2017-03-06, 10:50
Medlem
kostymnisses avatar
Gött att latmasken och hans farmlovade åkte ur, tråkigt att Bettan kom tillbaka.
Skall man vara sån har ju ändå latmasken varit på farmen hela tiden vilket är den mest givna grejen för att få vinna farmen tycker jag.

Nu är det alltså Bettan, Inger och generalen som åkt ur men är kvar. Dessa får försvinna direkt nu så det blir äkta farmare kvar.

SB-valet är svårt att sia om iom att det mest troligt blir en tävling. Latmasken kan välja precis vem som helst medan hans brutta lär välja Hasse/Niklas. Intressant kamp i afton igen således.
Citera
2017-03-06, 11:18
Medlem
Hjulhusets avatar
Blir Generalen Storbonde så väljer han Bettan som gårdsKAR. Generalen känner sig manad att återuppta parningen på gården. Bettan blir sur och kommer att spela magsjuk och får hela sängen för sig själv. Generalen får sova med geten.
Citera
2017-03-06, 12:09
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Gött att latmasken och hans farmlovade åkte ur, tråkigt att Bettan kom tillbaka.
Skall man vara sån har ju ändå latmasken varit på farmen hela tiden vilket är den mest givna grejen för att få vinna farmen tycker jag.

Nu är det alltså Bettan, Inger och generalen som åkt ur men är kvar. Dessa får försvinna direkt nu så det blir äkta farmare kvar.

SB-valet är svårt att sia om iom att det mest troligt blir en tävling. Latmasken kan välja precis vem som helst medan hans brutta lär välja Hasse/Niklas. Intressant kamp i afton igen således.

Nu har du nog snurrat till det. Det är bara bettan av de tre som har åkt ut men är kvar.
Citera
2017-03-06, 12:28
Medlem
Bettan är ju dum i huvudet, så otroligt pinsam. Tråkigt nu när både Alexander och Syliane har fått lämna. Calle är lika bitter som vanligt, tror de flesta börjar tröttna på honom.
Citera
2017-03-06, 12:40
Medlem
Om Syliane och Alex väljer olika två olika personer som storbonde så gissar jag på att det blir en kamp där förloraren åker ut.

Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jo han är ju lite nättare numera annars är det väl så han ser ut..,

Lite nättare och lite mer brunögd då kanske.
Citera
2017-03-06, 12:53
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Nu har du nog snurrat till det. Det är bara bettan av de tre som har åkt ut men är kvar.

Ja, blev lite oklart där. Dom andra två har inte åkt ur men inte varit med från starten vilket var vad jag missade att få med.
Citera
2017-03-06, 12:54
Nu har jag varit och snokat lite på Fejjan.
Bettan fiskar medlidande och får det.
Hon är 52 år, men beter sig som en skamsen tonåring. "Alla är jättedumma och snackar skit på Farmen"
Alex
Citera
2017-03-06, 13:00
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ja, blev lite oklart där. Dom andra två har inte åkt ur men inte varit med från starten vilket var vad jag missade att få med.

De har varit med från starten fast ute i skogen och därmed haft det tuffare än de på farmen. Så nog är de värdiga vinnare även om jag kan tycka att Calle är lite för grinig för att vara en värdig vinnare.

Jag är fortfarande inne på att Stina var da shit. En gnällig neurotisk kärring som ingen uppfattade som ett hot men som gick från klarhet till klarhet. Det hade ur TV-synpunkt varit skitroligt om hon landade vinsten.
Synd bara att hon inte hade nerver att stå emot psyko-linnea.
Citera
2017-03-06, 13:08
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Det handlar ju inte bara om de som varit på just Farmen sedan dag ett.

Man är precis lika mycket med som deltagare i programmet, eller upplägget av detsamma, om man varit i skogen eller på Torpet sedan dag ett.
Citera
2017-03-06, 13:26
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det handlar ju inte bara om de som varit på just Farmen sedan dag ett.

Man är precis lika mycket med som deltagare i programmet, eller upplägget av detsamma, om man varit i skogen eller på Torpet sedan dag ett.

Visst är det så. Dock är det lite stötande att de som åkt ut en gång, dvs bettan i det här fallet, kan komma tillbaka. Det förtar ju lite idén med att kämpa i tinget på farmen.
Det var ju bara Sara-Marie som var på torpet från början men där var det som förra gången hon var med i farmen: bara snack och ingen verkstad.
Citera
2017-03-06, 15:34
Medlem
Jag stör mig på Bettan när hon hånskrattar efter varje mening. Vad hon än säger ser man dom glesa gaddarna och hör oljudet. Får rysningar. Kul i och för sig att hon är tillbaka och jag hoppas hon blir storbonde.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-03-06 kl. 15:43.
Citera
2017-03-06, 15:39
Medlem
BjörnHellbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag stör mig på Betten när hon hånskrattar efter varje mening. Vad hon än säger ser man dom glesa gaddarna och hör oljudet. Får rysningar. Kul i och för sig att hon är tillbaka och jag hoppas hon blir storbonde.

Drar av en lökig one-liner på risig engelska plus ett rökgarv; klassisk Bettan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in