Flashback bygger pepparkakshus!
2018-03-31, 02:27
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Att gaydar ringer är ingen "dröm" utan ett faktum, jag är inte ensam om att påpeka det heller.

Han "recenserar" ju produkter till tittare som tror att han är neutral... Otrolig produktplacering även, "köp glaset jag använder i klippet för 329 på..."

Finns homofiler med fruar.

Hans affiliate-länk!
Citera
2018-04-09, 00:19
Medlem
ExtremParanoias avatar
T.o.m kläderna han har på sig i klippen länkar han var de går att köpa...
Citera
2018-04-15, 23:52
Medlem
ace_secs avatar
Jag tycker snarare att han ska ha ordentligt med credd.

Dels för att han håller en riktit hög nivå på kanalen.
Och dels för att han är MYCKET transparent och öppen när det gäller alla sponsorer.

Människan måste ju för fan kunna försörja sig! Give him a break folks!
Han är mer transparent och öppen kring samarbeten och sponsorer än de allra flesta andra youtubers.
Citera
2018-04-16, 08:56
Medlem
BadMFs avatar
Alla You tubers måste få in deg det förstår alla, men Johan håller en nivå som gör att jag inte pallar kolla på spektaklet längre.
Jag tror det är kombinationen med "diss videos" där han sänker produkter och företag och sina sponsrade "hiss videos" där oftast "hiss videosarna" är i hästlängder mera "onödiga/dyra/idiotköp" än de han dissar! (Börjar tro att allt han dissar även det är sponsrat av konkurrenter eller av andra illasinnade anledningar).

Det har blivit så uppenbart att allt bara handlar om pengar och ett glättigt uppträde att det hela blivit osmakligt.
Usch!
Senast redigerad av BadMF 2018-04-16 kl. 09:23.
Citera
2018-04-16, 21:10
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Jag tycker snarare att han ska ha ordentligt med credd.

Dels för att han håller en riktit hög nivå på kanalen.
Och dels för att han är MYCKET transparent och öppen när det gäller alla sponsorer.

Människan måste ju för fan kunna försörja sig! Give him a break folks!
Han är mer transparent och öppen kring samarbeten och sponsorer än de allra flesta andra youtubers.
Så självgod människa var det länge sedan jag såg, riktigt oklädsamt.
Citera
2018-04-26, 23:11
Medlem
Utopiantoss avatar
Han är i full gång med att bjuda hem och laga mat med partiledarna. Vi får se om alla dyker upp, men hittills har Annie Lööf, Ebba Bush Thor, Jonas Sjöstedt och Jimmie Åkesson varit med. Jag tycker att han var mycket trevlig och neutral.

Han sa att han röstat på Moderaterna i alla val hittills, men att han inte är säker denna gång. Han kallade V och SD för extrempartier, och sa flera gånger typ att han inte delar så mycket åsikter med dessa två partier.
Citera
2018-04-26, 23:16
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
T.o.m kläderna han har på sig i klippen länkar han var de går att köpa...

Tyvärr är det så bloggar och vloggar fungerar från youtube får han knappt något per visning. Inte ens en youtuber med ca 5 miljoner följare som Philip DeFranco klarar sig och är nu orolig inför framtiden. Sponsring och reklam är det som gäller för att klara sig ekonomiskt.
Citera
2018-04-27, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utopiantos
Han är i full gång med att bjuda hem och laga mat med partiledarna. Vi får se om alla dyker upp, men hittills har Annie Lööf, Ebba Bush Thor, Jonas Sjöstedt och Jimmie Åkesson varit med. Jag tycker att han var mycket trevlig och neutral.

Han sa att han röstat på Moderaterna i alla val hittills, men att han inte är säker denna gång. Han kallade V och SD för extrempartier, och sa flera gånger typ att han inte delar så mycket åsikter med dessa två partier.

Japp, politikerklippen ska han ha credd för, verkar som Jimmie är betydligt populärare än de tidigare deltagarna med.
Citera
2018-04-28, 18:37
Medlem
whaks avatar
Gissar på At klippet/klippen med Åkesson kommer slå all time high i visningar på hans kanal.
Citera
2018-04-30, 03:46
Bannlyst
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Herregud vilken jobbig kanal.
Citera
2018-05-01, 17:09
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Jag blir lite orimligt irriterad varje gång han smakar något för att sedan titta bort och börja fnittra.

"Ahmen det är ju löjligt "
Senast redigerad av -SchmergliN- 2018-05-01 kl. 17:22.
Citera
2018-05-01, 17:41
Medlem
Fyrtioplussare som klär sig som en fjortis, har störig dialekt och säger mmmmmmmmm om produkter han är sponsrad av. Noll trovärdighet, noll karisma och karaktär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in