
2017-03-06, 09:55
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
ja enda valet som kan leda till kaos r att vlja bettan till storbonde. Hoppas att s inte sker, tycker itne att hon r vrd att sitta skert en vecka till. Eventuellt skulle Carl-Johan kunna leda till kaos med men tror inte att alex r s sugen p att ge ngon som kallar han fr socialfall fr immunitet.

Silviana tror jag kan i stort sett nominera alla frutom bettan, Jerry och Carl-Johan.

Lter vl mer som hon vljer Hasse, ev Inger?
Citera
2017-03-06, 10:46
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
Vilket korkat farmenkrlekspar - den ene helt borta nr det gller att uppskatta vikt och den andra missbedmer sina chanser totalt och vljer fel gren. Inte bara teknik i att sga, det skall till tyngd att lgga p sgbladet ocks.

Att Alex valde Bettan har skert sin frklaring i att Syllan ville han skulle gra det. Hans lskling frstod att Bettan skulle bli vald till FK nsta vecka och d var det givet att lskling skulle bli AK.

Alex var allts mer nere i nakentsen n ngon anat, kanske inklusive han sjlv
Jag hller med och inte tillfr dom ngonting heller. Jag hoppas att dom inte glider in p ett bananskal igen. Gr och slappar nr gamla mnniskor fr slita ont - usch!
Senast redigerad av enfindam 2017-03-06 kl. 10:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in