2019-11-19, 15:30
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enGOATSE
Skämskudden åkte fram när han skulle säga "coco lopez" och "pina colada" men spanskt uttal

Haha, när jag såg det så tänkte jag spontant på scenen i Solsidan, där Fredde påtalar för Mickan hur löjligt det blir när man använder lokala uttal: https://www.youtube.com/watch?v=tFBwuKeov9s
Citera
2019-11-19, 16:08
Medlem
vidrikfittanens avatar
Helt otroligt att ni kollar på honom om ni stör er så mycket. Denna person är ju enkel att undvika. Det är skillnad vad det gäller t ex Greta som syns precis överallt. Eller politiker vars gärningar är direkt skadliga för oss alla.
Men en mat-youtubare ?? det är väl bara skita i att kolla.
Citera
2019-11-19, 16:22
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidrikfittanen
Helt otroligt att ni kollar på honom om ni stör er så mycket. Denna person är ju enkel att undvika. Det är skillnad vad det gäller t ex Greta som syns precis överallt. Eller politiker vars gärningar är direkt skadliga för oss alla.

Helt otroligt att du kollar i den här tråden, om den stör dig så mycket, kompis...
Citera
2019-11-19, 16:57
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Haha! Har du hört honom uttala bacon? Helt klart skitnödigast på Youtube.

Säg inte att han anstränger sig för att uttala bacon med så engelskt uttal som möjligt?
Citera
2019-11-19, 17:02
Medlem
Sluta hacka på Matgeek, han är ju grym på det han gör! Riktigt skön lirare...
Citera
2019-11-19, 17:02
Medlem
Även om jag också kan tycka att kanalen har sjunkit i kvalité så behöver man faktiskt inte kolla på den om man tycker den är skit.
Kollar typ på 1 utav 50 videor I dagsläget (varannan förr), men känner inget behov för att hata för det..

Finns f.ö någon kanal som gör det "gratis", kolla på de videor som ni tycker är intressanta och skit i dem andra?
Citera
2019-11-19, 17:18
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurtkuken
Sluta hacka på Matgeek, han är ju grym på det han gör! Riktigt skön lirare...

Verkligen inte, så oskön man kan bli. En äcklig nasare som skulle sälja och göra vad som helst för pengar.
Citera
2019-11-19, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vidrikfittanen

Han är som en trafikolycka. Man vet att synen är för jävlig, men man kan inte låta bli att titta.
Citera
2019-11-19, 21:40
Medlem
vidrikfittanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Han är som en trafikolycka. Man vet att synen är för jävlig, men man kan inte låta bli att titta.

Haha OK. Måste kolla lite på hans kanal då.
Citera
2019-11-19, 21:46
Medlem
JerryCottons avatar
Har han varit något på TV4 på sistone?
Citera
2019-11-19, 22:36
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Vet inte riktigt varför jag ogillar honom så mycket.

Möjligen för han är så dålig på att spela teater när han "säljer" in produkter, samt att han påminner om den där idoten som i stort sett alla haft i sin närhet under uppväxten, under yngre skoltiden eller på första kontorsjobbet - En ögontjänare

Det har nog inget med hans "content" att göra, utan det är hans person som är oangenäm.
Citera
2019-11-19, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Mannen har som vanligt panik nu så här i slutet av året. Bokslutet hägrar - därav paniken att få så mycket sponsrade klipp som möjligt.

Och Black Friday - nu lär vi översköljas av ScanPan och Riedel-glas till vi spyr!

Helt rätt! Kanske kommer ett nytt trevligt "flytta-hemifrån-kit" med en stekpanna, stekspade, kniv & skärbräde för sparsamma 12000kr 🙂

Vet inte vad jag skulle gjort utan en yaxell-kniv för 3 lök när jag flyttade hemifrån, det var prio på den ! (ironisk!)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in