2019-11-17, 17:30
Medlem
Trambos avatar
Hittar mer och mer folk som småretar Matgeek på hans twitter, verkligen roligt hur hans numale-följare skriker och sparkar och hur arg Matgeek själv blir i kommentarerna.

Hoppas att denna trend fortsätter.
Citera
2019-11-18, 12:34
Medlem
Kanalen verkar rejält döende, inte undra på att han enbart kör sponsrade videos.
Han ljuger säkert till företagen om hur många hans kanal når ut till, alternativt använder gamla siffror.

Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
En kille som började på mitt jobb för någon vecka sedan är nära vän med Kamera-Andreas. Alla rykten om att Matgeek har knullat med Andreas är tydligen inte bara rykten. De har tydligen idkat samlag vid minst 3 tillfällen. Senast var när de besökte Tokyo. Kan inte direkt säga att jag är förvånad. Matgeek luktar ju bög lång väg. Han har dock potensproblem enligt Andreas så han kanske föredrar att själv bli påsatt.
Har hört en liknande historia av en fd klasskamrat.
Tydligen ska Andreas och han gått in tillsammans i en toa vid ett köpcentrum, sedan när de kom ut låg en nerbajsad kondom på toasitsen.
Citera
2019-11-18, 13:08
Medlem
Hur fan håller han kniven? Ser helt utvecklingsstört ut.. alternativt som mina barn håller.. eller höll.. innan dom fyllde 5år och jag visade hur man gör.
Citera
2019-11-18, 14:52
Medlem
Jämföra dammsugare med säng. Vilken jävla dåre.
Citera
2019-11-18, 15:27
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Jämföra dammsugare med säng. Vilken jävla dåre.

Utan att ens ha sett klippet i fråga antar jag att han sa ungefär: "du ligger en tredjedel av livet i din säng och kan därför tänka dig att lägga rätt stora pengar på den. Så varför inte tänka likadant med din dammsugare"?

Det är väl ungefär den typen av hjärnbarn man förväntar sig av honom.
Citera
2019-11-18, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Utan att ens ha sett klippet i fråga antar jag att han sa ungefär: "du ligger en tredjedel av livet i din säng och kan därför tänka dig att lägga rätt stora pengar på den. Så varför inte tänka likadant med din dammsugare"?

Det är väl ungefär den typen av hjärnbarn man förväntar sig av honom.

Ja exakt. Han hade köpt en dyr säng som var så jävla bra. "Lite samma är det med en dammsugare.." Öhh, nej.
Citera
2019-11-18, 19:22
Medlem
Det senaste klippet: Matgreed gör en whiskey sour-variant....med single malt som bas. Vilken jävla klåpare.
Jag trodde att varenda hemmabartender med någorlunda självrespekt kände till skillnaden mellan whisky och whiskey samt mellan single malt och blended, men uppenbarligen inte. Det känns ju hyfsat nyrik-vulgo att flasha med dyra spritsorter medan man uppenbarligen inte har en aning om hur man ska hantera dem.
Citera
2019-11-18, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitro74
Det senaste klippet: Matgreed gör en whiskey sour-variant....med single malt som bas. Vilken jävla klåpare.
Jag trodde att varenda hemmabartender med någorlunda självrespekt kände till skillnaden mellan whisky och whiskey samt mellan single malt och blended, men uppenbarligen inte. Det känns ju hyfsat nyrik-vulgo att flasha med dyra spritsorter medan man uppenbarligen inte har en aning om hur man ska hantera dem.

Jag höll på att sätta i halsen när jag det

För övrigt; helvete vad han gjorde bort sig i det senaste klippet på Kitchenlab. Han vill glänsa och mästra ägaren; men har noll koll och behöver rättas gång på gång

Smärtsamt att se en sådan okunnig besserwisser.
Citera
2019-11-19, 06:03
Medlem
certinaknoxs avatar
Har denna idiot något genuint skratt? Allt är ju bara fejk verkar det som. Det förstår man dock, det enda han tänker på är ju att tjäna pengar.
Det verkar inte som att han själv förstår att han kommer falla på sig själv, stress stress stress. Pang!

Sjukt obehagligt skratt i alla fall, han måste ju lida av autism.
Citera
2019-11-19, 14:05
Medlem
Skämskudden åkte fram när han skulle säga "coco lopez" och "pina colada" men spanskt uttal
Citera
2019-11-19, 14:21
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enGOATSE
Skämskudden åkte fram när han skulle säga "coco lopez" och "pina colada" men spanskt uttal

Haha! Har du hört honom uttala bacon? Helt klart skitnödigast på Youtube.

Var det något Edward Blom sa i julölsavsnittet som Johan inte höll med om för övrigt? Och la ni märke till att han helst inte uttalade sig om något innan nämnde Blom sagt vad han tyckte och dragit sina smak- och doftassociationer?

Gud förbjude att man har en egen åsikt...
Citera
2019-11-19, 14:58
Medlem
Mannen har som vanligt panik nu så här i slutet av året. Bokslutet hägrar - därav paniken att få så mycket sponsrade klipp som möjligt.

Och Black Friday - nu lär vi översköljas av ScanPan och Riedel-glas till vi spyr!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in